Ja a la venda!!!! Videojoc de l'Orde

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Ja a la venda!!!! Videojoc de l'Orde

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Segons un nois i noies de The Leacky Cauldron el nou joc de Harry Potter tornarà a ser de l'estil dels anteriors a Calze, es a dir que es podra anar pel castell investigant. Els gràfics estaran millorats com ho estaven a calze però em recuperat el que tenia de bo el joc.

En aquest cas jugarem com a Harry i no podrem jugar ni com a Ron ni Hermione. D'altra banda es podrà jugar com a Sirius o Dumbledore en alguns casos.

Algunes de les escenes que podem veure son:
- Atac dels dementors a Little Whinging
- Grimmauld Place
- La sala de la necessitat
- En Fred i en George deixant l'escola
- La lluita amb els Cavallers de la Mort (fins i tot Sirius vs. Bellatrix)
- I la lluita entre Dumbledore i Voldemort

i altres coses q si voleu saber teni l'article en anglès a
http://www.the-leaky-cauldron.org/#stat ... sitaug2006

Jo, sincerament, m'alegro de que hagin tornat a fer-ho a dins l'escola... Era el millor de tot! A més, l'article diu que les escenes han estat revisades per la propia Jo.

PS:Si més endevant tinc temps faré una traducció complerta de l'article.
Roger J. Potter l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 25, 2007 7:51 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

que?!?!?!
JO MEL VULL COMPRAR!!xd per la meua collecio
tinc tots els jocs de hp! :lol:
el 5è sembla k estara molt b!
pubet sirius veurem com el maten... :cry:
moltes gracie sper la noticia :wink:
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Primer m'esperaré a veure com és! Em vaig emportar una decepció molt gran amb el 4t!
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Potser encara el llogaré i tot. Pel que dius pinta bé, però tan pels gràfics com pels combats no estic segur que estigui massa bé. SObre això que la Rowling el revisarà ho trobo una tonteria que es concentri en escriure el 7è llibre i en la revisió del guió de la 5a peli, que al cap i a la fi el joc no del 8 i pico no crec que passi.

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

Esperem que no ens decebi tan com el quart... Però bé! si encara no hi ha data vol dir que trigarà una miqueta...! T__T
Un vot d'esperança perque el nou joc estigui a l'alçada!!^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Ole ole ja tenim més notícies sobre el joc.

A part de les imatges que trobem a la galeria d'aquest web, podem veure a la pàgina web oficial de EA Games, que ben aviat obriran la web sobre el joc.

En aquesta web també podem veure les imatges de presentació del joc. Si cliqueu es veuen més gran.

També trobem una nota de premsa, que està en anglès, on podreu veure una mica d'història de com ha anat el procès de creació del joc i els passos previs, etc...

De moment no en sabem res més, així que haurem d'esperar una mica.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

uoooo!!!!!!! jo mel cumprare!! sk els tink tots, po francament el quart no va molar masa... en fi esperem k aket millori!
nomes trobu una petita "cagada".... tots els personatges etsan molt be excepte... excepte en HArry... aix aket noi... po pk c*ny li han fikat els ulls blaus??? i al ron verds? u pudriem aver ft al reves o algu... axo em fa rabia :(
wnu per lu demes esta mb! io mel cumprare per la psp :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

i per a la nintendo DS, se sap com sera?

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Per tots els interessats en el videojoc últimament han anat apareixen diverses imatges que us poden donar una idea de com serà:

http://www.harrypottercat.com/galeria/t ... =1&sort=dd

No tinc ni idea de com sera per la nintendo DS però estarà disponible per la Wii, la play 3, l' Xbox 360, la play 2, la PSP, la Nintendo DS, la Gameboy Advance i per PC i sortirà el dia 13 de juliol.

I pels que tinguin la Wii es veu que el control aquest que té es podrà fer servir com si fos la vareta o algo així...No tinc la Wii i no sé com funciona per tan no he entès massa bé com va xD Així que si us ho voleu llegir vosaltres mateixos segur que encara que estigui en anglès ho entendreu millor xD
The Wii-specific controls for the game seem remarkably well put together. Once Harry's wand is drawn, the Wiimote can be used to directly control the spells you cast. Everything is handled through accelerometers; there is no pointing in the game whatsoever. Any of the game's spells can be cast quickly and easily, merely by a flick of the wrist. Thrust the Wiimote forward, and Harry will propel an object away from himself. Motion upward with both the Wiimote and nunchuk, and Harry will cause an object to levitate in the air.

Once you have an object floating, you can move the Wiimote around in 3D space to reposition it. This actually worked better than we had assumed it would, although it is not yet perfect. There are puzzles that require placing objects in specific places, which is somewhat irritating because of the inaccuracies involved in the motion controls. Despite this, it was a lot of fun to wave the Wiimote in the air and see Harry react in turn. Hopefully the spell system sees some refinement before the game's release because they were already enjoyable, even at this early state.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

És segur que el comandament de la Wii s'utilitzarà per simular una vareta que, al moure-la fent el gest de l'encanteri desitjat el realitzarà? Que jo sàpiga, els fans esperen/desitjen que les característiques del mando ho permetin fer però EA encara no ha dit res.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Finalpotter, el text que he posat jo abans és de part d'una entrevista que van fer amb un dels productors executius d'EA per tan si que està confirmat :wink:

Si voleu llegir l'article sencer:

http://wii.ign.com/articles/779/779905p1.html

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ok, no sabia que eren declaracions d'EA llavors si s'ho curren els pot quedar molt bé. Potser (si em compro la Wii) ja el llogaré.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Per si no en teniem prou amb els tràilers de la la peli que han anat apareixent aquests dies també s'ha fet public avui un video sobre el joc!

Aquí el teniu:

http://www.youtube.com/watch?v=kB3ZyIgNXho[/youtube]

hermioneg123
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: ds. des. 23, 2006 3:47 pm
Nom: Judit Cardona Bonell
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: hermioneg123 »

un trailer nou de el videojoc,crec que ningú l'ha posat...
http://www.youtube.com/watch?v=4JPljYGEgMw[/youtube]
Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Uooo com molaaa, jo el vuuull... ja se que hem demanaré per el meu cumple xDDD O per haver tret bones notes ¬¬ xDDDDDDDDD

Bé, els vídeos pinten molt bé... i si a més l'estil de joc és igual al els 3 primers perfecte... l'únic que no m'ha agradat és que he vist el petó per alla el mig, joer :(

Ah, llàstima que el segon vídeo sigui en alemany, no m'he enterat de res xD Ah si, ha dit Dumbledore en algun moment xDDDDD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Bloquejat