La porta s'ha obert!

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

HpConan ha escrit:Sí que és com he dit. ¬¬
A veure, com escriviries PEEVES en un mòbil? Hauries de fer click primer al 7, després al 3, altre cop el 3, al 8, al 3 i al 7...
Oh, esk em pensava k volies dir, k per premer havies de posar per exemple la B dos vegades el 2... XD D'acord, m'he ekivocat :P
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
julia figueras
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 12:19 pm
Ubicació: idhun(altre mon)

Entrada Autor: julia figueras »

a mi tambe ma passatr allo del telefon!kin juju jo alla buscant el fixe i resulta k era lordinador! :o 8O a mes le despenjat i ma sortit una veu!k raru...avans tmbe ma psat allo de la rafaga daire pero pitjo i res!i una cosa:a vegades pitjes coses i desapareixen pero no fan res.... :roll:
algu sap com es posen imatges???????

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

julia figueras ha escrit:a mi tambe ma passatr allo del telefon!kin juju jo alla buscant el fixe i resulta k era lordinador! :o 8O a mes le despenjat i ma sortit una veu!k raru...avans tmbe ma psat allo de la rafaga daire pero pitjo i res!i una cosa:a vegades pitjes coses i desapareixen pero no fan res.... :roll:
Aveure, lo de la rafega es xk hi ha o i haia un canica k kuan ve la refega brilla i pots conseguir algo especial pitjant-hi, per lo segon k dius, algunes coses son xk en tens k reunir mes, pocions i tal, i al final consegueixes premis, com els de la galeria, k si hivas en veuras
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Ragama-chan
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dt. ago. 30, 2005 5:08 pm
Ubicació: Vallirana, BCN !!

Entrada Autor: Ragama-chan »

Aaaah!!! Moltes graxieeees!!!!! :ballar:

Kines pistes + bones... jejeje ja anire investigant! :P
- Aaaah! -va exclamar el Ron imitant el xiu-xiu místic de la professora Trelawney-. Quan al cel apareixen dos Neptuns, Harry, tenim un signe clar que ha nascut un mosquit amb ulleres...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Les ràfegues són el Peeves!
Com ha dit el roni, si fas click a coses i desapareixen, vol dir que estàs recollint ingredients per alguna poció, que dóna com a resultat una sorpresa (algun dibuix fet per la Rowling, alguns apunts, notes, esbossos, primers mecanoscrits...).

Per cert, us semblaria bé això de fer una secció de JKR.com?...
Visca els exàmens M.I.Q.O. que de moment no serveixen per a reees!! :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Siii! ens fa falta una secció de la web de la Rowling :P

De les sorpreses, com ja vaig dir, n'hi ha algunes que les tenim penjades a la galeria de la web, la resta si algú té temps i les hi vol posar....o sino ja ho faré jo algun dia :wink:

Avatar de l’usuari
todmorvoscrodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. març 05, 2006 8:42 pm
Contacta:

Entrada Autor: todmorvoscrodlel »

eiiiii gent. ktal?
una pregunta ke os volia fer.....
algu em sabria dir ke es fa am akelles 2 pocions(la d color vermell i la d color verd) ke estan al costat de la planta a l'habitacio de la porta??
Merxiiiii

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Prova d'anar a la secció de material adicional i escoltar una estona la radio a veure si et donen alguna pista de què fer amb les pocions :wink:

Avatar de l’usuari
todmorvoscrodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. març 05, 2006 8:42 pm
Contacta:

Entrada Autor: todmorvoscrodlel »

uf... eske el meu angles... :(. no se si ho e entes b....
potser a dit ke tires 6 gotes d la pcio vermella??
ja intentare captar algunes paraules mes...
merxi igualment :wink:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Per a qui li costi això de l'anglès...


S'han de tirar sis gotes de la poció vermella i tres de la poció verda a la planta que hi ha allà al costat :wink:

Avatar de l’usuari
todmorvoscrodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. març 05, 2006 8:42 pm
Contacta:

Entrada Autor: todmorvoscrodlel »

merxiiiiii

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Els que he aconseguit trobar...

Primer Secreto:
Entra a la sección de 'Contenido Extra'. Enciende la radio: el locutor te dará las intrucciones (en inglés) para revivir cierta poción. Vuelve al escritorio principal y pincha en la goma de borrar, que te llevará a la Sala de Requerimientos. Entonces vierte seis gotas del frasco rojo y después tres gotas del verde en la planta (elevando el frasco sobre la maceta hasta que la gota caiga). Una vez hecho eso revivirá. Recompensa: Borrador con nombres de los profesores (los completos), su sexo (para los que no sabían si Vector era mago o bruja) y también pruebas para nombres de hipogrifos.

Segundo Secreto:
Entra a la sección de 'Papelera' pinchando al sacapuntas del escritorio. Verás un tazón de café. Debes girarle cuatro veces en el sentido de las agujas del relój, y soltarlo. Si lo has hecho bien, deberá formarse un círculo. Si es así, vuelve al escritorio y pincha en el cepillo de pelo. Una vez estés dentro de la sección de 'Contenido extra', busca una tarketa que dice "CIRCLE" con un círculo rojo. Recompensa: El resumen del primer libro que JK Rowling envió a las editoriales.

Tercer Secreto:
Puedes lograr el secreto pulsando sencillamente "31071965" en el teléfono, pero hay una manera más divertida y mágica, aunque más lenta: Ve a la sección de "ENLACES" (pinchando en las gafas). Busca un libro de runas, en el estante inferior. Apunta en un papel las equivalencias de runas con los números, y después visita la sección de la "PAPELERA". De izquierda a derecha, apunta en el papel la serie de números que corresponde a las runas. Es el 31071965. Sí, es la fecha del nacimiento de JK Rowling. Recompensa: Boceto del primer libro.

Cuarto Secreto:
Visita la sección de 'ENLACES', y no pulses nada durante cinco minutos. Peeves hará de las suyas, y aparecerá a la izquierda un pedazo de papel con un rayo (o la cicatriz de Harry) dibujado. Recuerda el dibujo. Ahora viaja a la sección de 'CONTENIDO EXTRA' (la del cepillo de pelo) y coge el bolígrafo. En el pedazo de papel de la izquierda, tienes que imitar el dibujo del rayo de antes. ¡Es muy difícil, asi que no te desanimes si no te sale a la primera! Recompensa: Un esquema escrito por JK Rowling sobre el quinto libro. Muchas cosas cambiaron después.

Quinto Secreto:
En la sección de la 'PAPELERA', encontra´ras una frase recortada que tienes que reconstruir. Dice lo siguiente: "Ya estoy aquí, no traigo anillo conmigo. Llama cinco veces y entra". Ahora tendrás que visitar la sección de 'SITIOS DE FANS', y pinchar cinco veces sobre la cajita roja de la derecha. En vez de un anillo, te encontrarás otro de los secretos. Recompensa: Otro boceto del primer libro. Entonces, Draco se apellidaba "Spungen".

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Jo tink la porta oberta po no se kom s fa x tirar l pocio
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Laiona_hermione ha escrit:Jo tink la porta oberta po no se kom s fa x tirar l pocio
Esk la porta i la pocio son independens, la pocio tens k agafar els potsts de sota i aixecar-los spobre la planta :P Suposo k et refereixes a axio :P
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

ja he fet l' exament!!! :mrgreen:
ara domes falten les notes!!!
merci per l' aguda i per posar uns qunas secrets que no en trobaba ni un!!!

Bloquejat