II Repte de Fanfictions

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: hpkarina »

Si ens apuntem però veiem que no hi arribem, ens podem desapuntar?
PD: Antares, he vist (de casualitat) que m'has comentat la ff, però he anat molt de cul i no t'he pogut respondre, esta vesprà, quan arribe a casa, te reaponc sense falta!
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Potter_granger:
Sí, és que està una mica amagat... hi vaig ensopegar per casualitat. Escritores-->Hilos de interés-->Taller de escritura (hilo general). Està per la pàgina 4 o la 5, on s'hi diu el que s'ha de fer.
Una coseta: per entrar a Escritores s'ha d'estar registrat.

P.D.: Si teniu algun dubte m'ho dieu, si em voleu enviar un MP pel fòrum, el meu nick és Sheziss_Kirtash
D'acord! Mercès per la informació! Remenaré una micona per aquí, però no sé si em registraré... Crónicas de la Torre és la que m'agrada més i de Memòries d'Idhun només n'he llegit el primer (la resta la sé d'spoilers xD)...
I sembla que Idhun es veneri! xD


Cassandra Ross:
I ara! :liar: Sí, ho admeto. A veure com em surt.
:P <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Que consti que si les mirades matessin estaries tres metres sota terra. :twisted: :roll: (Per cert, maleeixo el dia en el que et vaig passar el meu usuari de fanfiction.net perquè així pots controlar el que tinc escrit i el que no, sobre quines parelles escric i tota la pesca.)
hahahaa! :mrgreen: És igual, ara tu també saps com m'hi dic jo xD Però tanquil·la que no sóc controladora! :liar: (No no, de debò que no en sóc)
I això de les parelles no ho tenia en compte... És que a mi Vic/Ted m'encanta :mrgreen:
El que et vaig enviar el dia 28 de juny a les 18:05. Potser devies considerar que no hi havia res que mereixés una resposta. No passa res.
Si és el que em penso, ja te'l vaig respondre :eh:


hpkarina:
Si ens apuntem però veiem que no hi arribem, ens podem desapuntar?
Suposo que, si al final no puguessis presentar res, no passaria res. :think: Això si no tothom ho acaba fent, és clar...
:o Aleshores tindríem un problema!
Si arriba el dia i no has penjat res, avisa-ho i així no el cerquen debades. :boig2:

PD: Antares, he vist (de casualitat) que m'has comentat la ff, però he anat molt de cul i no t'he pogut respondre, esta vesprà, quan arribe a casa, te reaponc sense falta!
És clar! Pren-te el temps que calgui. :ok

_________________________________________________________________________________


Aprofito per dir a tots els participants que quan ja tingueu algun tíol (i el volgueu compartir) el podeu deixar per aquí i l'afegeixo a la llista amb el vostre nom

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Antares Black
El que et vaig enviar el dia 28 de juny a les 18:05. Potser devies considerar que no hi havia res que mereixés una resposta. No passa res.
Si és el que em penso, ja te'l vaig respondre
Doncs, no ho crec, perquè l'últim MP que tinc teu consta del 28 de juny a les 17:55, és a dir deu minuts abans.

És igual, ara tu també saps com m'hi dic jo xD Però tanquil·la que no sóc controladora! (No no, de debò que no en sóc)
I això de les parelles no ho tenia en compte... És que a mi Vic/Ted m'encanta
Però, de què serveix saber com et dius si no tens res publicat! Ni tant sols sé quin tipus de fanfictions t'agrada, que no en tens cap de favorita. I és clar que no ets controladora, ni manipuladora, ni Slytherin... :lol2: Hum, vale, de fet era una mica obvi perquè era la única parella que surtia així més.

hpkarina
Suposo que, si al final no puguessis presentar res, no passaria res. Això si no tothom ho acaba fent, és clar...
En principi, et pots desapuntar si ho has fet. Però quan un s'apunta en una mena de concurs com aquest se li demana responsabilitat i que si s'apunta ho faci sabent que en un principi pot pujar la història abans que s'acabi. Però si et sorgeixen imprevistos d'última hora o així, s'entén. Ara, si saps que ho tens massa ple com per escriure, millor que no t'apuntis.
A més, entre nosaltres, podem modificar la data per necessitat, que no som tant severs, oi?

General
Aprofito per dir a tots els participants que quan ja tingueu algun tíol (i el volgueu compartir) el podeu deixar per aquí i l'afegeixo a la llista amb el vostre nom
Sé d'una que és una cotilla però jo no miro a ningú, eh.
Com que l'Antares ha tingut l'honor de desvelar que estic escrivint sobre el Teddy i la Victoire (porto unes cinc-centes paraules), us desvelo el títol perquè em dona la gana:

Petons vora el tren escarlata

Sí, ho sé, no hi havia un nom més cursi.

Per cert, Antares, que tu no t'apuntes? Ja! El teu tema no t'inspira? 8)
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

hpkarina:

Ja he vist teu comentari. Ja el respondré. :ok
Així què? T'apunto al repte?


Cassandra Ross:
Doncs, no ho crec, perquè l'últim MP que tinc teu consta del 28 de juny a les 17:55, és a dir deu minuts abans.
Em penso que tinc problemes amb les hores... :atontat Però ara ja tens resposta!
Però, de què serveix saber com et dius si no tens res publicat! Ni tant sols sé quin tipus de fanfictions t'agrada, que no en tens cap de favorita. I és clar que no ets controladora, ni manipuladora, ni Slytherin... :lol2: Hum, vale, de fet era una mica obvi perquè era la única parella que surtia així més.
-Bé, quan m'hi habituï... :roll: Encara no tinc gaire idea de com fer-lo anar... Amb prou feines sé escriure reviews. He d'investigar com es pengen coses, com s'omple el perfil, com es posen els favorits... A mi dóna'm un ordinador obert i apagat, no pas un de tancat i engegat! xD

-I no. No era obvi per a mi. Cap de les teves fics que hi he llegit no anava de la Victoire ni d'en Ted...
I no pretenia "revelar" res ni aixefar-te res.Com ho podia revelar si no ho sabia? Que consti que has estat tu qui ha dit que escrivies sobre una parella. Jo només he dit que m'agrada aquesta parella en concret. Has estat tu que ha assentit...

- :no No, no sóc manipuladora. Em penso que tens prejudicis vers els Slytherin. :-|

Com que l'Antares ha tingut l'honor de desvelar que estic escrivint sobre el Teddy i la Victoire (porto unes cinc-centes paraules), us desvelo el títol perquè em dona la gana
Ei, que d'honor res! Ara el veuràs apuntat.
Petons vora el tren escarlata

Sí, ho sé, no hi havia un nom més cursi.
I ja m'agrada!! :mrgreen:
Per cert, Antares, que tu no t'apuntes? Ja! El teu tema no t'inspira? 8)
Què? Que jo també m'hi puc apuntar? Però si l'he proposat jo... No; si d'inspirar-me, m'inspira, però és un exercici d'humilitat vers la resta de participants. Que m'estàs temptant? :eh:

Encara que no he triat pas aquest tema perquè tingui res preparat. Ara que, si tens tantes ganes que hi participi, a veure què hi diuen els altres.

Tu tampoc no vas participar al primer repte, que tu mateixa vas proposar. Què passa? És que no t'inspirava? 8)


Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: hermione potter »

Si vinga Antares apuntat, serà més divertit. Per mi et pots apuntar tranquil•lament :) ;)
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Jo no em vaig apuntar per falta de temps (i a sobre d'inspiració general). Però el que obre un repte s'hi pot apuntar si vol (jo ho he fet alguna vegada a fanfiction.net) O sigui que si vols, APUNTA'T.

Per cert, si vols t'explico una mica com funciona l'altra pàgina per MP.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Si vinga Antares apuntat, serà més divertit. Per mi et pots apuntar tranquil•lament :) ;)
Però el que obre un repte s'hi pot apuntar si vol (jo ho he fet alguna vegada a fanfiction.net) O sigui que si vols, APUNTA'T.
Molt bé. Sí, sí que serà divertit! :D D'acord. Doncs m'hi apunto!
Per cert, si vols t'explico una mica com funciona l'altra pàgina per MP
Si us plau! :pray: Em faries un favor. Mercès :)

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

romulus_llopin
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:15 pm

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: romulus_llopin »

Podeu comptar amb la meva espasa! I la meva ploma.

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: hpkarina »

Val, apunteu-me, que ja en tinc el borrador! :)
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Val, apunteu-me, que ja en tinc el borrador! :)
Guai!! :ballar:
Podeu comptar amb la meva espasa! I la meva ploma.
Ei, Ringer! Aquest diàleg el tens un xic rovellat eeh :riure:
«Si amb la meva vida o amb la meva mort et puc protegir, ho faré. Tens la meva espasa» :mrgreen:
«I POTS COMPTAR AMB el meu arc»
«I la meva destral»
és una broma eeh ;)


«Si és aquesta la decisió del consell, Góndor la defensarà»
Ara us hi apunto a tots dos :ok

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola, acabo de veure això ara!

Crec que jo també m'hi apunto! De fet les meves fanfics van totes d'aquella època, així que tinc els personatges més o menys planejats, crec que em podria sortir bé!

Compteu també amb la meva vareta! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Genial!

De seguida t'hi veuràs apuntada! :ok
Que bé, quin èxit! :ballar:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Ei, vinc a donar-vos dues noticies:

Una, que ja he acabat la història i que té mil cinc-centes paraules.

Dues, no m'agrada el final perquè sembla que quan faci el revolt el tren s'hagi d'estimbar provocant la mort de tothom. Ja me'l miraré, a vera si ho puc arreglar perquè no sigui tant pessimista. (Mira que la història és romàntica!)

I vosaltres, com porteu les vostres històries? Aquest tema no només serveix per dir "M'apunto" o "Aquí teniu la meva història", sinó que també serveix perquè compartiu els avanços, els dubtes i els espoilers, :lol2:

Petons!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola de nou,
escric un segon post perquè se'm va acudir una pregunta i si edito l'anterior ningú ho veurà.

Es poden fer servir flashback?

La història "important" suposo que seria al 1 de setembre de l'any 2017, però també hi hauran escenes d'altres anys. Ho puc fer? (Alguns d'aquests records serien de l'Andana i de King's Cross però d'altres serien de d'altres llocs.)

Petons.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: hermione potter »

Holaaaa, ja he començat a fer la història!!! :mrgreen:
La veritat es que m'encanta.
A part d'un repte podria acabar sent un fic? jajajajaj
D'aquí uns dies passaré un pròleg perquè pogueu veure com es desenvolupa tot.
Edats: quasi totes inventades (menys les que sabia :riure: )
Noms: intentant que m'enrecordi de tots ( segur que estan bé :lol2: )
Quan pugui passo un pròleg :)
Fins aviat!!! Petons i abraçades!!! :wink:
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Respon