ERROR MONUMENTAL, CREC JO

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
sonatavarius
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 151
Membre des de: dv. març 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Catalunya

ERROR MONUMENTAL, CREC JO

Entrada Autor: sonatavarius »

Eis amic, al sisè llibre crec que hi ha un error no gran, sinó inmens. Si no vaig molt equivocat, aquest error hauria pogut canviar molt la situació final. Allà hi llenço.

Tal i com heu dit aquí vaira gent, el harry no es pot moure fins que en Dumbledore mor. Això vol dir que el Dubledore no li ha fet un "petrificus totalis", ja que aquest malefici es fa i queda fet per una estona (com podem veure al primer llibre). Tenim dues opcions:

1) No hi ha cap error, només el nostre. El dumbledore li fa un petrificus totalis al harry i el noi es queda inmobilitzat una estona.

2) hi ha un mega error de la rowling. Si realment el Harry es mou kuan el Dumbledore es mor, vol dir que constantment el DUbledore li estava fent l'encantament al harry tota l'estona fins que es mor. Però he llegit en més d'un lloc, respostes de la rowling on diu que no es pot fer cap encanteri sense vareta, CAP!!!! Això voldria dir que si el dumbledore ha perdut la vareta, que la perdut, no podria estar petrificant al Harry, i aquest es podria moure des del moment en que el Dubledore es desarmat.


No sé, opineu!!
La natura només crea humans, quan la imperfecció de la matèria no li permet de crear porcs.

Avatar de l’usuari
vespral
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 12:18 pm
Ubicació: Aqui

Entrada Autor: vespral »

Home, com es veu al primer llibre, quan l'Hermione petrifica el Neville amb el mateix encanteri es queda immòbil una estona sense que l'hi faci un encanteri.
Al cinquè, quan l'Hermione queda inconscient a causa de l'encanteri que li tirà el cavaller de la mort, les marques que ha fet amb màgia a les portes desapareixen. Per tant es possible que quan el Dumbledore mor l'efecte dels seu encanteri desapareixi.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Jo no crec que sigui un error... (no?). En Dumbledore fa un encanteri (que dura un cert temps, però això no importa) i quan mor, aquest encarteri es desfà perquè la persona que l'ha fet s'ha mort. És a dir, que encara que duri l'encanteri, si la persona que l'ha fet es mor, l'encanteri desapareix... Pot ser això, no?
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

O potser era un pla d'en dumblie per fer veure k moria, i li va fer per si a cas en Harry es posava per el mig i ho espatllava tot, li podia haver fet amb allo de non-spelling, no?

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Re: ERROR MONUMENTAL, CREC JO

Entrada Autor: Roser »

Sí, esclar. Això ja ho fa en Dumbledore (l'encanteri). El problema que estem dient és: si mor, l'encanteri desapareix?
Roser l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 17, 2005 3:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Qui et diu que quan mor la persona que fa l'encanteri aquest no es trenca? O.o
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo crec que encara que fos un Petrificus Totalus que es desfà al temps, abans d'arribar a aquest temps, mor en Dumbledore i el malefici es trenca...

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

no o e entes gaire, pro no es pot fer un non-spell encanteri sense vareta?
si no es aixi, suposo k com k el dumbledore es mol poderos li dura mes l'encanteri o pot fer k duri el k ell vol. o tambe pot ser k el harry es kedi petrificat per lespant.
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

Bé que el Harry va fer Lumos perque havia perdut la vareta un cop i se li va encendre la punta de la vareta a uns pams al seu costat...
Imatge

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

I en el sisè llibre el Harry prova de fer un "Accio Wand" quan està paralitzat per un encanteri. Creieu que si no hagués estat encantat ho hauria aconseguit???


Per cert, vull reclamar que al setè llibre algu FACI un accio wand i que funcioni... la sola idea m'excita... :twisted:
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Crec que aquest embruix paralitzador deixa a una persona inmobilitzada durant un temps konkret però que al morir el Dumbledore es desfà l'encanteri.

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

non-spell jajaj non-verbal!!! NO??

mmm...
Si un fa un encanteri i mor, no cercq ue aquest desaparegui. Si jo (ja m'agradaria) transformo una tassa amb un plat, quan la dinyo aquest no es desfà. En canvi si es tracta d'un encanteri que has de mantenir tota l'estona la conexió, si que evidenment es trenca!
I el petrificus és més aviat d'aquest que no cal contacte no? quan l'hermione li fa el Neville ella no està pendent de cap connexió màgica.. no ho sé.

No es pot fer cap encanteri sense vareta... d'acord pro la vareta pot estar a distància i si ets prou bo, fer-lo a distància. No crec que per en Dumbleodre sigui un problema.

Avatar de l’usuari
Alex18
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dg. feb. 26, 2006 12:33 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Alex18 »

Nois, noies, J.K. Rowling ja ho va dir. Lo que va passar va ser una cosa així:

Dumbledore, al escoltar uns passos darrera de la porta, pertifica a Harry non-verbal (pensa "Petrificus Totalus" i es concentra, la vareta ho fa) que esta baix la seva Capa d'Invizibilitat. El encanteri es durant molt bona estona, es com el "Stupefy" (que no se com el tradueixen al catala), pero amb "Stupefy" et quedes inconscient, amb Petr.Tot. no. El encanteri que deslliga tots dos es "Enerrvate". Vale. Ara, quan Dumbledore mor, es perd la magia de l'encanteri i Harry, al cap d'una estona, es por moure. Es aixó.
;)Vols per fi un club de fans a Lleida? Envia un correu amb el teu nom, edat i població a harrypotterlleida@hotmail.com(mes de 14 anys i tenir tots els llibres llegits, es clar)

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Alex18 ha escrit:Nois, noies, J.K. Rowling ja ho va dir. Lo que va passar va ser una cosa així:

Dumbledore, al escoltar uns passos darrera de la porta, pertifica a Harry non-verbal (pensa "Petrificus Totalus" i es concentra, la vareta ho fa) que esta baix la seva Capa d'Invizibilitat. El encanteri es durant molt bona estona, es com el "Stupefy" (que no se com el tradueixen al catala), pero amb "Stupefy" et quedes inconscient, amb Petr.Tot. no. El encanteri que deslliga tots dos es "Enerrvate". Vale. Ara, quan Dumbledore mor, es perd la magia de l'encanteri i Harry, al cap d'una estona, es por moure. Es aixó.
Però oblides que en Dumbeldore no té vareta!!!!!!i pel que jo he entès li treu avans la vareta!clar que po ser que ho fa quan li està apunt de treure la vareta i l'encanteri no verbal fa efecte
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

em sembla que mes o menys he intentat eclarar-me. el sembla recorda que el harry es queda petrificat abans que el dumbli es quedi sense vareta. daquesta manera es podria produir i si resulta que el harry queda petrificat després...doncs vol dir que el dumbledore no li cal la vareta amb un petrificus totalus (es que sino no li veig cap altra sortida :P ).

si el harry es despetrifica quan el dumbledore es mor doncs se suposa que quan es mor es desfa lencanteri el que passa es que si es desfa un encanteri quan et mors la resta dels que ha fet també haurien de desfer-se?? suposo que només es l'últim o alguna cosa x lestil perque sino... la rowling... :mrgreen:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Bloquejat