profe de transfiguracio...

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del cinquè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

profe de transfiguracio...

Entrada Autor: lunalovegood »

al 5 llibre diu k la professora mcgonagall fa 37 anys k ensenya transfiguracio, i al 2 llibre i diu k el dumbledore va deixar de sero fa uns cincuanta anys + o -. qui creieu k va ser el professor (o professors) de transfiguració k va ensenyar entre el dumbledore i la mcgonagall? (es k mestic llegin el 5 llibre i me ne adonat i ma vingut la curiositat) i no trobeu mol sospitos k l'snape comences a dona classes l'any k els pares del harry van morir (fa 14 anys al 5e llibre)?
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Noia_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. des. 14, 2005 5:24 pm
Ubicació: al CAU

Entrada Autor: Noia_Weasley »

potser un professor k nosaltres no coneixem. 8O

----------------------------
Nota de la moderadora
Si us plau, escriviu missatges més llargs ( com a mínim 4 línies ).
Sinó, començarem a eliminar missatges curt sense previ avís.
Gràcies.
----------------------------
EL temps és Gringotts, amic meu!! ^[[FrEd 4EvEr]]^

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

jo crec que deu voler dir que la Mcgonagall feia 47 anys que ensenya transfiguració. per tant de 50 a 47 hi ha 3 anys, els mateixos anys que hi ha entre el 2n llibre i el 5e.
en conclusió, que segons el jo, no hi va haver cap altre professor sinó crec que la J.K.Rowling l'hauria mencionat.

wuenu és una mica liat però si ho penseu segur que ho entendreu :mrgreen:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Aki algú no ha llegit les normes...xD

A veure, no se si tindrà importància akest profe, xq llavors, tots els antecesors dels profes actuals, ki van ser?? I ki ho sap, no semblen tenir importància!! :roll:
No se, crec q el gran temps q hi ha entre notícia i notícia important d'HP, fa q ens possem a pensar teories i històries q surten a HP q no venen a "cuentu".... :roll: :roll:
Però no se, alguna cosa de la q has dit potser si q té alguna cosa de seny... :wink: tiriririrtiriiii!! :ballar:

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

ups, perdona pro es k ma picat la curiositat... weno, nomes era axo, pude no te importancia pro, no se, tractanse de la rowling... tot pot se! ara k mestic llegin els llibres altre cop crec k tots els detalls conten i si nomes ens diu kuans anys fa k treballen d'això la mcgonagall i l'snape i no els altres, pude te importancia... res, parides de les meves... :mrgreen:
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

No, no, si no ho criticava com a malament, ho mig critcava constructivament i ho mig justificava, xq hi ha tant de temps entre les noves sobre Harry Potter, q ens possem tots a pensar teories i parides, és normal....M'encanten les parides!! xD
En realitat, com ja t'he dit, alguna cosa de sentit si q té, home, q no estic x res en contra del tema!! :|

Pau, bon rotllo i amooor!! ^^

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

ostres!! aixo de k nomes digui els anys que porten trballant la mcgonagall i l'snape pot ser k sigui laguna cosa important (bueno, tambe pot sembla una parida, com ja heu dit) però en akest detall no m'hi havia fixat.

però no crec que tingui gaire importancia quin professor hi havia entre ells dos (bueno, potser kuan ja m'hagui llegit el sise o el sete m'hauré de mossegar la llengua... :P )
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

ara que ho dius... deu ser molt vella la professora Mc Gonagall, no?
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

L'edat dels professors no té res a veure, mireu en Dumbledore que li agraden els caramels i segueix sempre tan jove :roll: què deu tenir, 20, 30 anys? La McGonagall igual, no importa l'edat que tingui. Sobre el tema, la meva hipòtesi és que just després d'en Dumnledore ja vingués la McGonagall (em fa mandra llegir el tema, potser és el que anaveu dient i jo aquí faig de notes :( ) llavors sabem l'edat d'en Dumbledore, si ell ho va deixar als 50 i la McGonagall fa 37 anys que hi està, 50+37=87 (sí, sé sumar) llavors ja hem desvetllat el gran misteri :ballar: :ballar: :ballar:

PD: Fawkes, no has vist el que diuen els moderadors? NO als missatges CURTS!! tampoc costa tant :? :mrgreen:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

si bé, tampoc és que tingui molta importància i segurament si intentessim esbrinar l'edat de tothom...no quadraria, la rowling tpc poc estar en tot, dic jo! però si que és veritat, com diu la LunaBlack_Lovegood, que si que has dit alguna cosa que no és del tot tonteria, lunalovegood. Què? ahhhhhh! tiriri tiriri jaja :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

la McGonagall fa 39 anys que ensenya.
El predecessor de profe de Transafiguració no deu tenir molta importània, crec jo
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

El prof de transfiguracio va ser un Dumbly, pero al final va reconeixer k tenia massa feina sent director i profe a l'hora, aixi que ho va deixar.
:reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

JO diria que va ser el Dumbledore abans que la professora McGonagall,
Per cert l'edat del Dumbli es bastant misteriosa, pero si penseu que va estar amb el Nicholas Flamel fent la pedra filosofal... donx mes o menys devien tindre la mateixa edat els dos, no se com ho veieu pero jo crec que el Dumbledore és mes que centenari..., lo dels any que porta l'Snape fen de professor jo ho trobo important, llegiu el sisè llibre i us donarà detalls que potser ajuden amb lo de l'Snape i l'edat que porta treballant

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

No te perque ser tan jove com el Flamel per haver treballat amb ell. Tot i aixo, fent uns calculs ben senzills (ara es quan fico la pota) en Dumbledore en te uns 120:

en el segon llibre ens enterem que en Voldemort te 66 anys i si posem pel cas que en Dumbledore que li va fer classes de jove en tenia uns 50 ens trobem que en el segon llibre la seva edat era de 116 anys si li sumem els 4 anys que han passat ens trobem que actualment en te uns 120.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Sí, això és el que penso jo, però llavors els cromos de les granotes de xocolata menteixen! Perquè a veure, si té 120 anys no va poder pas ajudar en Nicolas Flamel a descobrir la pedra filosofal; però d'altra banda, si tingués 665 anys com en Nicolas llavors ell també dependria de la pedra filosofal!

Jo suposo que això deu ser un error de la Rowling, perquè si no no em quadra, i que en Finalpotter té raó en això que deu tenir sobre els 120 anys (de fet, la Rowling ja va dir que l'esperança de vida dels bruixots és més alta).

PD: Deu ser per això que el Dumbledore no vol que li treguin el cromo de xocolata :lol:

Bloquejat