El Progrés de les pel·lícules

Aquí comenta la tercera pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
limdor
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dg. set. 12, 2004 7:00 am
Ubicació: Un poblet tranquil vora Banyoles
Contacta:

El Progrés de les pel·lícules

Entrada Autor: limdor »

A la primera pel·lícula de Harry Potter en el cinema hi havia nens que encara no sabien ni llegir. A la segona va augmentar l'acció i jo crec que també va augmentar l'edat recomenada. En aquesta tercera pel·lícula ha pujat tant el nivell que els nens petits ja no se la podran ni mirar. Pel que fa els grans potser és millor però hauria estat bé seguir una mateixa línea i no anar augmentant. A l'última pel·lícula que fagin ja hi hauran de posar per majors de 18 anys.

Aprofito per dir que si a algú li agrada molt en Shin Chan i vol anar a la preestrena que m'ho digui que tinc dues entrades gratis.

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

aix`o de l'edat no acabo de saber el perque, poden fer por els nens petits pero a la peli ho pinten tot tant fantastic que ningu s'ho creu, en els llibres es diferent els llibres en alguns trosos son realment tormentats Ex: la resurrecció de Voldemort :evil: es clar, l'impostorus en que la mare del ron veu a tots els seus estimats morts...pànic em fa aquella escena....ke penseu?

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Arriba 1 moment en que els nens de primària no pode n llegir HP pq no els entendrien...i no els tracto d'idiotes simplement no capten segons quines subtileses...jo de petita sentia cançons , entenia les paraules però no entenia què volien dir les lletres...( a veure si m'enteneu)....I després de gran les he escoltat ... i he recordat el que em pensava k deien de petita i he rigut molt...
Per això no veig malament k pugin el nivell de Harry Potter...així és com comença a demostrar-se a la gent k no ha llegit que això no és 1 llibre per nens...

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

weno això es lo de sempre, com es que hi ha nens de 6 anys que miren cròniques marcianes, o ke miren alguna altree telebasura, com s'entén això ? doncs pk els nens no volen sentir-se discriminats i no volen ke els trectin com nens i es senten més grans kuan miren akests progrmes. Potser em dieu que enten del tot Shin Shan quan hi ha connotacions sexulas pel mig? Doncs deuen tenir mes o menys idea però no els deu fe rgràcia. després el pares s'indignen, però potser pensen que ho entenen, però si es així vold dir que aquests nens es corrumpuran? No ho crec, ellls a part de contingut, els hi interessa no sentir-se nens.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Jo estik encantadissima d'aket canvi en les pelikules. I sobretot que hagin fet el kanvi en les pelikules k siguin més per grans a partir el 3r llibre que es kuan em komenço a enganxar a Harry Potter....
Donks el llibres komencen a ser més per grans en el 3r llibre, perk s'expendeixen en personatges, juguen amb passat i present, es veu més el món màgic (l poble...)
Ja està bé. i sino averles komençat bé. més val tard k mai....

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

crec que teniu rao... al cap i al a fi els llibres cada cop son més terrorifiques, i a la primera i segona peli els harrry i els altres i tot era molt infantil pero ara tot comença a pintar millor a més els efectes especials fan molt a les pelis.... tinc ganes de veure la resurrecció de Voldemort en el quart.. avera com ho pinten tot....

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Però això de terrorífic... no vinguis ara a comparar!!!!!!!!
Jo la por que he passat llegint aquests llibres és insignificant, només algún trosset de tan en quant que penses ai, però parlar de terror és absurd del tot :!:

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

Estic d'acord amb el Yarrick... no hi ha moments pròpiament terrorífics d'aquells que et faci cosa estar d'esquenes a una porta , o que no t'atreveixis a tancar el llum!!! Hi ha moments de tensió...però terrorífics.... :? :roll:

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

k va ni molt menys. Por? amb un llibre de fantasia es dificil tenir por, al kap i a la fi, no parlem d'un violador en serie basat en fets reals i k anda suelto i tesplikan algu sdaket, k aleshores a veure ki sel vol trobar, xo del Voldemort x exemple k es un bruxot del mal, k no existeixen a la vida real... es imossible tenir por, vaja!

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Mentida, es pot tenir por amb moltes coses....simplement....si la rowling volgués posar-hi moments terrorífics i en sabés, podries tenir tranquil·lament escenes terrorífiques a HP, i protagonitzades x voldemort....
No crec k sigui més creïble un comte dràcula, un frankenstein o qualsevol altre monstre k lord Voldemort...

La veritat a mi 1 llibre m'espantaria més si fos d'un nazi que odia els sang de fang i els fa coses inimaginables....que no dun violador en serie ....

Avatar de l’usuari
Rilwen
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. abr. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: ¿? social i econòmica ben alta... geogràfica ja l'he dit, rec q era Barcelona, no se si sabeu on és

Entrada Autor: Rilwen »

S q a la calis li molaria trobarse un violador xl carrer... (nomes cal llegir certes ff...).

Respecte a lo d la por, HP no te cap escena d terror. A alguns nens els pot fer molta por, pero a cualsevol una miqueta adult... nomes hi ha por kuan hi ha lloc per a la imaginació, si s'explica tot (com a HP, que totes les escenes es descriuen) saps lo k hi ha i no et fa por (no se si m'explico, pero bueno, lo dit) així q tant pot fer por un bruixot del mal com un assassí com qualsevol cosa si l'escriptor sap ferne.

Respecte a lo q tracta l forum, jo no he fvist les dos primeres, pero weno, trobo q la tercera sta prou b (a part q s'omiteixen massa coses pq algu q no ho ha llegit pugui entendreho tot b) i per lo q m'han dit ja ha nat b aquest canvi... I pel q fa al primer missatge ojalá la última peli sigui per majors d 18, voldrá dir q ls personatges son menys parats dl q ns pensavem... :roll:

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

No no...a mi no m'agradaria trobar-me un violador, a la vida real, és una cosa que m'intimidaria, però no a un llibre, Ja he llegit massa lemon i slash com per escandalitzar-me i espantar-me x això...

Però jo crec k la rowling no pretén fer-nos terror daket tipic de pel·lícula... no ho sé...les seves escenes són més angoixants i tal ...

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

eieiei tampoc no son llibres de terror, simplement volia dir que cada cop son més obscurs, veure la resurreció de Voldemort tampoc es menjar-se un pastis desde el punt de vista del harry , veure com a mig metre matan a un company teu doncs tampoc es per fer bots d'alegria,... no son de terror, no fan por, pero si fossim mags i estiguesis vivint en aquell mon (aixo es una fantasia, no estic per anar a cap manicomi) et faria pànic que el bruixot més malvat blablabla de tots els temps i tal i més blabaa bla ba tornes, per tu llavors seria "terrorific". ada cop son més obscurs mirats desde dintre!

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

ATenció!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Entrada Autor: Yarrick_ »

INcreïble!!!!!!!!!!!!!!!!

Un programa de televisió (crec que es diu cinemania) va recomanar als teleespectadors que no portessin els seus fills petits a veure Harry Potter III Perquèr era una peli que no feia per a ells :!:

Sabent això, què us sembla? Podem estar contents no que es comenci a sortir del tópic :?:

^^Una gran noticia, si :!: ^^

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

jo, stic d'acord amb la Lady k els llibres no són terrorífics pro x alguns personatges si k hi ha moments terrorifics.
jo ho trobo b k les pelis cada cop siguin x més grans, i k s'adaptin més al tipus de públic k llegeix els llibres k no als nens d 6 anys. B, axo k l'última peli sigués a partir de 18 anys x mi staria b, si no la teuen abans d 3 anys :wink: cosa impossible.... xd pro crec k tampoc no cal... crec k haurien d ser a partir de 13...

Bloquejat