Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Arwen Black »

Bé, s'obre el període de votacions! Deixem una setmana aprox., fins el dia 10 (EDITO: 20, fins el dia 20, volia dir!)

Tothom pot votar! Sé que s'han de prendre decisions complicades, però us ho agraïm si us hi animeu! :ballar:
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Unapersona »

Hola! Em passo per aquí a votar ja. Això de tenir dues opcions per votar no sé si ho fa més fàcil o més difícil hahaha. No podem donar accèssits, no? :P M'he passat una estona escrivint "en primera posició tal perquè tal" i llavors adonant-me que l'altre té una cosa que m'agrada més i anar fent així. En fi, així m'he quedat quan he decidit tallar el bucle:

En primera posició hi posaré els plimpis de l'Antares. M'agrada molt la forma més "orgànica" que tenen, les diferents expressions facials, les aletes, les arrugues... i el plimpi famolenc menjant-se un gelat em mata :lol2:

En segona posició hi poso els de l'Arwen. Com ja li vaig comentar, m'encanta la tria d'estil (ets molt versàtil quant a l'estil de dibuix, sempre em sorprens en aquest sentit) perquè lliga molt bé amb l'animal. El plimpi amb les cames lligades li dona un punt divertit, que crec que ha estat el denominador comú dels tres dibuixos que hem presentat.
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Arwen Black »

Jo votaré en 1r lloc el de l'Antares perquè els plimpis tenen molt detall i són molt expressius.

En 2n lloc el de l'Unapersona, m'ha costat decidir-me perquè aquests els trobo molt ben integrats en el dibuix (el que pesca, els que estan darrere una roca...) i a més són molt bonics. Bona feina!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Antares_Black »

Ha estat difícil!! :sua

Encara he de fer comentaris a cadascú respondre'n d'altres. Ho tonc en compte! :mrgreen:

1r lloc: Arwen Black
2n lloc: Unapersona

Els plimpis de l'Arwen em van recordar molt els de la Rowling (els dibuixos del llibre de les bèsties), que són en els que ens deies que et vas basar. No en tinc queixa, ens hem d'inspirar en alguna cosa. Però hi has donat la teva marca. Has triat els colors i els has posat en posicions diferents. Els chibis (els ullets...) i el dels peus lligats (la boca!) m'encanten! A més, la imatge de fons, si bé a l'ordinador, l'ha feta (o modificada) ella. Té un estil més aviat senzill, ho dic especialment pel fons, que fa que la composició es vegi plana.

Els de l'Unapersona (que em fa molta gràcia que semblin castanyes xD 8) ) estan molt ben integrats en l'entorn. I, per descomptat, la varietat d'activitats que fan :riure: Això em va agradar molt! Però... Els vaig trobar senzills, poc detallats en si mateixos. L'entorn sí que té personalitat (i l'escena del que van fent), però els plimpis en si (tot i el degradat, que els va molt bé!) no gaire... Els ulls són dos punts, jo no hi he vist les pigues (si no és que és el que volen ser els degradats). I no tenen detalls que denotin que són peixos (ni brànquies, ni aletes, ni escates...) i , sobretot, no tenen els peus membranosos, que trobo que és un element molt característic.

Això és el que m'ha fet decidir, però ha costat, eh! Unapersona, el teu és genial també!!!

Antares

PD: Per cert, no sé si us hi heu fixat, però jo els he posat l'articulació (el genoll?) dels peus flexibles al revés que vosaltres. He vist molt exemples que la fan així com vosaltres, però és que a mi em semblava que els dóna un aire més d'aus que no de peixos. Em fan pensar en un estruç! :lol2: :lol2: Que no dic que estigui malament, eh! (De fet, és com pel que sembla apareixen al joc del Hogwarts Mystery Enllaç misteriós i divertit): fa gràcia!! :mrgreen:
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola!

Ha estat complicat perque la veritat es que tots tres els trobo molt simpàtics i divertits, però vaja, s'ha de triar.

1r lloc: el de l'Antares perquè es el que trobo més treballat.

2n lloc: el de l'Arwen, perque trobo que està molt molt bé, peeeeero és molt semblant al del llibre de Bèsties Fantàstiques, així que trobo que el de l'Antares pot tenir més punts per originalitat.

3r lloc: el de l'unapersona, que tot i que m'encanta i és divertidíssim crec que no està tan, tan treballat com els altres dos, és més senzillet (però també molt xulo!)
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Arwen Black »

Moltíssimes gràcies als que heu fet de jurat! :clap:

La cosa queda així:
1r premi Antares_Black :winner:
2n premi Arwen Black :boohoo:
3r premi Unapersona :hug:

Gràcies també a tots els participants! Ara a pensar-me el següent animal, he de prendre una difícil decisió Bo o dolent? perquè el fènix vau dir que era complicadet però poso el plimpi i me'n feu 8! VUIT! v.u.i.t :wall:

Hahaa i a veure si conseguim enganxar més participants, que com més siguem més riurem cerveses!

Fins el pròxiiim! :ballar:
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Arwen Black »

Nou concurs de dibuix!! :ballar:

Aquesta vegada anem amb el...

Kneazle
C.A.M. Classificació: XXX
El kneazle fou originàriament creat a la Gran Bretanya, tot i que actualment s'exporta arreu del món. És una petita criatura semblant a un gat amb el pelatge tacat, clapat o pigallat, orelles voluminoses i una cua com la d'un lleó. El kneazle és intel•ligent, independent i ocasionalment agressiu, tot i que si s'encapritxa d'una bruixa o d'un bruixot, es converteix en una mascota excel•lent. El kneazle té una capacitat misteriosa per detectar caràcters desagradables o sospitosos i el propietari hi pot confiar perquè el guiï de manera segura fins a casa en cas que es perdin. Els kneazles pareixen fins a vuit kneazlons i poden encreuar-se amb gats. Calen llicències per posseïr-ne (de la mateixa manera que els crups i els fwoopers), ja que l'aspecte dels kneazles és prou insòlit per atreure l'atenció dels muggles.



Teniu un mes i quatre dies (per tancar-ho en un dia fàcil de recordar): fins al 31 d'agost a les 23:59
(sempre m'havia fet gràcia posar una data límit tant concreta xD)
però si necessiteu més temps, ho podeu comentar ^^

A dibuixar! Per més detall, les bases i regles estan a l'inici d'aquest tema.
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: marta_ginny »

Participo al concurs amb la següent imatge: http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3784

No sé si compta com a inspiració, però he seguit les instruccions d'aquesta pàgina per dibuixar la cara: https://monikazagrobelna.com/2019/07/24 ... draw-cats/

Edit: volia escanejar-la amb l'escàner (en lloc de l'iPad) perquè fos de més qualitat, però ups! sorpresa! Resulta que amb l'escàner es veu que vaig fer servir un full reutilitzat :roll: per tant, us deixo aquí la versió amb més qualitat però no la penjaré com a fanart!
Spoiler:
Imatge
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Arwen Black »

El meu dibuix: http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3785

Jo m’he inspirat mirant els meus gats :3
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Agatha Black »

Aquí el meu!

https://www.harrypottercat.cat/galeria/ ... ?pos=-3786

Jo vaig buscar com dibuixar gats chibis, vaig anar mirant exemples i al final han sortit com han sortit... XD
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Cass Ross »

I la meva participació!

https://www.harrypottercat.cat/galeria/ ... ?pos=-3787

He seguit les instruccions d'aquesta pàgina per fer la cara: https://www.drawingforall.net/how-to-draw-a-cat-head/
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Antares_Black »

El meu kneazle :ok

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Leo Tonks
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 10
Membre des de: dj. març 26, 2020 3:38 pm

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Leo Tonks »

Bé, deixo per aquí els meus kneazles. https://www.harrypottercat.cat/galeria/ ... ?pos=-3790

Reconec que la qualitat de la imatge no és la millor, però no tinc escàner a casa (bé, no em funciona). Vaig mirar diverses imatges de gats per a decidir les postures en què estarien els kneazles, i per al segon també em vaig inspirar una mica en el gat de la meva àvia.

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Arwen Black »

Deixem fins el dia 5 per votar!

Es dónen 3 punts al que posaríeu en primer lloc, 2 al segon i 1 al tercer.
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: marta_ginny »

Voto ara perquè canvio d'opinió cada cinc minuts... Independentment dels vots, he de dir que m'ha agradat molt que hi participéssim tanta gent, crec que ha estat un gran èxit! Moltes gràcies per organitzar-ho, Arwen :)

Havent dit això... aquí van els meus vots:
Spoiler:
3 punts: Arwen Black: en resum, el trobo absolutament sublim. Els colors, les textures, la sensació de moviments reals... una passada!
2 punts: Antares_Black: m'encanta l'aura de saviesa que desprèn aquest kneazle hahaha i evidentment, està molt ben executat, tant pel dibuix, que té molts detalls i és preciós, com per com està acolorit.
1 punt: Agatha Black: aquest ha estat el que m'ha costat més de decidir... penso que els altres tres estaven molt equilibrats i hi he pensat molt, però aquest tenia un punt extra d'originalitat que m'ha fet decantar cap aquí.

(va de Blacks, la cosa haha)
Enhorabona a tothom, però! Espero que ho hagueu trobat tan divertit com jo (he de dir que la part de votar és la menys divertida, però...). I ara, Arwen, ja saps què toca huhu

Fins al pròxim!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Respon