Molly Moon

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Molly Moon

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo m'he llegit les tres entregues i m'han agradat molt totes, però la tercera menys. Us les heu llegit, vosaltres? QUines? la primera, la segnoa o la trecera? Jo us el recomano de veritat! (no se si algu ha obert aquest tema)

Massa!! :imslow:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Jo tinc un llibre, em va tocar en un sorteig k feine a l'escola, el vaig comença, xo despres va arrivar l'estiu, i vaig passar d'ell.
Si no m'ekivoco és akell k la tapa, es platajada, i fa com formes rares?¿¿?

Si dieu k és bo, ja el buscare i el tornare a llegir.
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Sí, és aquell HoRcrux. Es d'una noia que és orfe i viu en un orfanat i descobreix un llibre d'hipnotisme, i decobreix que té un gran talent com a tal.

Massa!! :imslow:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Siiii!!!!!!!!!!!!!!!1
am mi m'encanta Molly Moon!!! Ës la segona saga de llibres q m'agrada +!! El personatge q mes magrada es el Rocky!!! ijiji espero q facin una peli, tot i q no crec... el tercer no me l'he llegit encara, xo dels dosprimers el primer m'agrada més que el segon, ja que él segon es una mica.... com liós...enu,
chauuuu

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

luna Lovegood ha escrit:Siiii!!!!!!!!!!!!!!!1
am mi m'encanta Molly Moon!!! Ës la segona saga de llibres q m'agrada +!! El personatge q mes magrada es el Rocky!!! ijiji espero q facin una peli, tot i q no crec... el tercer no me l'he llegit encara, xo dels dosprimers el primer m'agrada més que el segon, ja que él segon es una mica.... com liós...enu,
chauuuu
Jo estic igual.... m'he llegit el primer i el segon, pero el tercer encara no.
Ara fa molt temps que no me l'he mirat, però pel que recordo em sembla que em va agradar molt.....
Personatge preferit? La verita no ho sé, no men recordu...

APA SIAU!!!

L@i@
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 69
Membre des de: ds. abr. 17, 2004 7:00 am
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Hermione »

Jo els llibres de Molly Moon me'ls he llegit tots tres. De fet el tercer el vaig acabar de llegira ahir... :lol:

Aveure a mi el llibre en si no em mata, però és entretingut i no està pas malament. Per passar una bona estona i tal us el recomano. :wink:

A mi de la triologia el que m'ha agradat més ha estat el primer. És el que s'entén millor. El segon es una mica liós amb tot lo d'aturar el món i tal, però és que el tercer... jo al principi m'hi perdia... :lol:


Que vagi molt bé!! 8)

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

io la vritat és que no m'en recordo gaire de tot el qu passava, pero si que m'en recordo que m'agradava moltisim!! els he llegit els tres i son molt divertits, potser el tercer és el que dóna més sorpreses....
us els recomano!!!
:D

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Doncs jo els tinc tots tres,el que m'ha agradat més és el primer i el que menys el 3er,no se si és perquè está mal traduït o no sé,però és una mica rotllo,explica les coses molt malament i lia molt...No sé...
Els altres dos si que m'han agradat,i molt! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

mola molt la molly moon..la petula jeje quina gracia. el primer llibre es el millor..i el tercer.-..weno sempre era el mateix no xe...sta be pero el primer es que em va encantar...ja magradaria trobarme un llibre dhipnotisme. jeje com molaria.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

parvati
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 6:22 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: parvati »

Síííííííí!!!Jo també me'ls he llegit tots tres i m'encanta Molly Moon. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ara bé, trobo que el tercer ha baixat molt de nivell, a mi em van agradar moltíssim els dos primers, i en canvi el tercer el vaig estar a punt de deixar perquè el principi era realment avorrit i no s'entenia gaire, almenys per mi (després dels primers 5 capitols ja vai agafar el fil i sí que em va agradar). Weno, que mo m'agradés el tercer potser és perquè els altres el primer i el segon me'ls vai llegir de més petita :P :P :P :P :P .

Els recomano, estan molt bé i es passa una bona estona llegint-los!!! :wink: :wink: :wink:
Mentre conduïa, el tiet Vernon es va estar queixant a la tieta Petúnia. Li agradava queixar-se de les coses: la gent de la feina, el Harry, el consistori, el Harry, el banc i el Harry tot just eren alguns dels seus temes preferits.

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

molly moon

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

a mi també m'agrada molt molly moon. jo me llegit el 1º i el 2º el tinc a mitges. el tercer me'l van regalar al nadal pero encara no he tingut temps de llegirmel. no es que m'agradi tant com harry potter, de fet, vaig deixar de llegir molly moon quan em vaig aficionar a harry potter. pro be ara me tindre que tornar a llegir el 1º, tot el 2º i de nou el tercer.
per cert em podeu fer un breu resum del 3º siusplau..GRACIES!!! :wink:
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Gràcies per contestar, a tots i a totes!!!! jo tinc aquest ordre sengons com m'agraden:

1/ Molly Moon 2

2/ Molly Moon 1

3/ Molly Moon 3

El tercer em va agradar, però els primers capitols em van costar d'entendre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Massa!! :ballar:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Luna007
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 03, 2005 7:00 am
Nom: Mireia
Ubicació: Castelldefels

Entrada Autor: Luna007 »

jo tmb m'he llegit la molly moon!!!!!!!!!tinc tots 3 llibres xro no+ m llegit els 2 primers, el 3 estic x començar-lo aviat. Comparant el primer i el segon em quedo amb el 1r el trobo com + original y - lios, El 2n no ta malamnt, encara q hi havia parts q em va costar entendre xro el trobo entretingut.
No se si ho vaig somiar o q,xro em sembla q vaig llegir en 1 web q en farien 1 peli, xro no em feu gaire cas q potser m'equivoco, ja investigare 8)
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Jo he llegit els dos primers i em van agradar molt. Ara bé el tercer l'he deixat, crec que em vaig fer masses espectatives. Potser aquest estiu el rellegeixo
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Jo m'he llegit el segon, els altres dos no... no sabia que havien tret el 3r! Ja me'l llegiré!
au cacau!

xè! :reading:
Imatge

Imatge

Respon