Repte: "Els canvis de la història"

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Repte: "Els canvis de la història"

Entrada Autor: Cass Ross »

Primer de tot: em podeu matar, de debò, m'he enderrarit molt, massa. Si em voleu matar, digueu-m'ho, que us passo l'adreça del meu carrer :mrgreen: Ara sí, dit això, us dic que...

Hola a tothom!

Aquí, jo, Cassie, tinc l'honor i el deure de donar la benvinguda a la primera edició de la meva brillant idea... Un repte! (Personalment, m'agrada més el nom de "concurs" però, en fi, què s'hi pot fer? Sempre guanyen les majories; malgrat això, el tema del primer repte el triava jo, o sigui que m'he permès el dret de dubtar una mica...)
Primer havia pensat fer-ho sobre la nostra parella preferida (allò que en diuen OTP o, fent cas a les anteriors sigles, Our True Pairing) però encara que hagués estat un bon tema per començar, m'ha semblat massa simple. Per això, tinc l'honor d'ensenyar-vos la temàtica del primer repte: els What If (o WI).
No sabeu què és? Tranquils, aquí una servidora us ho explica (a la seva manera): hi ha la saga de Harry Potter segons la va escriure la Rowling i tothom, espero, més o menys, se'n recorda de la trama dels set llibres, no? Doncs aquí teniu llibertat per pensar "I si...?". És a dir, com hauria canviat la saga si X cosa que allà passa d'una manera, nosaltres fem que hagués passat diferent?
Per exemple: I si el Harry hagués anat a Slytherin?
Abans, però, d'enrollar-nos amb altres coses, donem la benvinguda a les normes (que no cal que us digui que s'han de respectar al 100%, oi?).
1. La temàtica del repte és un What If, per tant aquest ha de sortir durant la historia. No cal que sigui el centre total de la trama, però si que ha de sortir i tenir una certa importància.
1. 1. És a dir, seguint l'exemple anterior: podem fer la selecció del Harry i veure com acaba a Slytherin i la seva reacció o podem fer que el Harry aquella mateixa nit o uns mesos després, recorda la seva selecció a Slytherin.
1.2. Pot ser un fet que va passar a la saga en sí com un fet anterior, per exemple si un dels fundadors homes de Hogwarts hagués estat una dona; o si l'Helena de Ravenclaw hagués estat un home... Per això està permés l'ús de personatges inventats pel ficker (OC) sempre i quan el WI estigui relacionat estretament amb un personatge Canon.

2. El mínim de paraules que pot tenir la història és, segons la pàgina, 1.000 i el màxim permès —per no enrotllar-nos i tal— és de 6.000; qualsevol numero entre aquests dos està permès però no sobrepasseu per dalt ni per baix (és a dir, 999 no valen ni tampoc 6.001). Només hi està inclosa la història, sense títol ni dedicacions ni notes d'autor.

3. El fic que participa ha de tenir un avis que digui que participa en aquest primer repte. Alguna cosa tipus "Participa al primer repte: Els canvis de la historia"; preferiblement, al inici del capítol.

4. Els participants podran escriure per aquest repte un màxim de dos fics sempre i quan haguin entregant el primer abans de tornar-se a apuntar.

5. S'agrairà que no hi haguin gaires faltes d'ortografia i tampoc de gramàtica.

6. El temps per apuntar-se i escriure és des del dia 2 de desembre del 2013 fins al dia 18 de gener del 2014; és a dir, disposeu de tot un mes i mig. Si pugueu el fic més tard de la data límit a les dotze de la nit (notificació aquí inclosa) no participareu.
6. 1. Després d'aquest periode, s'obriran les votacions en un altre tema.
6. 2. El periode s'allarga fins al 31 de gener.

Segur que us havieu oblidat de mi, i seria la cosa més normal del món —perquè jo també m'havia oblidat del repte—. Però espero que igualment estigueu encantats i encantades de participar, la qual cosa només s'ha de notificar aquí amb un "M'apunto!". Si es possible, notifiqueu el WI, per no repetir, si us plau.

Molts petons!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Participants:

1. Antares_Black — I si hi hagués hagut una cinquena fundadora? — La Cinquena Fundadora
2. ginny_weasley_potter
3. marta_ginny
4. Potter_granger — I si l'Hermione hagués anat a Ravenclaw? — I si l'Hermione hagués anat a Ravenclaw?
Cass Ross l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 01, 2014 2:05 pm, en total s’ha editat 7 vegades.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Repte: "Els canvis de la història"

Entrada Autor: Potter_granger »

M'hi apunto! Avisaré quan el tingui penjat.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Repte: "Els canvis de la història"

Entrada Autor: Cass Ross »

Moltes gràcies per apuntar-te, Potter_granger!!

Si de cas, seria recomenable que diguessis quant abans millor quin WI has triat!

Molts petons!!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Repte: "Els canvis de la història"

Entrada Autor: marta_ginny »

Tinc algunes idees en ment i encara m'he de decidir, però m'encantaria participar-hi i tan bon punt em decideixi ho posaré per aquí! ^^
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Repte: "Els canvis de la història"

Entrada Autor: Cass Ross »

Esclar que sí, marta_ginny! Ja has estat apuntada, moltes gràcies per participar :D
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Repte: "Els canvis de la història"

Entrada Autor: Potter_granger »

Ah, vale!

I si... L'Hermione hagués anat a Ravenclaw?
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Repte: "Els canvis de la història"

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola de nou!

He estat reflexionant i he pensat que no és obligatori fer constar el WI així que t'apuntes, però quan vegis que la idea funciona i tal, sí perquè així evitarem repeticions i aquestes coses.

Moltes gràcies per dir-me el WI, ara mateix l'apunto, Potter_granger!

Petons!
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Repte: "Els canvis de la història"

Entrada Autor: Jomast »

Hola Cassandra,

Si vols penja-ho també a la pàgina principal de la web mitjançant el següent enllaç:
http://www.harrypottercat.cat/periodic/ ... ticia.html
i la posaré de segona notícia sota la de la pel·lícula però ben visible.

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Repte: "Els canvis de la història"

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Vinga va, també m'hi apunto ^^

Ja diré sobre què escric quan em decideixi! :)
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Repte: "Els canvis de la història"

Entrada Autor: Cass Ross »

ginny_weasley_potter, moltes gràcies per participar! Esclar, cada cosa al seu temps :D
Jomast, d'acord! Moltes gràcies, a veure si trobo un moment per redactar alguna cosa mínimament decent.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Repte: "Els canvis de la història"

Entrada Autor: Antares_Black »

Eii!!
No sé si és massa tard, per apuntar-m'hi...
Miraré de pensar-hi aquests dies i el penjaré tan aviat com el tingui!

Encara no us puc dir titols, però compteu amb mi.

Si em sorgís alguna cosa i no hi pogués participar, ja us avisaria...

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Repte: "Els canvis de la història"

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola a tothom,

Antares_Black, sí que pots participar, esclar. Hi ha de temps per apuntar-se fins al mateix dia 16 a la nit, sota la vostra responsabilitat.

Moltes gràcies per participar,

espero que tingueu un bon inici d'any.

Cassandra.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Repte: "Els canvis de la història"

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Hola,

males notícies: M'he de desapuntar.

N'he estat escrivint una, però no ha resultat quedar com volia que quedés, i amb la colla d'examens que tinc m'és impossible començar-ne una altra de nou. A la següent, però, seré la primera a apuntar-m'hi! ^^
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Repte: "Els canvis de la història"

Entrada Autor: marta_ginny »

La veritat és que jo també venia per dir que amb els exàmens m'és impossible escriure, no tinc temps ni per la meva ff... podríem allargar el termini una mica més? Perquè després ve la setmana intersemestral i tindré més temps, crec que tots en tindrem ^^
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Repte: "Els canvis de la història"

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Seria una llàstima que us haguessiu de desapuntar del repte després de tant de temps, i suposo que després d'haver escrit alguna cosa, ja. Per això, em sembla molt bona la solució que proposa la marta_ginny d'allargar el temps, i ho faré. De moment no us desapunto perquè potser trobeu el temps mínimament necesari per tal d'acabar el que hagueu començat, i si no presenteu res al final no passa res.

Us sembla bé que s'allargui fins al 31 de gener?

Molts petons,

Cass.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Respon