Quina de les pelis de Harry Potter us agrada més?
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Lary fricky potter
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 149
- Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
- Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala
Wenu...
Wenas, sobre aquest tema...wenu, a mi em va agradar molt la 4a, perquè té molta acció i més tensió que les altres tres, però en el seu moment, quan vaig anar a veure HP i la pedra filosofal al cine, vax surtir al·lucinant!!!!!!!!!!!!!
Clar, era la 1a peli de HP i vax quedarme petrificada però al veure la 4a (a part de que els actors estan més wapus ) em vax quedar...wenu d'una manera molt rara i quan vax arribar a casa després de veure-la vax estar rumiant sobre la mort del Cedric i tal i jejejejejeje, com que sóc tan finolis, em va agafar tristesa envers el Cedric , jejejejejejeejjejejejejeje ja sé que es cosa de tontos, però ke voleu, sóc de llàgrima facil!!!
Però totes quatre han estat sublimes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! un gran tiomf!!!!
P.D.: mencanta HP
Clar, era la 1a peli de HP i vax quedarme petrificada però al veure la 4a (a part de que els actors estan més wapus ) em vax quedar...wenu d'una manera molt rara i quan vax arribar a casa després de veure-la vax estar rumiant sobre la mort del Cedric i tal i jejejejejeje, com que sóc tan finolis, em va agafar tristesa envers el Cedric , jejejejejejeejjejejejejeje ja sé que es cosa de tontos, però ke voleu, sóc de llàgrima facil!!!
Però totes quatre han estat sublimes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! un gran tiomf!!!!
P.D.: mencanta HP
A mi sincerament les k man agradat mes son la primera i la quarta per el contingut de la historia i pk stan molt ven fetes, el problema d la quarta sk s mlt fosca i el d la primera els personatges kom en harry es veuen molt petits pk ens em akostumata veurels mes garns ja k entre la primera peli i la segona i va aver molt de tems.
[..::lAiA::..]
- Mikey Potter
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 88
- Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm
- hermi_girl
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 78
- Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
- Nom: Andrea
- Rang: Gotica Burtoniana
- Ubicació: Entre el cel i l'infern
- Contacta:
- Samanta
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 91
- Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
- Nom: Elisabet
- Ubicació: Entre secrets oblidats...
Doncs jo no voto per la 4 si no per la 1 o la 3 ( les senars) . La 1 em va agradar molt perquè era el principi, i li vaig trobar l' interessant. I la 3 no se perque pro em va agradar. Tot i que la mes emocionant era la mes emocionant es la 4. I la mes misterosa la 2.
vaia,conclusio :
totes estan be pero podrien estar millor
vaia,conclusio :
totes estan be pero podrien estar millor
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...
_________
http://www.metroflog.com/secret_name
_________
http://www.metroflog.com/secret_name
- jeanne
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 134
- Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
- Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...
Doncs johe votat per la 4t! xk la primera i la segona son els llibre que menos m'agraden per tant la peli tmp... la 3 el llibre es el k mes m'agrada pero a la peli es bastant poc fidel(es deixen moltes coses...) i la 4t es la k mes m'agrada xk el llibre hem va agradar molt i la peli trobo k es bastant fidel...no es deixen coses gaire important.
Doncs jo he votat la quarte el que passa és que he duptat molt entre la quarte i la primera, perque la primera va ser la que me va animar a llegir els llibres!
I la quarte està molt bé, els afectes especials són genials, i el daniel està guapisssim!!
I la quarte està molt bé, els afectes especials són genials, i el daniel està guapisssim!!
Mentres somiem entram en un món que ningú coneix...deixem que es sumerguesqui dins els oceans més profuns i que voli per sobre dels núvols més alts...
- malena_loovergood
- Nou/va Alumne/a
- Entrades: 8
- Membre des de: dv. juny 08, 2007 7:37 pm
- Ubicació: Barcelona
A mi les primeres em van agradar molt, no se, jo era petita i les 2 primeres pelicul·les corresponien molt amb els llibre..
La quarta em va agradar si, però em va decepcionar molt la veritat, posaven coses que no eren gaire importants i algunes importants se les saltaven, em va fer ravia, pero en el fons em va agradar...
Petons!
La quarta em va agradar si, però em va decepcionar molt la veritat, posaven coses que no eren gaire importants i algunes importants se les saltaven, em va fer ravia, pero en el fons em va agradar...
Petons!
Si tu saltas; yo salto... recuerdas?....[titanic]
Don't stop; move your body!
Don't stop; move your body!
mmmmmmmmmmm si crec q triare la 4rta pq de moment es la que mes efectes especials e vist i en la q estan fets millor esclar ( si mires a cada peli quan el harry vola amb escombra es nota moltisim l'evolucio dels efectes especials,jejeje ), a més la trama es la mes no se com dir-ho , eslar que la tercera es la que va despres pq es on apareix en sirius, i com q a la 4rta no apareix gaire q diguem doncs la fa baixar batastant jejejej
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor
tot i que no sol ser aixi a la vida real
http://hinaco.myminicity.es/
final romantic d'una historia d'amor
tot i que no sol ser aixi a la vida real
http://hinaco.myminicity.es/
-
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 50
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm
Ei quan de temps, bufffff!!!!
Bé doncs jo he votat per la quarta, perquè en general és la que més efectes especials té i la trama m'agrada molt, amb tot això dels Mundials, els cavallers, en voldy, no sé. Tot i que la primera, suposu que pel fet de ser la primera, també em va agradar molt.
Doncs apa, ja està.... jijiji
Bé doncs jo he votat per la quarta, perquè en general és la que més efectes especials té i la trama m'agrada molt, amb tot això dels Mundials, els cavallers, en voldy, no sé. Tot i que la primera, suposu que pel fet de ser la primera, també em va agradar molt.
Doncs apa, ja està.... jijiji
-
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 18
- Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:26 pm
- Ubicació: L'Hospitalet del Lobregat - Barcelona
Hola a tots, per mi, la millor segueix sent la tercera, es la que em sembla més emotiva i la que més tracta la part sentimental de la història.
En part, he tingut la sort de poder anar a la preestrena de l'Orde del Fènix, avuí a les 12 del matí a multicines Aribau. Era en V.O. subtitulada en castellà. He de dir que m'ha agradat bastant, han condensat bastant bé un llibre de quasi 1000 pàgines en una pel·lícula de 2 hores i 10 minuts. El ritme de la història passa una mica ràpid, però trobo que tot i anar ràpid, toquen tots els temes una mica.
He trobat a faltar també alguns detalls, com el Dobby, que no se li veu el pel, i altres detall que m'han agradat molt.
Jo ordenaria de millor a menor les pel·lícules així:
1 - Presoner Azkaban
2 - Cambra Secreta
3 - Orde del Fènix
4 - Pedra Filosofal
5 - Calze de Foc
Salutacions!
En part, he tingut la sort de poder anar a la preestrena de l'Orde del Fènix, avuí a les 12 del matí a multicines Aribau. Era en V.O. subtitulada en castellà. He de dir que m'ha agradat bastant, han condensat bastant bé un llibre de quasi 1000 pàgines en una pel·lícula de 2 hores i 10 minuts. El ritme de la història passa una mica ràpid, però trobo que tot i anar ràpid, toquen tots els temes una mica.
He trobat a faltar també alguns detalls, com el Dobby, que no se li veu el pel, i altres detall que m'han agradat molt.
Jo ordenaria de millor a menor les pel·lícules així:
1 - Presoner Azkaban
2 - Cambra Secreta
3 - Orde del Fènix
4 - Pedra Filosofal
5 - Calze de Foc
Salutacions!
La felicitat es troba fins i tot en els moments més foscos, només en hem d'enrecordar d'encendre el llum... Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.