Concurs: Amortència

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Concurs: Amortència

Entrada Autor: Arwen Black »

Segur que tots teniu en ment aquesta poció una mica... com dir-ho... "especial" del món màgic (anava a posar traïdora) Perquè pot ser una arma de doble fil. Es tracta de l'amortència!Sigui com sigui és molt interessant, perquè fa que sentis les olors que més t'agraden! Us imagineu? Si és que no, ja podeu posar en marxa la imaginació perquè...

S'apropa un concurs de fanart amb motiu de Sant Valentí

Ara que s'apropa aquesta data és el moment ideal per fer un concurs sobre aquesta poció! Però atenció, que aquesta vegada serà un xic diferent: no només podreu presentar un dibuix, sinó també una fotografia!

Deixarem tot el mes de febrer per a que hi hagi prou temps. Per tant, la data límit és el 28 de febrer

El tema és l'amortència i les 3 o més (o menys) olors que us evocarien a vosaltres.

Normes:
-Pot ser un dibuix i/o una fotografia
-Poseu en aquest tema el link al dibuix(os)/fotografia(es) amb el(s) que participeu
-Si us baseu molt en el dibuix o la fotografia d’algú altre, poseu-lo com a referent (és bo tenir referents però sempre s’ha de donar crèdit als autors originals d’una idea)
-Podeu usar qualsevol tècnica de dibuix o de fotografia
-Podeu fer més d’un dibuix o foto però es guanya només una vegada
- Les entrades tenen totes +10 Punts a la Copa Interresidències, més els premis:
1r Premi: +40 Punts
2n Premi: +30 punts
3r Premi: +20 Punts
-Es pengen a l’apartat de FanArt i es fa la votació aquí, indicant 1r, 2n i 3r lloc a poder ser en un spoiler. Es comença la votació quan es dóna per tancat el període de participació. Poden votar tots els usuaris de la web. Cadascú tindrà una suma total de punts que provindrà de tres punts quan t’assignin com a 1r, dos com a 2n i un com a 3r
-És obligatori participar si noteu símptomes d’inseguretat i penseu “bah el meu millor no el faig/penjo”
Gràcies!

Si teniu algun dubte o m’he deixat d’aclarir alguna cosa, escriviu-ho per aquí sota. Bona sort i molta imaginació!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs: Amortència

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola!

Us deixo aquí la meva participació, que és una fotografia, aquest cop:

https://www.harrypottercat.cat/galeria/ ... play_media

Apa, sort a tots!
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Concurs: Amortència

Entrada Autor: Arwen Black »

La meva participació!
http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3806

M'he basat en una fotografia pròpia, al principi anava a fer-ho mesclant fotografia i dibuix, però al final vaig començar a dibuixar i no vaig saber parar XD La idea era dibuixar les olors dins del paper que vaig cremar i del que també vaig fer foto, i amb el photoshop ho vaig ajuntar, estava quedant així:
Imatge

Però això, que vaig començar amb el dibuix i apa :)

En fi. Molta sort a tots!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
frubbsulce
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. feb. 24, 2021 7:34 pm
Nom: Laura

Re: Concurs: Amortència

Entrada Autor: frubbsulce »

Hola a tots!
Us deixo la meva participació al concurs, en forma de dibuix.
https://www.harrypottercat.cat/galeria/ ... play_media

Bona sort a tothom!

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Concurs: Amortència

Entrada Autor: hermione potter »

Iuuujuuuu, he aconseguit fer alguna cosa per un concurs FanArt, ja només amb això soc feliç xD

Us deixo aquí l'enllaç per anar a les meves olors!!

https://www.harrypottercat.cat/galeria/ ... play_media
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Concurs: Amortència

Entrada Autor: Arwen Black »

Bones, el concurs s'allarga una mica! Fins demà al migdia!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Concurs: Amortència

Entrada Autor: Antares_Black »

Us deixo la meva Amortèsia.
M'ha agradat molt de fer. Espero que us agradi! :ok

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs: Amortència

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola!

A l'Arwen no li funciona bé la web, així que deixo un missatge de part d'ella:
Moltes gràcies a tothom per participar! Deixarem una setmana per votar, és a dir fins al dia 7 de març a les 23:59

Participants (per ordre de pujada):
Arwen Black: http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3806
Agatha Black: http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3807
frubbsulce: http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3808
hermione potter: http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3809
Antares_Black: http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3810

Recordeu posar les votacions en un spoiler :)
Apa, tots a votar... quin dilema!
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs: Amortència

Entrada Autor: Agatha Black »

Va, que veig que si aquí un no arrenca, ningú no vota XD
Spoiler:
3 punts: Antares Black: És el que trobo més treballat (i això que el va haver de fer dues vegades!) i hi ha moltíssimes coses, ha triat 3 olors generals però ha fet un conjunt de dibuixos de cada. Dibuixos que, com sempre, són molt detallats i molt realistes. M'agrada especialment com han quedat les flors, és que està curradíssim! L'ampolla també és molt bonica. No ho sé, és el que trobo més pro comparat amb la resta XD

2 punts: frubbsulce: Acabada d'arribar i ja entrant per la porta gran, segon dia a la web i ja penja un fanart! La majoria de gent va trigar molts dies en decidir les seves olors predilectes i en dos dies ella ho va pensar, ho va preparar i va fer el dibuix! I jha quedat molt bé! M'agrada molt com queda tot molt ben expressat amb dibuixos senzills i fets amb tableta. La menta, és menta, tot i la senzillesa es reconeix de seguida. L'olor de pastisseria es veu que no és només això, sinó de pastisseria acabada de fer. Trobo que és molt detallista tot i la senzillesa del dibuix. També m'agrada moltíssim l'ampolla que ha fet i l'etiqueta em sembla brutal. Iiiiii m'ha encantat el detall dels bombons de Sant Valentí. Perquè era un concurs de Sant Valentí i ningú més no hi ha posat cap referència, i em sembla que el detall dels bombons ha estat molt bona pensada, perquè és un regal típic del dia dels enamorats! Molt bé!

1 punt: Arwen Black: És molt xulo com normalment ^^ M'agrada la composició amb diverses ampolles, i m'agrada molt com ha triat les olors, relacionant-les amb els quatre elements. El que més m'agrada és com ha dibuixat la rosa, que trobo que és molt difícil de fer i ha quedat fantàstica i molt reconeixible. I HO-LA, el llibre de Harry Potter podria estar més clavat, siusplau? Hahahaha em flipa com de vegades l'Arwen en dos minuts et clava alguna cosa que es reconeix tan bé, com el llibre o alguna mascota por ahí... XD Felicitats!

M'ha costat decidir entre el 2n i el 3r lloc, però al final he valorat molt l'esforç d'aterrar a la pàgina 2 dies abans que es tanqués el concurs i tot i així pensar i muntar-ho tot en un pim-pam.

Em sap greu no poder votar el de l'Olga, perquè la veritat és que les tres fotografies són molt xules (m'agrada especialment la de la pista de bàsquet, amb la pilota en primer pla, trobo que està molt ben trobada i pensada!), però m'agraden per separat, trobo que li falta alguna manera d'integrar-les més en tot un conjunt, potser amb algun filtre per fer-les més homogènies o retallant-les amb alguna forma i fer que sortissin d'una poció... bé no ho sé, que quedés tot com una sola temàtica. De totes maneres, les tres fotos són molt guais! ^^
Apa, ho deixo així abans no comenci a dubtar! Vinga va, a votar tots, que només queden 6 dies!
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Concurs: Amortència

Entrada Autor: Arwen Black »

Els meus vots:
Spoiler:
1r: frubbsulce
Em sembla un dibuix molt complet. Que fins i tot els bombons brillen, omg! Em vas deixar parada quan vaig veure el dibuix. I tenint en compte la teva edat em sembla que tens molt potencial.

2n: Antares_Black
Flipo amb les fulles. I el tap de la botella m'encanta ☆☆☆☆☆ i t'has currat l'explicació. El dibuix està molt bé, m'agrada molt!

3r: Agatha Black
Una fotografia molt bona! Fa com un ambient de pocions magnífic, i ets qui més ha aconseguit reunir els objectes que fan la bona olor. M'hauria agradat ser allà per a olorar xD. Felicitats per atrevir-te amb la fotografia, també!
Ha estat molt dur, gent. I nosaltres vinga a fer concursos, amb lo dur que és votar. Som massoques. Gràcies infinites a tots per participar ♡♡♡♡♡
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Concurs: Amortència

Entrada Autor: Cass Ross »

Els meus vots:
Spoiler:
3 punts per l'Arwen Black.
2 punts per la frubbsulce.
1 punt per l'Antares_Black.

Em sap greu no votar cap fotografia, perquè sembla que ho desincentivi, quan la idea d'incorporar-les m'ha agradat molt. Simplement, en aquest cas, m'han agradat més els dibuixos.
Sort a tots!
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: Concurs: Amortència

Entrada Autor: Mercè Granger »

Els meus vots:
Spoiler:
3 punts: Arwen Black.
2 punts: frubbsulce.
1 punt: Agatha Black.
Tots m'han agradat moltíssim, però, ha estat molt dura la tria. Moltes felicitats a tots!
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs: Amortència

Entrada Autor: Unapersona »

Així em queden els meus vots:
Spoiler:
3 punts: Arwen Black

2 punts: Agatha Black

1 punt: Antares Black
Felicitats a tots el participants, són preciosos!
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
frubbsulce
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. feb. 24, 2021 7:34 pm
Nom: Laura

Re: Concurs: Amortència

Entrada Autor: frubbsulce »

A veure, ho he pensat molt i aquests són els meus vots:
Spoiler:
1r: Antares Black. Increïble. L'ampolla del perfum és preciosa, i les flors són una meravella.
2n: Arwen Black. Meravellós. La rosa és perfecta, i m'encanta la manera de representar com surten les olors de l'ampolla.
3r: Agatha Black. Uau. La foto té un aire com misteriós, la mandràgora és molt graciosa i hi queda molt bé.
Doncs això és queda així. Molta sort a tots!

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Concurs: Amortència

Entrada Autor: Antares_Black »

Ok probablement el meu vot ja no entra, però per si de cas. :|
Spoiler:
Arwen Black ---> 3 punts
Agatha Black ---> 2 punts
frubbsulce ---> 1 punts
Apa, bona nit!

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon