Exàmens de la web de la Rowling! - Ja no es poden fer!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
ei! jo no vaig fer els TIMO 1 i m'han donat el certificat de TIMO 2 ¬¬ aixo es normal?¿ es igual, he tret un simple aprovado estic contenta com a minim he aprovat aqui diu que soc una bruixa de gran habilitat '¬¬ vols dir?¿
avisareu no quan es el tercer?¿
avisareu no quan es el tercer?¿
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.
- Enllunada
- Treballador/a de la conselleria
- Entrades: 388
- Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
- Ubicació: (Happy)Cargolàndia!
Mira, t'esplico. Això sòn forums . Al fòrum hi han subfòrums . Als subfòrums temes. Als temes comentaris. Fàcil oi? Doncs a cada comentari hi han d'haver 4 línies almenys, ha d'està escrit normal, sense coses tipo SMS...si vas al subfòrum El Web allà hi han temes d'ajuda per els nous a la web. Els exàmens...crec que ja no els podràs fer més, perquè es feien tres avaluacions, de les tres dues ja s'han fet. La Rowling va donar una opurtunitat als que no havien fet la primera per fer la segona...però crec que ja no podràs fer la tercera si no has fet les altre...Alguna cosa no ha quedat clara? Ai si, m'en descuidava. Hi han dos fòrums...el de Harry Potter (aquest) a on es parla de HP i el muggle (l'altre) a on es parla de altres coses.
PD: En se eehh
PD: En se eehh
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!
- charlotte evans
- M.A.G
- Entrades: 312
- Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
- Ubicació: Vila de Gràcia
Ja se que fa dies que es podien mirar les notes, però no m'enrecordava mai de mirar-ho, i m'he dit que d'avui no pasava ^^
Dons he tret un: fantastic Notable, com la majoria de gent d'aqui Encara que em pensava que trauria menys, ho vaig fer namica a potra, però ja m'està bé la nota
I em diu que:
"El tribunal ha quedado gratamente impresionado por tus respuestas, juiciosas e inteligentes y nos es grato informarte de que tu puntuación te coloca por encima de la media. Has demostrado un elevado nivel de conocimientos mágicos. Esperamos que continues tus estudios i que en unos meses puedas aprovar el tercer y último TIMO."
M'ha fet gràcia i ilusió la nota, amb tot aixo que diu
Dons he tret un: fantastic Notable, com la majoria de gent d'aqui Encara que em pensava que trauria menys, ho vaig fer namica a potra, però ja m'està bé la nota
I em diu que:
"El tribunal ha quedado gratamente impresionado por tus respuestas, juiciosas e inteligentes y nos es grato informarte de que tu puntuación te coloca por encima de la media. Has demostrado un elevado nivel de conocimientos mágicos. Esperamos que continues tus estudios i que en unos meses puedas aprovar el tercer y último TIMO."
M'ha fet gràcia i ilusió la nota, amb tot aixo que diu
-
- Nou/va Alumne/a
- Entrades: 2
- Membre des de: ds. març 04, 2006 9:10 pm
- Hermy_0
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 11
- Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:45 pm
- Ubicació: dins de lescola de hogwarts!
- Contacta:
ooola siusplau soc molt molt burra pero amb una ilusipo incomprensible a vera siusplau sigueu mes directes... tinc la ploma crec ke lo del llum es amb el llum tancat lo del llibre no u capto, llavors amb la goma vas a no se hon on hi ha un planta i crec ke si tira un dels likids el verd o e vermell i ah!!!! m'encallo!!!! porfa ajudeume!!!!
visca el món de la magia!!!!HG, RW, HP 4é!!!
-
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 140
- Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
- Ubicació: Villa oculta de la hoja
aixo es per aconseguir informacio extra i coses especials de la rowling
et donare una pagina on surten tots: http://www.harrypotterla.com/loungesite_jkr.html
et donare una pagina on surten tots: http://www.harrypotterla.com/loungesite_jkr.html
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648