Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Entrada Autor: Arwen Black »

Pròxim concurs de fanart: dibuixa el teu impostorus! Has de dibuixar la teva por (o una de les teves pors, o fer un mix de totes), o també podeu triar, en cas que no vulgueu fer el personal, dibuixar la por d'un dels vostres personatges.

Les normes i els punts aniran com als altres concursos de fanart que hem fet, que són les següents:
Normes:
-Poseu en aquest tema el link al dibuix(os) amb el(s) que participeu
-Si us baseu molt en el dibuix d’algú altre, poseu-lo com a referent (és bo tenir referents però sempre s’ha de donar crèdit als autors originals d’una idea)
-Podeu usar qualsevol tècnica
-Podeu fer més d’un dibuix però es guanya només una vegada
- Els dibuixos tenen tots +10 Punts a la Copa Interresidències, més els premis:
1r Premi: +40 Punts
2n Premi: +30 punts
3r Premi: +20 Punts
-Es pengen a l’apartat de FanArt i es fa la votació aquí, indicant 1r, 2n i 3r lloc a poder ser en un spoiler (si no funcionen, doncs sense, no passa res). Es comença la votació quan es dóna per tancat el període de participació. Poden votar tots els usuaris de la web. Cadascú tindrà una suma total de punts que provindrà de tres punts quan t’assignin com a 1r, dos com a 2n i un com a 3r
-És obligatori participar si noteu símptomes d’inseguretat i penseu “bah el meu millor no el penjo”
Gràcies!

I pel 28 de novembre,
Spoiler:
dia dels innocents... li farem el riddikulus al dibuix! Però no us hi centreu ara, no deixeu que condicioni aquest: centreu-vos en aquest primer. Ho poso per a que pogueu anar pensant-hi, si voleu :)
Data màxima: 31 d'octubre!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Entrada Autor: Agatha Black »

Apa, ja teniu el meu en temps rècord!

https://www.harrypottercat.cat/galeria/ ... ?pos=-3791

M'ha encantat fer-lo! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Entrada Autor: marta_ginny »

Aquí teniu el meu!

https://www.harrypottercat.cat/galeria/ ... p?pid=3792

Temes d'inspiració... és bastant original, tot i que sí que he buscat dibuixos d'onades i de vidres trencats per fer-me una idea de com podia dibuixar-los. No m'he basat en cap en concret, però. La que sí que m'ha ajudat és l'Arwen! Quan tenia el dibuix fet i repassat i no tenia clar si pintar-lo li he passat i m'ha donat la idea de fer l'aigua fosca. MIl gràcies!

Pel que fa a tècniques, l'he fet a llapis i l'he repassat amb un pilot. Per si de cas la liava pintant ( :peace: ) l'he escanejat i imprès, i llavors he pintat la fotocòpia. He fet servir ceres per fer els colors, i ho he re-repassat tot amb pilot un altre cop perquè es veiés millor.

I això és tot! He de dir que això de dibuixar és molt desestressant! Gràcies per proposar-nos aquest concurs, Arwen ^^
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Entrada Autor: Cass Ross »

https://www.harrypottercat.cat/galeria/ ... ?pos=-3793

Fet! (I mira que no pensava participar haha.) Moltes gràcies a l'Arwen pels consells sobre el fons ^^
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Entrada Autor: Antares_Black »

Us porto el meu impostorus terrorífic! :explosion:

Impostorus aquaticus

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Leo Tonks
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 10
Membre des de: dj. març 26, 2020 3:38 pm

Re: Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Entrada Autor: Leo Tonks »

Bé, sento el retard però aquí hi ha el meu.

https://www.harrypottercat.cat/galeria/ ... ?pos=-3796

Ha estat terapèutic fer això. Gràcies, de debò.

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Entrada Autor: Cass Ross »

Concurs tancat!

I s'inicia el període de votacions :) Dura fins el dia 29 d'aquest mes a les 23:59. Recordo que estaria bé comentar els fanarts, ja sigui abans o després de la votació. (I així mateix que hi ha els comentaris pendents dels fanarts de l'últim concurs del Kneazle!) Qualsevol persona pot votar, independentment de si ha participat o no al concurs. És preferible posar els vots en un espòiler, perquè així no es vegi tant de seguida quan tothom vagi votant. Es dónen 3 punts al que posaríeu en primer lloc, 2 al segon i 1 al tercer.

Participants:

- Agatha Black: Agateofòbia
- marta_ginny: Descontrol
- Cass Ross: Hello Darkness, my old friend
- Arwen Black: Out of the ground
- Leo Tonks: Estic bé
- Antares_Black: Impostorus Aquaticus

(I recordo que el concurs dels ridiculus ja està obert!)
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola,

Voto ja, perquè com més m'ho pensi, més em costarà decidir-me, així que vaig amb el primer impuls:
Spoiler:
1r lloc (3 punts): Antares Black: És el que trobo més treballat de tots els dibuixos, tant pel que fa a pensar com representar-lo, com per com està executat. És un dibuix molt complex, s'entén molt bé, i a més a més transmet angoixa, així que em sembla molt guai. :ok

2n lloc (2 punts): Cass Ross: És molt senzill, però crec que honestament és el que fa més por en si. La personificació de la foscor en aquest ésser em sembla molt encertada, és com un ésser fet d'ombres sortit d'un malson. M'agrada molt personalment, m'ha tocat molt.

3r lloc (1 punt): Arwen Black: És que com sempre la qualitat està per sobre dels altres XD El poso en tercer lloc perquè tot i que com a dibuix està molt bé, no em transmet tant a nivell d'importorus; trobo que no fa gaire por (em fa més por el del violador que no participa). Ja sé que és molt subjectiu, però trobo que especialment pels colors triats no transmet tanta angixa com els altres dos.
Ja està, al final he triat aquests tres, però que consti que m'agraden molt tots!
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Entrada Autor: Cass Ross »

Els vots de l'Arwen Black, que no pot entrar al seu usuari:
Arwen Black ha escrit:
Spoiler:
1r: Antares_Black

És molt complet, m'agrada com has transmès la por. Te l'has currat molt. I és difícil, això de dibuixar algo que no es veu en la realitat, sinó que hi has d'incorporar coses que surten sí o sí de la imaginació. I els filtres estan ben usats, potencien el dibuix.

2n: Marta_ginny

M'agrada moltíssim la idea de l'aigua com a metàfora de tot allò que escapa el propi control. Era una por molt difícil de representar, i que ho hagis aconseguit m'ha fet decidir entre la 2a i 3a posició, que he dubtat molt. Suposo que també em relaciono amb la por i això fa que no pugui ser del tot imparcial xD.

3r: Agatha Black

És el que trobo que fa més por visualment (tot i que tots els que queden, tela). M'encanta com et vas obsessionar amb la idea i vas ser la primera en fer-lo. Has utilitzat diversos recursos (les lletres inspirades en les del dolent de Batman (ara no em surt el nom xD), els ulls que s'assemblen als dels criminals en El Detectiu Conan... incorporar diferents idees i crear algo nou és perfecte, perquè no és copiar directament. Molt bé, felicitats pel dibuix! Em sap greu donar-te només un punt >.<

Per què m'has donat un punt, Agatha? Qualitat de què? Quina sorpresa, espero que no em voti ningú més, que trobo que en aquest concurs ho mereixeu tots molt més! xd
Doncs ja està, votació feta!"
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Entrada Autor: Antares_Black »

Voto! :mrgreen:
Spoiler:
1r lloc (3 punts)
Agateofòbia (Agatha Black)
Trobo que transmet una desesperació brutal. La camisa de força amb les cadenes són potents. Només falten els remulls i els electro-xocs (que no calen perquè ja t’ho fa pensar el conjunt), mare meva... Les lletres del voltant (que només són amb bolígraf però és que aconsegueixen l’efecte Joker!) i la mirada són terribles. Els cabells llargs i la mirada em fa pensar en el capítol de la casa encantada del Detectiu Conan on la mare té tancat el seu fill perquè va matar son pare... El primer dibuix de penjar-se així que va ser tot un impuls, molt autèntic.

2n lloc (2 punts)
Hello Darkness, my old friend (Cass Ross)
M’encanta que hagis convertit la foscor en una figura antropomòrfica. És una fusió terrorífica d’un demèntor i una banshee. Els cabells i les mans que li pengen m’agraden molt. El dinamisme de la capa sembla que l’ésser se t’acosti... La tria de colors molt encertada, i també el fet d’enfosquir-ho tot. Els ulls inclinats que s’insinuen rere les grenyes i aquest somriure... genial.

3r lloc (1 punt)
Descontrol (marta_ginny)
Tercer, però no pas menys important! Has triat una por molt abstracta i això sempre és més difícil de representar. Totes són abstractes, és clar, però a un nivell diferent. I hi ha perspectiva, que és molt complicat de fer! M’agrada molt l’autoretrat que t’has fet. Aquesta aigua tan negra (que ja sé que és per indicar que no és una cosa bona, sinó fosca) sembla quitrà (a més, fa aquesta textura densa i oliosa) i encara ho fa tot pitjor xD Molt ben feta l’onada i els detalls del vidre que es trenca.
El que no m’acaba d’agradar és l’expressió del personatge: somriu! Em transmet més aviat optimisme, una actitud de «jo puc amb tot», en comptes de veure amb horror com perd el control de les coses. M’infon més aviat coratge i bon humor contra les adversitats. Així que el veig més com una cosa positiva que com un terror. Però que el dibuix m’agrada molt!
Realment els llocs són molt intercanviables, m’han agradat molt tots (també els que no he triat)!

A veure com va el ridikulus! ^^

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Entrada Autor: marta_ginny »

Voto perquè si m'ho penso més m'explotarà el cap! Però enhorabona a tothom, trobo que el nivell ha estat altíssim i tots tenen alguna cosa que m'agrada.
Spoiler:
3 punts: Antares_Black
Em sembla espectacular: el concepte, la tècnica, els colors... trobo que ha plasmat perfectament la seva por i ha aconseguit fins i tot transmetre-la, de manera que només veure el dibuix ja provoca angoixa. El fanart està treballadíssim, és un gran encert.

2 punts: Agatha Black
Parlant de dibuixos que fan por... aquest en fa molta, molta. La tria de colors ajuda molt, així com la cara (els ulls!) i les rialles tot al voltant. Potser és més senzill, però té exactament el que necessita i fa molt d'efecte.

1 punt: Cass Ross
El tercer lloc m'ha costat més de triar, però m'he acabat decidint per aquest, que tot i que només fa servir el color negre, l'explota perfectament: la figura fosca amb la capa, el fons, els cabells, les mans (m'agraden especialment!), les ombres...
Apa, ho envio i prou de canviar d'opinió! Felicitats a tothom, el talent us surt pels porus en la disciplina que sigui ^^
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Entrada Autor: Cass Ross »

Okay, penjo ja els punts que si hi dono més voltes, acabaré boig! M'ha costat molt, molt decidir-me, perquè tots els fanarts estan molt ben fets, i fer-los de les nostres pors no és fàcil, i voldria premiar això.

Spoiler:
1r. Antares Black (3 punts)
Està molt ben fet, no només de dibuixar la por i saber transmetre aquesta por, sinó també sobre la qualitat del dibuix. Comparat amb l'original, has sabut afegir molt bé els filtres perquè semblés més que el personatge estava sota l'aigua. Era un por molt abstracta, i així mateix difícil de representar, però en el dibuix ha quedat claríssim.

2n. Agatha Black (2 punts)
Has sabut transmetre molt, molt bé la por. La cara de boja del personatge, els "hahahaha" del fons... Encara quan el miro ara després d'haver-lo vist tants cops em transmet la por i l'angoixa. Està molt ben dibuixat: el detall de les cadenes, dels cabells per davant de la cara, les ombres a la roba blanca...

3r. Leo Tonks (1 punt)
M'ha costat molt triar quin posava en tercera posició, així que m'he decantat pel que transmetia por amb el seu impostorus (que crec que era l'objectiu del concurs). Et felicito, Leo, per dibuixar una por tant personal d'una manera tant crua. No cal dir que m'hi he sentit reflectit. El detall de les banyes i l'aureola damunt de les bafarades m'ha agradat i el tema que no tingui ninetes dels ulls em fa pensar en la buidor existencial del personatge.
Havent votat, he de dir que tothom ha fet un dibuix genial. Tant de bo us hagués pogut donar punts als que no us he votat, que us els mereixíeu, també!

Molta sort amb els ridículus!

Cass Ross
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Entrada Autor: Mercè Granger »

M'ha costat MOLT perquè tots ho heu fet molt bé. Flipo amb tots els dibuixos.
Spoiler:
1a posició: Antares_Black
2a posició: Agatha Black
3a posició: Arwen Black
Després ja editaré per posar un comentari, que ara no em dona la vida.
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Leo Tonks
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 10
Membre des de: dj. març 26, 2020 3:38 pm

Re: Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Entrada Autor: Leo Tonks »

Bé... he de dir que m'ha costat molt decidir-me perquè tots estan genial, però aquí van les meves votacions.
Spoiler:
Primera posició: Antares_Black
Segona posició: Cass Ross
Tercera posició: marta_ginny

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Dibuixa el teu impostorus (concurs de Halloween)

Entrada Autor: Unapersona »

Soc aquí! No m'oblido de la pàgina però sí que m'oblido del que passa, o sigui que gràcies Arwen pel recordatori! M'hagués agradat participar, com a l'anterior, però entre una cosa i l'altra no he trobat el temps ni l'energia creativa per fer-ho. Però sí que he pogut gaudir (i cagar-me de por, Gee) dels vostres dibuixos! Els meus vots:
Spoiler:
1r. Impostorus Aquaticus (Antares Black) [3 punts]

És una por molt abstracta i m'encanta com l'has representat. Hi ha moltíssim detalls, i això m'encanta d'un dibuix perquè vol dir que em puc passar una bona estona mirant i pensant sobre què representen. En aquest cas, fins i tot mentre l'anava mirant m'entrava una sensació com d'inquietud.

2n. Agateofòbia (Agatha Black) [2 punts]

Gee! Que ens vols matar de por? M'encantaria dir que de tant com m'agrada el penjaria com un poster a l'habitació, però no puc! L'expressió embogida està molt ben aconseguida (els cabells caiguts per davant són un bon detalls!) i les rialles de fons només fan que afegir por a tot plegat. Al meu instint no li agrada, però a la part del cervell racional sí, i molt!

3r. Hello Darkness my old friend (Cass Ross) [1 punt]
Un altre que fa por (no sé què m'esperava...). M'agrada molt que sigui pràcticament escala de grisos però que s'hi barregin colors com el marró. Crec que això dona més foscor a les parts negres i així augmenta més l'inquietud. El fons gris que envolta la figura amb un marge més clar és un detall que m'agrada molt també.
Cal que digui que m'ha costat molt decidir-me? Per si de cas ho dic. El nivell està pujant molt!
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Respon