Videoclips
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- anni
- G.N.O.M
- Entrades: 167
- Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
- Ubicació: dons davant del meu ordinador
- Contacta:
Los mojinos escozios las niñas del colegio de la salle genial
i que bueno que estoy
i que bueno que estoy
anni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 08, 2006 8:04 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar
- Marc Riera
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 572
- Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
- Nom: Pepet, no et fot...
- Contacta:
Aquest parell de preciositats ( ) es diuen Smoosh. Al tema novetats musicals he posat unamica d'informació, però aquí poso els videoclips que trobo d'elles:
Find a Way:
She's right (per cert, el que graba el vídeo sembla que li mla la de la batería... )
This Is Not What We've Become:
I l'última que poso avui es diu I would go:
Find a Way:
She's right (per cert, el que graba el vídeo sembla que li mla la de la batería... )
This Is Not What We've Become:
I l'última que poso avui es diu I would go:
Doncs mira...! Aaara que heu tret el tema Beatles... no m'he pogut resistir!!!!
Senyors: Us presento els pioners del videoclip!! Sisi, encara que sembli estrany, van ser ells qui als anys 60 (uf, quant d temps) van fer els primers videoclips. "Y para muestra, un botón" (uns quants, vaja):
No he volgut posar les cançons més conegudes... Tothom coneix el Yellow Submarine
Day tripper
Ticket to ride
I'm down (directe) aqui s'els hi va la olla
Senyors: Us presento els pioners del videoclip!! Sisi, encara que sembli estrany, van ser ells qui als anys 60 (uf, quant d temps) van fer els primers videoclips. "Y para muestra, un botón" (uns quants, vaja):
No he volgut posar les cançons més conegudes... Tothom coneix el Yellow Submarine
Day tripper
Ticket to ride
I'm down (directe) aqui s'els hi va la olla
- Roger J. Potter
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 585
- Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
- Nom: Quisso
- Rang: Agenda Oficial
- Ubicació: Darrera teu
- gullem
- Alumne/a de 4t
- Entrades: 105
- Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
- Ubicació: Figueres, Catalunya
- Contacta:
Com que no sé com poseu les imatges d la pantalla del YouTube us deixo només els links:
HAMMERFALL-HEARTS ON FIRE (Cançó genial, segur que a més d'un li sonarà)
Link
HAMMERFALL-BLOOD BOUND (Del mateix estil que l'anterior)
Link
HAMMERFALL-ALLWAYS WILL BE (Balada genial, us recomano que us la mireu tots )
Link
HAMMERFALL-HEARTS ON FIRE (Cançó genial, segur que a més d'un li sonarà)
Link
HAMMERFALL-BLOOD BOUND (Del mateix estil que l'anterior)
Link
HAMMERFALL-ALLWAYS WILL BE (Balada genial, us recomano que us la mireu tots )
Link
- illuminati
- M.A.G
- Entrades: 302
- Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm
Albert, jo volia posar de "Soldadito Marinero" Me l'has robada!
Jo us deixaré un vídeo d'una cançó que m'encanta *.* (no he trobat videoclip de la cançó, així que és una bonica recopil·lació d'imatges d'avions XD)
The Cage, de Sonata Arctica Me la va recomanar l'Uri Bel, així que va dedicada a ell
PD: *.* Quins ulls més macos els del cantant de Savage Garden. La cançó és preciosa!
Jo us deixaré un vídeo d'una cançó que m'encanta *.* (no he trobat videoclip de la cançó, així que és una bonica recopil·lació d'imatges d'avions XD)
The Cage, de Sonata Arctica Me la va recomanar l'Uri Bel, així que va dedicada a ell
PD: *.* Quins ulls més macos els del cantant de Savage Garden. La cançó és preciosa!
Muenu muenu muenu, o sigui que The Cage, no? ^^
Doncs jo no seré menys i posaré un vídeo d'una cançó que tu em vas dir (no és el videoclip original, però aquesta versió en directe és la meva preferida ). I quina ésss??.......trrrrrrrr........VERMILION!!! (pt 1. com no ), de SLIPKNOT!!
M'encanta la veu del Corey Taylor (el cantant), la posada en escena d'aquest grup i com sels enva la olla (haureu vist el percussionista tocant amb el cap, no? Un grup que em vas dir tu, i que al final resulta que m'agrada més a mi. Lu tipic dius que t'agrada Slipknot, però només coneixes Vermilion Pt2 . Per cert, no hi ha ningú del fòrum a qui també li agradi??
Muenu, us deixo el meu msn x si de cas i en parlem belvaleh@hotmail.com
Apa, que vagi bé!!
Doncs jo no seré menys i posaré un vídeo d'una cançó que tu em vas dir (no és el videoclip original, però aquesta versió en directe és la meva preferida ). I quina ésss??.......trrrrrrrr........VERMILION!!! (pt 1. com no ), de SLIPKNOT!!
M'encanta la veu del Corey Taylor (el cantant), la posada en escena d'aquest grup i com sels enva la olla (haureu vist el percussionista tocant amb el cap, no? Un grup que em vas dir tu, i que al final resulta que m'agrada més a mi. Lu tipic dius que t'agrada Slipknot, però només coneixes Vermilion Pt2 . Per cert, no hi ha ningú del fòrum a qui també li agradi??
Muenu, us deixo el meu msn x si de cas i en parlem belvaleh@hotmail.com
Apa, que vagi bé!!
She makes me feel like a kid in a candy shop
- illuminati
- M.A.G
- Entrades: 302
- Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm
lol jajaja.molt sonata veig per aki...wueno video de una canço k si k te videoclip XD i una de les millors k tenen : Wolf and Raven
mais...mmm per aki dalt he vist a HammerFall...la de Hearts on fire es tremenda XDDD tots al BB+ cantant l'estrivillo....
vaia flipats k tan fets....jajaja Cors en foc, cors en foc, cremant amb desig XDDD
i per acabar, un video de un grup k va ser un dels pilars del power dels 90:Stratovarius, Black Diamond
fixeuvos k el teclat de Strato i el bateria de HammerFall s'asemblen bastant, son germans XDD
mais...mmm per aki dalt he vist a HammerFall...la de Hearts on fire es tremenda XDDD tots al BB+ cantant l'estrivillo....
vaia flipats k tan fets....jajaja Cors en foc, cors en foc, cremant amb desig XDDD
i per acabar, un video de un grup k va ser un dels pilars del power dels 90:Stratovarius, Black Diamond
fixeuvos k el teclat de Strato i el bateria de HammerFall s'asemblen bastant, son germans XDD
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"