Hola!
No m'ho podia creiure. Ningú havia obert un tema per aquests llibres —amb sort és una triologia—.
¿Qui vol un llibre que parli d'amics i enemics, d'assasinats i venjances, d'amors i traicions, de supervivencia i lluita, d'orgull i valentia? Jo sí. I per sort, Els Jocs de la Fam els resumeixen tot això. Potser a algú li semblarà molt sanguiolent i dolent pel que diu al llibre:
Poden semblar sanguiolents —una miqueta sí, s'ha d'admetre—, però hi ha una intriga bestial —juro pel que volgueu que no m'havia enganxat mai un llibre TANT—. Unes ganers de llegir i llegir i llegir que la Meyer tenia tota la raó del món quan deia:Els Jocs de la Fam
Guanyar significa fama i poder
Perdre significa una mort segura
Podries sobreviure tot sol, en un món salvatge, on tothom farà el possible perquè no tornis a veure la llum del dia? Vint-i-quatre adolescents forçats a jugar. Només un guanyador. Els Jocs de la Fam han començat...
Meravellós no serveix per resumir aquest llibre... es mereix estar entre els millors.“Estava tan obsessionada amb el llibre que me l’havia d’emportar quan sortia a sopar i amagar-lo sota la taula per no parar de llegir. La història em va mantenir desperta unes quantes nits seguides, perquè fins i tot, després d’haver-lo acabat, em quedava estirada al llit donant-li voltes. L’he recomanat a tots els que llegeixen el meu web. Els Jocs de la Fam és un llibre meravellós.” Stephanie Meyer
Doncs bé, havia obert aquest tema —He dit ja que no em podia creure que ningú no hagués obert un tema per aquesta triologia? Eh, sí.— perque entre tots poguem parlar d'aquest llibre. I de la resdta esclar.
Però ¿la resta de llibres ja estan publicats?
Sí és així, per respecte a la gent que no ha llegit la resta de llibres si voleu comentar alguna cosa feu-ho per Spoiler...
http://www.youtube.com/watch?v=Q84zz2bDSMs
L'estrenen demààààà! Però jo no podré anar a veure..
PSD: Si continues mirant per allà i veus el que no voldries haver vist no és culpa meva :B