Leglimencia?Oclumencia?
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Senyor terri, si fer petar la llengua contra la part superior del paladar és fer petar l'ase, doncs li faré una pregunta:
Com ho faria vosté per fer petar l'ase a algú? Li agafaria la llengua amb les mans? Li introduiria un bastó a la boca per moure-li la llengua?
O faria servir alguna cosa més subtil....
(com una altra llengua)
Havent vist això, senyor Terry, vosté li fa petar la llengua a la senyoreta Umbridge, eh?
Confessiiiiiiiiiiiiiii :!:
Com ho faria vosté per fer petar l'ase a algú? Li agafaria la llengua amb les mans? Li introduiria un bastó a la boca per moure-li la llengua?
O faria servir alguna cosa més subtil....
(com una altra llengua)
Havent vist això, senyor Terry, vosté li fa petar la llengua a la senyoreta Umbridge, eh?
Confessiiiiiiiiiiiiiii :!:
- voldy
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 261
- Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
- Ubicació: Vila de Gràcia
Calis, t'hem enxampat!!!! Ens volies vendre gat per llebre, la teva teoria és una farsa!! XDDDD
No, és broma, crec que heu dit el mateix... Encara que jo quan ho vaig llegir ja ho vaig veure així, i per tant no m'hi he rallat gaire, ara. XDD
I el meu dubte seria, la ment no té drets d'autor?? Perquè si no, et poden copiar les idees abans que algú les publiqui!!! I això fa molta ràbia! XD
No, és broma, crec que heu dit el mateix... Encara que jo quan ho vaig llegir ja ho vaig veure així, i per tant no m'hi he rallat gaire, ara. XDD
I el meu dubte seria, la ment no té drets d'autor?? Perquè si no, et poden copiar les idees abans que algú les publiqui!!! I això fa molta ràbia! XD
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.
- calis
- Membre del Wizengamot
- Entrades: 611
- Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
- Ubicació: Les masmorres
- Contacta:
A veure noXy..Ja t'ho vaig posar abans... la forma professional de defensar-se de la legilimència és amb al ment.. .és l'única vàlida....
L'altra manera, la cutre, és amb qualsevol encanteri defensiu... per aturar el flux """legiliment"""
Per això et serveix el protego, l'expulsiarmus, l'animo linqui i algun altre que fa servir el Harry....
Crec k a l'últim missatge llarg que vaig posar a la primer pàgina abans que entrés el Tarry està bé... l'únic k ell va afegir k protego (encanteri escut com el vaig anomenar jo per entendre'ns) és l'encís d'ègida....
Però torno a dior que aquests sortilegis defensius només serveixen per el Legilimens verbal ., o sigui, l'encanteri amb vareta....
L'altra manera, la cutre, és amb qualsevol encanteri defensiu... per aturar el flux """legiliment"""
Per això et serveix el protego, l'expulsiarmus, l'animo linqui i algun altre que fa servir el Harry....
Crec k a l'últim missatge llarg que vaig posar a la primer pàgina abans que entrés el Tarry està bé... l'únic k ell va afegir k protego (encanteri escut com el vaig anomenar jo per entendre'ns) és l'encís d'ègida....
Però torno a dior que aquests sortilegis defensius només serveixen per el Legilimens verbal ., o sigui, l'encanteri amb vareta....
- voldy
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 261
- Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
- Ubicació: Vila de Gràcia
L'encanteri es pot fer amb qualsevol vara com un encanteri qualsevol. El que passa és que si dos varetes germanes "xoquen" es produeix aquest encanteri.
Salut!
Salut!
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.
eing!!!!!????
em sembla k ho vai entendre mlt malament pk jo me pnsava k entrava dins d'un pensiu!!!!!! pfff ja veus
Era un nano prim, de cabells negres, amb ulleres, amb l'aspecte demacrat i una mica malaltís d'añgú que ha crescut molt amb molt poc temps.