PErquè teniu ganes per veure la 5ena pel·li???

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

mmm... la vritat es k tinc ganes de veure l'Helena Bonham Carter... ara que s'ha mort el Cedric... pk el harry amb els cabells curts...

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Jo més que ganes,és curiositat;per que en totes les pel·licules me emportat una desil·lusió...sobretot a la tercera...Clar que el que més ganes tinc de veure es com han representat la mort del Sirius,perque segur que l'hauran fet com una merd* Nose,no m'agrada com pinten al Harry a les pelis,el fan MOLT cregut,i al llibre es tot lo contrari!! I la l'Hermione a la 4r...tampoc m'agrada gens.
Nose,cadascú te la seva opinió!! jeje :wink:
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Ter*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. nov. 26, 2006 2:48 pm
Ubicació: The Black Parade ^^

Entrada Autor: Ter* »

Jo tinc ganes de veure-la, per haviam si han posat l'escena en la que l'Hermione li dona el peto de la sort a en Ron. No per res mes, bueno si per veure al Ron xD Pero ja vec que si vaig amb els meus amics m'arruinaran la peli :mrgreen:
[My Chemical Romance]

[Feel the Romance] =)

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

Sempre fa ilusió una peli HP
Pero a mi em fa mes ilusio el 7è llibre.


de la 5ena peli tinc ganes de veure els cavalls vesprals i el departament de misteris

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: 5º peli

Entrada Autor: aurea »

La cinquena peli es una de les que més coses té per vore... Pero en fi, ficaran el petó Xo-Harry, i segur que es deixaran milions de coses mes importants sense posar :cry:

Tinc moltíssims ganes de vore l'escapada dels bessons :lol: ,luna damunt d'un vespral ,tota l'ordre, la Tonks amb els seus cabells de boomer , l'atac al senyor Weasley desde la visió d'en Harry , les classes d'oclumància (que també es possible que les passen per alt), ostras , em fa molta il·lusió vore les reunions de l'ED , i la sala de misteris ,i com no,la mort de "Hocicos", no se com es deia en català,Sirius amos, estic pensant dur-me un poal per no inundar els cines... :oops:
Vamos, que em vull veure tota la peli ja, senzillament per ser de HP! =)

Psdata:Em deixava Grimmauld Place!! No sé , jo ja me l'havia imaginada amb una perfecció tan detallada, que quan em traguen la casa en questió i veja que no té res a vore amb el que jo pensava... :| seguiré amb el meu Grimmauld , que està molt bé :wink:

Avatar de l’usuari
hermyCAT
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dc. des. 27, 2006 4:08 pm
Nom: Lourdees!
Ubicació: B A R C E L O N A!
Contacta:

Entrada Autor: hermyCAT »

segur que es deixen mltes coses, pero no les classes d'oclomencia ni l'ED, perque en el trailer es veu.
jo tinc moltes ganes de veure l'atac dels centaures a l'Umbridge tot i que potser no ho fan...

Aina Potter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 7:32 pm

Entrada Autor: Aina Potter »

[color=orange]Doncs jo la vull veure perque totes les pél.lis de Harry Potter estan superbé i perque vull veure com li faran el cabell ala Nimfadora Tonks etc..la sala de les profècies etc..estic super intrigada!!!!
[/color]

[color=violet][I love Harry Potter][/color]

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

Per veure que han fet de
diferent i que no han
posat del llibre,
ah! i pel peto de la Xo i en Harry




PD: Ho faig amb 4 linies perque la senyoreta enllunada no es cabreji!!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Mikey Potter ha escrit:Per veure que han fet de diferent i que no han posat del llibre, ah! i pel peto de la Xo i en Harry


PD: Ho faig amb 4 linies perque la senyoreta enllunada no es cabreji!!
En realitat això no arriba a les quatre línies, xaval... però tranquil, l'Enllunada no es cabrejarà que ja ho farà la Getta... i la resta del fòrum al qui tens fins als mismíssims (aquí es deixa opció collons/ovaris^^)

Jo, després de veure les fotos... la veritat és que no vaig gaire motivada a veure la cinquena... perquè segur que em destrossen el final... però en fi, allà hi serem la Costa, els mocadors i jo. :lol:
SEMPRE ACLEE!

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Doncs jo el que tinc ganes és de veure la lluita entre els membres de l'Orde i els cavallers de la mort perquè ho vaig trobar molt interessant i m'agradaria veure com s'ho han muntat. També vull veure a la Luna Lovegood, la Thonks, plaça Grimmauld nº12, l'interior de la Conselleria, les classes d'oclumència. No sé, un pilot de coses!!!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Getta91 ha escrit:Jo, després de veure les fotos... la veritat és que no vaig gaire motivada a veure la cinquena... perquè segur que em destrossen el final... però en fi, allà hi serem la Costa, els mocadors i jo. :lol:
Seh!!!! Carla jo estaré allà amb un camió ple de mocadors... tan si per plorem amb qui ja sabem (Dan... espero que no l'hagis cagat molt en aquesta escena... no em facis plorar de lo penós que és...) o per si la películ·la és tan dolenta que plorem de com han desgraciat el llibre. Però allí estarem les rajadores! xD

La veritat és que jo tinc ganes de veure-la, només per saber que treuen i que hi posen de més, que canvien i que deixen de canviar, si el meu Paddie mor o fan un happy ending de la ostia i ens el deixen viu... (total... per demanar... si foten el petó... que deixin al Sirius viu! xD)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Costa ha escrit:si el meu Paddie mor o fan un happy ending de la ostia i ens el deixen viu... (total... per demanar... si foten el petó... que deixin al Sirius viu! xD)
No seria un canvi massa gros com perquè el toleri la Rowling? És clar que si es fes, suposo que ella es veuria obligada a escriure un 6è i un 7è pral·lel amb la seva aparició :think:

La peli la veuré perquè és Harry Potter i perquè quan vaig llegir el combat Dumbledore VS Voldemort (per primer cop) el volia veure a la gran pantalla.

Bloquejat