Què serà de la web?

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Mmh..

Al febrer, en teoria, treuen l'HP7 (en teoria :lol: ).. l'enciclopèdia no sé. Sí, segurament serà al 2009..
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Ge65
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 11:30 pm
Nom: Miki
Rang: L'ultima paraula
Contacta:

Entrada Autor: Ge65 »

Enllunada ha escrit:Mmh..

Al febrer, en teoria, treuen l'HP7 (en teoria :lol: ).. l'enciclopèdia no sé. Sí, segurament serà al 2009..
Aquesta web mai morirà, potser disminuirà o tindrà un altre tipus de públic, però mai desapareixerà. D'aixo no en tingue cap dubte...

Ge65
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 11:30 pm
Nom: Miki
Rang: L'ultima paraula
Contacta:

Entrada Autor: Ge65 »

Roger J. Potter ha escrit: (...)
A més jo crec, com ja ha dit algu, que haurem de perdurar per aquells nous lectors de Harry Potter i perque no comentar altres coses de J.K. Rowling que tinguin a veure amb Potter. Aqui només hi ha les novel·les i els de Bèsties i el de Quidditch però a Anglaterra hi ha moltissims llibres sobre Harry Potter.(...)
Ni ha un parell com a minim als centres comercials. Un d'ells es un bestseller sobre teories de HP7 (ho recomano a la gent que no s'ho ha llegit, molt ben explicat...)

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Entrada Autor: F.G. wesley »

Ge65 ha escrit:

Ni ha un parell com a minim als centres comercials. Un d'ells es un bestseller sobre teories de HP7 (ho recomano a la gent que no s'ho ha llegit, molt ben explicat...)
ja se quin vols dir pero no falta massa perque surti el hp7 i les teories deuen ser les que ja em se i les que circulen per internet o coses aixi si no es massa car me'l compraré perque aixo es una de les coses que qualsevol fan freak ha de tenir :lol: saps si val molt?
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Ge65 ha escrit:(...)
Ni ha un parell com a minim als centres comercials. Un d'ells es un bestseller sobre teories de HP7 (ho recomano a la gent que no s'ho ha llegit, molt ben explicat...)
Aquest llibre que tu dius és un recull de teories que van fer els de la web mugglenet, comprar-se'l no ho recomano pq no té cap sentit ;)
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Ge65
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dv. nov. 02, 2007 11:30 pm
Nom: Miki
Rang: L'ultima paraula
Contacta:

Entrada Autor: Ge65 »

Roger J. Potter ha escrit:
Ge65 ha escrit:(...)
Ni ha un parell com a minim als centres comercials. Un d'ells es un bestseller sobre teories de HP7 (ho recomano a la gent que no s'ho ha llegit, molt ben explicat...)
Aquest llibre que tu dius és un recull de teories que van fer els de la web mugglenet, comprar-se'l no ho recomano pq no té cap sentit ;)
F.G. wesley ha escrit:ja se quin vols dir pero no falta massa perque surti el hp7 i les teories deuen ser les que ja em se i les que circulen per internet o coses aixi si no es massa car me'l compraré perque aixo es una de les coses que qualsevol fan freak ha de tenir saps si val molt?
Jo no ho trobo una tonteria. Es cert que es de mugglenet però es prou interesant, per als que no hem llegit el seté.

A mi hem va costar 10€, no es massa car per un llibre a tapa dura i de més de dos-centes pàgines... Tot freak ho ha de tenir...

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

No, tot freak no ha de tenir aquest llibre. Jo quan vaig anar a l' FNAC el dia 21 a les 20:21 (guardo el ticket :mrgreen:) el vaig veure però podent llegir el setè per què llegir-se teories d' aquest...

I per ser un bon freak t' ha d' agradar Harry Potter i disfrutar llegint i rellegint els llibres. El que no s' ha de fer és comprar-se un llibre només per poder dir: Sóc un bon freak!

Avatar de l’usuari
HP_yandrak
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 8:57 pm
Nom: Pablo
Ubicació: Alagaësia

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: HP_yandrak »

És clar que seguirem igual perque com bé he sentit en un video que hos sonarà una mica som mes que una web, som una familia
es comença parlant de harry potter i sacaba parlan del temps o de com ens a anat el dia :mrgreen:
"En harry va allargar la mà, vaposar-li bé les ulleres de muntura de mitja sobre el nas aguilenc i li va eixugar amb la màniga un regalim de sang que li vaixaba de la boca"

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: Enllunada »

Quin video..?
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
siwa94
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:50 pm

Re:

Entrada Autor: siwa94 »

Espero que aquesta pàgina no mori mai, es una de les mes bones que he trobat de Harry Potter i a mes està en català!!! Però penseu que encara falta molt perquè fagin la setena peli!

Pero si ja no i haguessin temes de harry potter per parlar estaria be fer el forum mes gran, que es parles de mes llibres!

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: x sempre!

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

Getta91 ha escrit:Aquesta web és per sempre! HPFC (F de forever)! xD

A veure, es podrà seguir parlant dels llibres, esperem que algun nen petitet de quan s'acabi tota la saga de llibres i pelis es comenci a llegir tots els llibres i vingui aquí i com que tots ens els haurem llegit podrem seguir comentant amb els nous lectors de Harry Potter! ^^
Visca Harry Potter Forever Català!

(E.P.C. Però molt... Enllu, em preocupo)
El teu missatge està molt bé, però un "nen petitet" no és llegirà els llibres ni mirarà les pelis, si de cas un nen petit però petitet a mi em sona a nen de tres anys... :eh:
no se es que la peke de la web sóc jo i tinc 10 anys, petiteta no em consideraria :?

b, tu no em fagis cas en aquestes coses sóc molt perfeccionista :wink:
*Luna Lovegood* l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 18, 2008 3:30 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: x sempre!

Entrada Autor: Roger J. Potter »

*Luna Lovegood* ha escrit:
Getta91 ha escrit:Aquesta web és per sempre! HPFC (F de forever)! xD

A veure, es podrà seguir parlant dels llibres, esperem que algun nen petitet de quan s'acabi tota la saga de llibres i pelis es comenci a llegir tots els llibres i vingui aquí i com que tots ens els haurem llegit podrem seguir comentant amb els nous lectors de Harry Potter! ^^
Visca Harry Potter Forever Català!

(E.P.C. Però molt... Enllu, em preocupo)
El teu missatge està molt bé, però un "nen petitet" no és llegirà els llibres ni mirarà les pelis, si de cas un nen petit però petitet a mi em sona a nen de tres anys... :eh:
no se es que la peke de la web sóc jo i tinc 10 anys, petiteta no em consideraria :?


b, tu no em fagis cas en aquestes coses sóc molt perfeccionista :wink:
A veure, tu tens 10 anys i ets petieta... i a mes jo conec nens de 6 anys que es llegeixen els llibres de Harry Potter, encara que siguin els primers... i aquest encara son mes petietets... Tens 10 anys i ets petita vulguis o no, no cal obrir un debat per axo siusplau eh
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Re: x sempre!

Entrada Autor: Apropinquet »

Roger J. Potter ha escrit:
*Luna Lovegood* ha escrit:
Getta91 ha escrit:Aquesta web és per sempre! HPFC (F de forever)! xD

A veure, es podrà seguir parlant dels llibres, esperem que algun nen petitet de quan s'acabi tota la saga de llibres i pelis es comenci a llegir tots els llibres i vingui aquí i com que tots ens els haurem llegit podrem seguir comentant amb els nous lectors de Harry Potter! ^^
Visca Harry Potter Forever Català!

(E.P.C. Però molt... Enllu, em preocupo)
El teu missatge està molt bé, però un "nen petitet" no és llegirà els llibres ni mirarà les pelis, si de cas un nen petit però petitet a mi em sona a nen de tres anys... :eh:
no se es que la peke de la web sóc jo i tinc 10 anys, petiteta no em consideraria :?


b, tu no em fagis cas en aquestes coses sóc molt perfeccionista :wink:

A veure, tu tens 10 anys i ets petieta... i a mes jo conec nens de 6 anys que es llegeixen els llibres de Harry Potter, encara que siguin els primers... i aquest encara son mes petietets... Tens 10 anys i ets petita vulguis o no, no cal obrir un debat per axo siusplau eh

Espereu Espereu que ha vingut a parlar un dels avis de la família HPFC/HpCat xDDDD
si *Luna Lovegood*, realment ets petitota
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: x sempre!

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

Roger J. Potter ha escrit:
*Luna Lovegood* ha escrit:
Getta91 ha escrit:Aquesta web és per sempre! HPFC (F de forever)! xD

A veure, es podrà seguir parlant dels llibres, esperem que algun nen petitet de quan s'acabi tota la saga de llibres i pelis es comenci a llegir tots els llibres i vingui aquí i com que tots ens els haurem llegit podrem seguir comentant amb els nous lectors de Harry Potter! ^^
Visca Harry Potter Forever Català!

(E.P.C. Però molt... Enllu, em preocupo)
El teu missatge està molt bé, però un "nen petitet" no és llegirà els llibres ni mirarà les pelis, si de cas un nen petit però petitet a mi em sona a nen de tres anys... :eh:
no se es que la peke de la web sóc jo i tinc 10 anys, petiteta no em consideraria :?


b, tu no em fagis cas en aquestes coses sóc molt perfeccionista :wink:
A veure, tu tens 10 anys i ets petieta... i a mes jo conec nens de 6 anys que es llegeixen els llibres de Harry Potter, encara que siguin els primers... i aquest encara son mes petietets... Tens 10 anys i ets petita vulguis o no, no cal obrir un debat per axo siusplau eh
això dels nens de 6 anys no ho sabia 8O 8O 8O (de fet no conec ningú del meu curs que hagi passat del 2n)
crec que m'has interpretat malament, en el missatge em referia a que del web sóc la de menys edat i tampoc sóc tan petita, no sóc un bebè

P.D.: el teu missatge tampoc l'acabo d'entendre :?
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: Què serà de la web?

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

De fet jo vaig començar a llegir HP1 amb 7 o 8 anys :think:

I què voleu que us digui... jo no és que sigui molt gran, però considero que tinc una edat mínima per córrer per internet, però realment 10 anys són poquets, eh xD Jo en tinc 14 i em diuen peque (¬¬) imaginat amb 10...
Imatge

Respon