Critiques i opinions de la peli

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Critiques i opinions de la peli

Entrada Autor: Finalpotter »

Ja fa uns dies que per internet es poden trobar critiques i opinions (no resums) de gent que ha vist la peli en diferents premieres. Crec que es interessant saber que en pensa els fans que ja l'han vista. Aqui us deixo uns links a unes critiques.
article diari 20 minutos
article diari Que 1a part
article diari Que 2a part
Els bons:
critica 1
critica 2

N'hi han mes pero es casi tot resum.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Tot i el gran furor que ha causat aquest tema (:cry: .cry: :cry:) aqui en teniu mes

A veure si algu fica algun comentari.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Merci pels links final!

Jo de moment no me n'he llegit cap :wink: Ja se que dius que no són resums, però crec que ja he vist massa coses de la peli i si continuo llegint no tindrà gens de gràcia veure-la! Fins la setmana que ve no aniré a veure-la, intentaré mantindre'm tan allunyada com pugui d'aquest tema :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

quan veiem la peli segurament axo s´omplira d´opinions no¿ (espero k bones)

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Ueps, no em vull fer pesat, que ja vaig escriure la meva crítica al racó pertinent (http://www.harrypottercat.com/forums/vi ... 2982#22982), però tinc moltes ganes de llegir què penseu de la pel·li i d'escenes com la de la Gemma Gemec!

Que la màgia comenci!

A veure qui serà el primer a veure-la "oficialment" en català...
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Ei, decidiu-vos! A quin tema critiqueu la pel·li?!

Va, va, què penseu de les escenes del ball? De debò no les trobeu mooolt mal explicades? I el tros de la Gemma Gemec? Em costa creure que tanta gent la consideri millor que la tercera! Vinga, va, argumentacions!

:-)
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

potser hauríem d'obrir un tema per parlar-ne amb detall avisant q hi haurà spoilers i que qui no els volgués saber pogués evitar-los (ho dic pq ja hi ha dos o tres temes més oberts...)
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Hi han diversos temes, podeu utilitzar qualsevol d'akells, són tres crec....
En un hi ha una enkesta, en l'altre estan comentant i en akest també...
Us haurieu de possar d'acord, jejeje! :wink:

Avatar de l’usuari
anna_xo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 94
Membre des de: dv. març 19, 2004 7:00 am
Ubicació: Vic/Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: anna_xo »

eis ja he vist la peli i aki us deixo el que en penso !!!

crec que és la peli més fidel als llibres però tot i així hi han petits erros. les meves expectatives eren molt dolentes però estava equivocada.

ÉS LA MILLOR I DE BON TROS

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

guenu jo no se on coi ficar la meva opinió pero suposu que aqui ja està bé :roll: (si cal la repeteixo... :wink: )

Jo em vaig curar amb salut i vaig entrar al cine mentalitzada que seria tan poc fidel al llibre com les nateriors (tot i que la tercera tenia la seva gràcia) i la veritat es no em queixo després d'haverla vist. La llastima és que no hagin fet dues pelis però per haver-ho posaqt tot en una esta força bé :ballar: :peace:
Vull dir que es salten moltes coses i l'argument va a un ritme trepidant pero... no se... jo diria que aquest cop han pillat l'escència de la peli :roll:
Sobretot el final, les escenes de vVoldemort eren brutals :mrgreen: i quin impacta quan en Harry torna amb el cos del Cedric i primer ningú s'adona de què a passat i es posen a cridar i cantar..........
Això ho vaig trobar molt ben fet 8O I s'ha de reconeixer que el Radcliff no ho feia gens malament :juggle:
Ara la Watson aquella ho fa de putu cul, es una :shithappens: :riure:
I no vaig entendre el final que diu: Ara res tornarà a ser com abans entre nosaltres... 8O :boig:

Nota final: Notable :ballar:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

resum de la peli en cinc escenes (no és meu)
GOF: Scene One

Harry: Aaargh! My scar hurts!

Ron: Bloody hell!

Hermione (lip trembling, eyes wide): Harry, I'm scared for you! (Throws her arms around him.) You've got to tell Dumbledore!

Scene Two

Harry: Dumbledore, my scar hurts.

Dumbledore: Harry, it's of no importance. Just forget about it.

Harry: But...

Dumbledore: Forget it, Harry!

Scene Three

Harry: (Taking his clothes off and getting in the tub) Myrtle! What are you doing here?

Moaning Myrtle: Oooohhh....aaaahh....(cooing and giggling and pouting like a bad parody of Marilyn Monroe) Oooh, the bubbles are almost gone!!! Can I sit in your lap, Harry? Hee hee hee!

Scene Four

Merperson: No! You must only take one lifesize doll that closely resembles your friend!

Harry: I shall take them both! Otherwise I won't almost die underwater and I must come very close to death in every scene, then invent a last minute spell to impressively shoot up out of the water trimphantly!

Hermione: Oh, Harry! (lip trembling) You must be freezing! Here, let's snuggle in a blanket while I mock Fleur's French accent and we all have a good laugh.

Ron: Bloody hell.

Scene Five

Harry: Dumbledore, sir... um, in the graveyard with Voldemort...when our wands met...I saw...

Dumbledore: Ah, yes. Priori Incantatem. You saw your parents, didn't you?

Harry: Yes, sir. But how...

Dumbledore: No spell can bring back the dead, Harry.

Harry: But do you mind at least telling me why that happened?

Dumbledore: It's really no concern of yours, Harry. Now on to the train with you! Remember, dark and difficult times lie ahead! Peace out...

Hermione: At least we all have each other, Harry!

Ron: Yeah, bloody hell.

Harry: Gee, I love magic!

The End
http://www.leakylounge.com/...=40#entry542900

:riure: :riure: :riure:
LlunaRoja l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 28, 2009 7:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

em va encantar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
després de fer tres quarts d'hora de cua va valdre la pena!!!!!!crec k ha estat bastant fidel al llibre, és la millor peli!!!!hi han moments k fan molta gràcia :lol: però jolin kina pena quan és mor el Cèdric!!! :cry:
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A veure la peli es preciosa i per primer cop no fa amlbe el nom del llibre. Hi ha escenes noves, de modificades, pero en general es molt bona tot i que deixen algunes coses sueltas i intenten suavitzar una mica el final.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

a veure lo k jo estava esperant era el ron dient: s´em cau la baba quan fan aixo.... pos no surt!!!! hi han fotos k hem vist de la peli k a la peli no surten.... a i la cosa mes aixi cutre de la peli es al final els k fan adeu amb la ma i no saps ben be a ki (xorrada) ... no se a mi em va semblar raro algu m´ho explica.... per cert molt millor en català que en castella excepte per la veu del voldemort, sobretot en l´escena sota l´aigua es nota que en castella parla com no estigues sota l´aigua normal si ho escoltesis sense mirar no sabries k esta a l´aigua i en catala te un efecte k es veu k estan sota l´aigua. a... en castella quan li ensenya el snape el veritaserum ell diu: pocion burbujeante¿ (o algu aixi) i en catala fa mes gracia xk diu:suc per fer bombolles¿ (o algu aixi) crec que en catala esta millor....a no ser per la veu de constipat del voldemort, buenu siguem comprensius....no te nas.
(kin vestit mes lleig el de la hermione)

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

La veritat, a mi m'ha encantat la pelicula, després d'esperar-la tant, i ja l'he vist tres cops i avui la veig en català...
Crec que les primeres escenes són massa ràpides, qualsevol que no s'hagues llegit el llibre hauria alucinat amb allò, a més, que en un principi no saben on van, això és el que m'ha xocat més... I s'han cargat tot el partit! podria haver estat espectacular, però bé, no m'ha decebut...
Imatge

Bloquejat