Actors per a la 5a peli

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
annmapo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 9:11 pm
Ubicació: a casa meva!
Contacta:

Actors per a la 5a peli

Entrada Autor: annmapo »

El paper de Kingsley Shacklebolt a l'Orde del Fénix el farà George Harris, aquí hos deixo una foto:

Imatge

I el de James Potter per Robbie Jarvis (no tinc cap foto)

:lol: Que en penseu?
--> a l'estiu tota cuca viu <-- http://s4.gladiatus.es/game/c.php?uid=22704
Imatge Imatge

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

el Kingsley Shacklebot me'l imaginava més prim i alt i més seriós, bé, així el descriu el llibre!! aquest sembla massa divertit com per ser el Kingsley Shacklebolt

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Jo al Shacklebolt me l'imaginava amb la cara allargada.

Robbie Jarvis:

Imatge
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Aquet el james potter? ai no....

pero el d e jove e dimaginar no?¿?

nose si em fa el pes

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

HpConan ha escrit:Jo al Shacklebolt me l'imaginava amb la cara allargada.

Robbie Jarvis:

Imatge
aso farà de James??? :o ui si, ja veig els cabells negres enredats, si si a més té 15 anys, vamos està en plena adolescència... (si ho està no ho sembla almenys) a vere k el makillatge fa molt però.. no tant 8O
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Farà de James ADOLESCENT!!! El del pensiu! :lol: :lol:

Tot i que jo "igual que el "Daniel"" no el veig. XD Si s'havien d'assemblar, de joves... XD Pfff... XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

suposo k li posaran perruca no??? perquè amb aquests cabells tan curtets que té... akst tiu es mooolt lleig!!! te una cara de niño rico estúpido que no se l'aguanta!!!

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

jo crec que de james tindria que fer el daniel i que li canviessin una mica el nas per ordinador o alguna cosa de la cara perque no fos del tot identic pero gairebe igual.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ary ha escrit:jo crec que de james tindria que fer el daniel i que li canviessin una mica el nas per ordinador o alguna cosa de la cara perque no fos del tot identic pero gairebe igual.
Tens tota la rao, no seria el primer cop que es fa servir aquesta tecnica i a mes a mes amb el pressupost que coontara s'ho podrien permetre perfectament. Pero ja veus com que volen canviar les coses respecte als llibres canviem al 100% l'imatge que tenen els fans de'n James Potter. Nomes falta que intenti aturar en Sirius de divertir-se amb en Severus.

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Finalpotter ha escrit: Pero ja veus com que volen canviar les coses respecte als llibres canviem al 100% l'imatge que tenen els fans de'n James Potter. Nomes falta que intenti aturar en Sirius de divertir-se amb en Severus.
:lol: :lol: :lol: I la Lily serà una noia morena, amb els ulls marrons, i que estarà colada per en Sírius, ja que s'empenyen en fotre lios amorosos entre els personatges per donar morbo a la història. Ja m'imagino duel Sírius-James per la Lily, i en Harry (que en principi no pot intervenir en la lluita perquè està en el pensiu :roll: però així són les películes "així tinc els cabells per darrere?") farà que guanyi en James :mrgreen: això és favoritisme :roll:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

esperem que per fer de james el maquillatge faci meravelles perquè jo no veig aquest com a james.-sandra- jo no crec que hi hagi favoritismes simplement la lily va decidir
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Tampoc és tan diferent del James que surt a les pel·lis. I el cabell es pot retocar, per suposat (mireu el Malfoy :roll: ).

I és igualeeeeeeeeeeeeeeeet al Radcliffe. Huas. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

a mi sem e la refum els actors mentre en racliffe (o com sescrigui), el rupert siguin els protas , que no em camviin el malfoy i que la peli sigui bona l' unica pregunta que em faig es qui nassos sera la Tonks i la lestratge??? Starwars
A mi no em conbenç aquell que te de fer de james de jove encara que es guapo... pero tot i ser guapot aquest amb 15 anys ,tenen rao els que an dit que o tindria de fer en daniel !!!

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

El roni ja ho ha dit, però... el maquillatge (i els efectes especials, i la cirurgia estètica i anvis per l'ordinador,...) fan meravelles! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :riure: :riure: :riure: :riure:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

ronsantanna ha escrit:esperem que per fer de james el maquillatge faci meravelles perquè jo no veig aquest com a james.-sandra- jo no crec que hi hagi favoritismes simplement la lily va decidir
Hum... :roll: La Sandra no estava parlant de la història dels llibres. Estava queixant-se dels canvis a les pel·lícules d'una manera "subtil"... ha imaginat l'extrem dels canvis d'escena xD
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Bloquejat