KADINGIR!

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

KADINGIR!

Entrada Autor: HpConan »

Ueeeeeeeeee!!!

Per fi ja se sap què era el dia K!!!!!!
El llançament del primer llibre de la saga de les cròniques del Planeta Ki, KADANGIR: El ceptre de Zink!

Una passada!!! XD
Tot i que alguns de la web ja sabiem, gràcies a algú ( :lol: ), de què anava la cosa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Per qui encara no sàpiga de què va, consoluteu http://www.kadingir.cat , que ha canviat molt de com era ahir al vespre (hohohohoh XD).

Aquesta tarda vaig de pet a la llibreria per veure si el tenen!!!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Si! Per fi es sap que era el dia K!!! He de convèncer a me mare perquè me'l compri o que em doni els diners per anar-lo a comprar... que jo estic pobre! Però ara... no me'l podria llegir... o sigui que potser m'espero a comprar-lo la setmana que ve que ja no tindré examens, perquè ja sé que em passa amb els llibres (Costa+llibre=els estudis a la merda=suspensos xD)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

A les llibreries dle meu poble no el tenen...
L'he demanat.

Kadiquè?
Escriu-m'ho.


Dish XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Kadiquè? :lol: :lol: :lol: :lol:

Doncs jo he passat per l'FNAC per altres coses i he vist que el tenien només en castellà, envoltat de dels llibres d'Eragon i HP fent-los la competència xD

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

¿Quieres asistir al Pre-Estreno Español? posted by Alée-ix Vivaut on 09-14-2006

"Kadingir", esta es la palabra mágica que llevara 15 ganadores al Pre-Estreno en Barcelona, y otros 15 ganadores al Pre-Estreno en Madrid, y 15 ejemplares de la versión coleccionista de Eragon para los fans que no sean de dichas ciudades. ¿Como participar?

El próximo 23 de octubre saldrá a la venta "Kadingir" el nuevo eslabón perdido de las sagas literarias después de Eragon y Memorias de Idhún y que publica Roca Editorial. Las personas que lean el libro, podrán participar en el concurso que EragonSpain llevará acabo la misma fecha de la salida del libro. Os informaremos más adelante.

En Noticia Completa la portada de Kadingir en exclusiva, el próximo bombazo literario.
Ei, aqui el gran spoiler ja estava desvetllat!!!! però no sabiem que era el jun, ni lo de la peli xD :lol:
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Jo una amiga i un amic ho hem anat a mirar a la nostra llibreria però no l'hem trovat pas. La vergonya que hem passat...ell dient que era una broma la txell i jo dient-li que no wenu ha sigut un dia feliç!!!
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

llunatika_freak
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dg. oct. 01, 2006 2:21 pm
Ubicació: En el nostre bunker... ^^
Contacta:

Entrada Autor: llunatika_freak »

Laiona_hermione ha escrit:Jo una amiga i un amic ho hem anat a mirar a la nostra llibreria però no l'hem trovat pas. La vergonya que hem passat...ell dient que era una broma la txell i jo dient-li que no wenu ha sigut un dia feliç!!!
L'amic i l'amiga tenim nom, eh? ¬¬ I vergonya? Que es això? xD
Ais... :cry: Jo vull el llibre! Demà tornem a mira si ja ha arribat xDD Aquelles pensaran... vindran cada dia a tocar el que no sona? I a + preguntan + d'una vegada! xD


P.D.: En una altre vida... havia estat una tortuga!
El pare treia la senyera amb els ulls plorosos mirant cap al cel. Em va dir: mira aquestes barres, representen tot el que tu ets.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

A veure si, amb sort, tinc el llibre dijous :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Doncs jo ja el tiiiiiiinc 8) Mwahahahaha!
He estat la primera a comprar-lo al Robafaves de Mataró, i es veu que poc abans s'hi havia passat el Jun a explicar-los que era una trilogia ^^
De moment només he pogut llegir el primer capítol i mig, però quan acabi dels exàmens d'aquesta setmana m'hi posaré de ple. Que pinta bé! :wink:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Tant de temps esperant el dia K!!!!!!!!!!!!!! ^^
Però no m'ewperava akgu tan fort, no se, és que en una setmana saber això del llibre que ja és a les botigues, que és una saga que hi haurà peli, etc... És increïble...^^
No és que akesta deuvosguardenca vulgui fer la pilota, però pinta mooolt bé, al menys el que ha explicat en Jun...
Per cert, jo ho vaig saber ahir, que durant uns moments la Padfoot va posar la pàgina on sortia això de Kadingir, i vaig poder entrar-hi...
I sembla que es va arrepentir, perquè en uns minuts ho va treure...Però em va donar temps...muahahahhaa!! XDXD

Jo he anat a l'Abacus de Badalona i no el tene, encara...Miraré a l'FNAC, o a més llibreries...Que l'he de trobar, i que sigui en català! ^^

FELICITATS AL JUN I A LA CÈ!!!! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Costa ha escrit:(Costa+llibre=els estudis a la merda=suspensos xD)
Mira quina operació senzilla que has fet! Mira la de l'humanístic, tu! jajaja

Doncs jo... m'hauré d'esperar, perquè tot just ara li demano diners a la meva mare per comprar MDI III: Panteó... doncs si li'n demano més em dirà que por aquí... :lol:

Els qui ja el teniu, què tal està de preu?
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Carla!!! Sóc d'humanístic però faig estadística!! xDDD algunes operacions encara faig...
Trencant la meva autopromesa de no anar-hi fins la setmana que ve o el cap de setmana hi he anat avui, però no el tenien (Conversa amb la dependenta, molt simpatica eh!)

- Que teniu Kadingir?
- El nom és molt maco, però ho sento no el tenim

xDD i la dona amb cara de que ho sentia... provaré un altre dia a una altre que de baix al port que si allí no esta ja...
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Quan em vaig enterat de què era el dia K vaig flipar. La veritat és que jo tampoc m'esperava una cosa tant gran i a nivell tan internacional. Ostres, i peli i tot. El nostre Jun! Snif Hahahahaa Wai, wai, jo encara no l'he demanat a la llibreria del meu poble, quan pugui ho faré i a llegir s'ha dit!!
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Ja el tinc!!! ahir mentre tornava de teatre amb l'ecola em vaig escapar del grup i dels profes per comprar-lo xD :o :o

va vaig per més de la mitat, hi cada dos per tres et fa riure :P hi ha ratos que és massa xDxD

Vaig a continuar llegint!!!

VISCA KI LLIURE!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ueeeh. Doncs dimecres em, truquen i em diuen: ja el tenim. I jo: ueeee!! ^^
Un dia abans del que m'esperavaaa.
No vaig gaire avançat perquè ha caigut en època d'exàmens, i la guia encara no la tinc... Però està molt bé!

El tros del porexpan és genial :P Me l'iamgino a càmera lenta :lol: :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Respon