Actualització web de la Rowling!

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Actualització web de la Rowling!

Entrada Autor: li-kiow »

S'ha actualitzat la web de la Rowling!!! aki ho teniu:
El website oficial de JK Rowling ha sido actualizado hoy con una nueva decoración, incluyendo nuevos elementos en el escritorio principal que llevan a las diferentes secciones del sitio, las cuales a su vez, incluyen nuevos elementos interactivos para el visitante.

A continuación presentamos los pasos a seguir para acceder a los nuevos secretos:

En la sección "Material Adicional" enciende la radio y espera algunos segundos. El anuncio indica que debes depositar 6 gotas de la poción roja seguidas por 3 gotas de la poción verde en una planta. En el escritorio principal, haz clic en el borrador rosado para acceder a la puerta misteriosa. Sigue las instrucciones de las pociones en la planta. Obtendrás un documento que incluye información de Harry Potter y el Prisionero de Azkaban, los nombres y géneros de algunos maestros y algunos nombres considerados para el hipogrifo.

Ahora, ve a la "Papelera" y desplaza el mug cuatro veces en el sentido de las agujas del reloj. Al hacerlo, detente y se formará un círculo en el interior, en el cual debes hacer clic. Ahora ve a la sección "Material Adicional" y haz clic en la carta que dice "Circle" y que muestra un círculo. Obtendrás una sinopsis de Harry Potter y la Piedra Filosofal.

Ahora ve a la página principal. En el teléfono, marca "31071965" (correspondiente al cumpleaños de JKR, 7/31/65). Obtendrás un bosquejo de Harry Potter y la Piedra Filosofal e información acerca del apellido de Draco, el cual solía ser "Spungen."

Ingresa a la sección "Enlaces" y espera 5 minutos sin hacer clics. Peeves aparecerá, apagará una vela y revelará una pintura a la izquierda de la estantería con un pedazo de papel que muestra la cicatriz de Harry. Ve a la sección "Material Adicional". Toma el esfero y dibuja dicho relámpago en la pieza de papel adicional. Obtendrás una parte no revisada de Harry Potter y la Orden del Fénix.

Ve a la sección "Papelera". En la parte inferior se encuentran unas palabras desorganizadas. Re-ordénalas hasta formar la frase "Aquí estoy, no traigo anillo, llama cinco veces y entra conmigo". Ve a la sección "Sitios Fans de Harry Potter". A la derecha, haz clic 5 veces en la pequeña caja roja. Ésta se abrirá. Haz clic en el signo de interrogación y obtendrás la segunda parte del documento obtenido al marcar en el teléfono: un bosquejo de Harry Potter y la Piedra Filosofal e información acerca del apellido de Draco, el cual solía ser "Spungen."

Ve a la sección "Enlaces" y haz clic en el delgado libro de color rojo de la segunda estantería con el título "Ancient Runes Made Easy". Obtendrás una página con nueva información acerca de varias criaturas mágicas. En dicha página se despliega una lista de números que pueden ser re-organizados para formar la secuencia 3-1-0-7-1-9-6-5 o 31/07/1965 que es el cumpleaños de JK Rowling. Los símbolos de los animales correspondientes a dichos números están dispersos en el piso de la sección "Papelera", lo cual puede facilitar su ordenamiento. Como ya hemos mencionado, éste número puede ser marcado en el teléfono para obtener un bosquejo de Harry Potter y la Piedra Filosofal e información acerca del apellido de Draco, el cual solía ser "Spungen."

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

M'has passat al davant li-kiow, ahir ho vaig veure i també anava a posar-ho :wink:

S'ho curra molt tot això de la web la Rowling però ja podria posar-nos alguna coseta del setè llibre, que seria més interessant :P

Sort que va decidir que en Draco s'acabés dient Malfoy :roll: :lol:

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Com es fa això de desplaçar el mug 4 vegades al sentit de les agulles del rellotge?? No ho enteeenc!!
Edito: Ho he seguit intentant i se m'ha petat el boli T_T ara si que no entenc res! xD

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Ah, ja està, ja ho he aconseguit. Suposo que això que se'm ha trencat el boli ha estat perquè havia fet donar quatre voltes al mug, no?

Apa dew!

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Crec k no te res a veure, jo li vaig fe fer 4 voltes a la tasa, i no es va trencar, pas, estrenca al cap d'una estona, quant pasa en peeves.

jo ho he fet tot no se k més fer!!!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Horcrux ha escrit:Crec k no te res a veure, jo li vaig fe fer 4 voltes a la tasa, i no es va trencar, pas, estrenca al cap d'una estona, quant pasa en peeves.

jo ho he fet tot no se k més fer!!!!!
Que te a veure la tassa amb el peeves? No són coses diferents? Al que jo li he donat 4 voltes i se m'ha trencat el boli es a aquella cosa rara de colors que gira (no sé com m'ho he fet, però ha donat 4 voltes O_O) I lu del peeves, doncs jo tampoc ho puc fer, weno, ha passat i ha fet aquella cicatriu però el que no m'ha sortit és el de després
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

De què parleu? De trencar què¿???
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

T'has llegit el primer missatge de la li-kiow? :roll: Es tracta de la web de la Rowling, que en una de les seves seccions hi ha un boligraf que em sembla que era quan passa en Peeves que es trenca :P

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Padfoot ha escrit:T'has llegit el primer missatge de la li-kiow? :roll: Es tracta de la web de la Rowling, que en una de les seves seccions hi ha un boligraf que em sembla que era quan passa en Peeves que es trenca :P
a mi no se m'ha trencat quan passava el peeves, se m'ha trencat quan he fet girar aquella cosa rara T___T

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

el pots trencar clicant-lo, el boli
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

kk_xû_black ha escrit: Que te a veure la tassa amb el peeves? No són coses diferents? Al que jo li he donat 4 voltes i se m'ha trencat el boli es a aquella cosa rara de colors que gira (no sé com m'ho he fet, però ha donat 4 voltes O_O) I lu del peeves, doncs jo tampoc ho puc fer, weno, ha passat i ha fet aquella cicatriu però el que no m'ha sortit és el de després
No hi ha dos bolis el d l'eskerra, k es trenca cuant el clikes (apereixen ingredients x fer una poció), i el d la dreta, k estrenca, cuant passa en Peeves (no se x a k serveix)

El "mug" es la tassa, no akella cosa d colorins k fa soroll, si clikes sobre la tassa, i mous el punter fent rodones, la tassa tmb fa rodones, en fas 4 i al mig d la tassa hi apareix una rodona + clara, hi fas clic i despres segueix les instruccions d + amunt.
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Uff, doncs m'he liat bastant xD Clar, et diuen mug, i no saps què vol dir, i penses "serà aquella cosa rara" >.< Però l'altra part d'això (després de donar 4 voltes al mug) diu "Ahora ve a la sección "Material Adicional" y haz clic en la carta que dice "Circle" y que muestra un círculo. Obtendrás una sinopsis de Harry Potter y la Piedra Filosofal" Doncs jo he pogut fer això, i m'ha sortit la sinopsis, però no he fet això de la tassa O_O Per això m'he liat U_U

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

alex_lorenzo
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 13, 2006 1:53 pm

Entrada Autor: alex_lorenzo »

Hola a tots,
Un dels premis (hi ha 12) és la pàgina on la JK va dibuixar uns esboços del llibre per cuidar dracs que el Hagrid va llegir per cuidar l'ou de drac que cobava. És una mena de collage de "pàgines" del llibre dels dracs, amb uns dibuixos que imiten gravats, etc i una lletra tota elegant i antiquada. (A la web Lexicon s'hi poden veure còpies de les fotos. Els originals son molt grans i es poden aumentar molt a la pantalla, amb tot detall).

Ves per on, hi ha un dibuix del cap del drac "bola de foc", però a les hores no era xinès, sino CATALÀ: la JK va escriure "CATALONIAN FIREBALL" al costat del dibuix. Un altre drac era "PORTUGUESE LONG SNOUT" (portugués de musell llarg). Als llibres de HP finalment en van dir bola de foc Xinès... potser més conegut, però no hi ha dubte que a Catalunya tenim una forta tradició draconiana... penseu a Sant Jordi!!

Ja savem que la JK Rowling va viure a Portugal, on va conéixer un metge amb qui s'hi va casar (el seu primer marit). pot ser des de Portugal va conéixer Catalunya (igual hi ha vingut a casa nostra i tot!!!). I com que és escocesa, pot ser també sintonitza bé amb la "nostra nació sense estat" (Escòcia ara també té autonomia; perdoneu el to una mica polític).

Potser algú d'aquest "club de fans" sap si li podiem enviar una carta demanant-li més informació sobre aquesta noticia sorprenent (no de bades, Potter és un dels llibres traduits al català que més s'ha venut)

aquí teniu els links

http://www.hp-lexicon.org/about/sources ... -tips.html

el link és al quart punt: Ancient Drawings (page 1) (marble) ("Dragon Breeding for Pleasure and Profit"), peró la imatge és petita i no es pot llegir bé. El que hi ha són les instruccions per trobar el dibuix a la web de JK Rowling.
_________________
Alex
Alex

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Quina llàstima, haver-nos quedat sense el Bola de Foc Català... Potser som a temps de demanar-lo oficialment enviant alguna petició formal a ca la Rowling o similars? Bé, només és una idea. Podem aportar noms i tot, si ella ja l'ha utilitzat per un altre drac...
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Per no obrir un tema nou aprofito aquest que teniem ja fa temps per dir que la Rowling ha fet algunes actualitzacions a les F.A.Q (preguntes més freqüents) de la seva web. :wink:

Com que de moment només apareixen a la versió anglesa us poso una versió cutre-rapida-traduida aquí pels vagos que no volgueu anar a la web i buscar-ho o pels que no domineu gaire l'anglès xD
Quines són les propietats de la vareta d'en Draco? Podem assumir que la fusta és "espino" per la taula que hi ha a la web?

De manera interessant (per mi) vaig decidir que en Draco tindria una vareta d'espino independentment de la "taula". Per tan si, és d'espino, i per extranya coincidència li vaig assignar aquesta fusta, com vaig assignar a en Harry "boix grèvol", sense adonar-me'n de que eren les correctes. Esgarrifós...però per diverses raons sembla que "espino" quadra amb en Draco tal com "boix grèvol" quadra amb en Harry.

No tinc ni idea de com es diu "espino" en català ni de la traducció exacta que han fet servir en la versió catalana per la vareta d'en Harry així que us ho poso entre cometes :P

Vam descobrir al sisè llibre que la Merope Gaunt va arribar a l'orfenat la nit de cap d'any i va donar a llum a en Tom Riddle al cap d'una hora. En Voldemort va nèixer el dia 31 de desembre o l'1 de gener?


Va nèixer el 31 de desembre.

Quin és el Patronus d'en Draco?

Al final del "Misteri del Príncep" no sap com fer-ne un, per tant ningú ho sap. Cal recordar que fer un Patronus demostra tenir un nivell avançat que no s'ensenya normalment al jovent de Hogwarts (d'aquí la sorpresa dels futurs membres de l'exèrcit d'en Dumbledore quan van descobrir que en Harry podia fer un Patronus.)

A quines cases estaven la Tonks i la Gemma Gemec?

Hufflepuff i Ravenclaw respectivament

Són l'Alecto i l'Amycus (els cavallers de la mort germans) els "Carrows" anomenats per l'Snape a Spinner's End?

Si que ho són.

Respon