El Senyor dels Horricreus

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Antares_Black »

Parlem de la fanfiction El Senyor dels Horricreus

A banda de deixar-hi comentaris (no ho deixeu de fer), aquí podeu esplaiar-vos en les teories :riure:
Segurament ho aprofitaré per informar-vos si decideixo penjar-ne una de nova. De moment tinc un parell d'idees més i una tercera que encara trigaré moooolt a penjar.

Antares_Black
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Antares_Black »

En resposta al comentari de marta_ginny ;) (encara que tots hi sou benvinguts)

És cert que la Bella no es pot enamorar, que no és capaç de sentir amor pròpiament dit. Que, com molt bé dius, la veneració que té per Voldemort no és amor, és obsessió pura i dura. Cert!

Però sempre he pensat que en algun moment sí que devia ser capaç d'enamorar-se o, si més no, de sentir-se atreta per algú (a la seva manera...). El pas del temps, els anys a Azkaban i d'altres tràngols l'han fet enfollir.

A més, no sé si ho has llegit o no, però resulta que la Bellatrix es volia casar amb en Voldemort, però la seva família mai no ho hauria permès (ell és mestís). I es va casar amb el Rodolphus aquell.
A mi em fa gràcia pensar que, en realitat, la Bella va tenir molt a veure en la seva mort... :AvadaKedavra:

De tota manera, era divertit realçar sentiments (o com n'hi vulguis dir) ocults de la Bellatrix :boig2:
__________

Dius: FÀRAMIIIIIIR! FÀRAMIR A HOGWAAAAAAAAAARTS!

Doncs sí! :mrgreen:
A mi el personatge del Fàramir m'agrada molt i també m'inspira. Sempre ha preferit el coneixement i no pas l'espasa. El fet que ell fos tan diferent del seu pare i el seu germà; i que hagués estat aprenent dels coneixements d'en Gàndalf; i el seu caràcter idealista i intel·ligent, alhora que bo...

Tot plegat em tempta a imaginar-me'l a Hogwarts!

En el quart capítol ja ho notareu. Tindrà una desastrosa conversa amb el seu pare... el qual no ho aprova... Comparant-lo amb el seu germà (que tot ho fa tant i que li és lleial), el qual no és un "aprenent de bruixot"!

----- :enfadat txe-txe-txe prou d'spoilers! xD :calla Dijous ja en parlarem

Antares Black

PD: Si hi ha res més, sóc per aquí ;)
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!
És cert que la Bella no es pot enamorar, que no és capaç de sentir amor pròpiament dit. Que, com molt bé dius, la veneració que té per Voldemort no és amor, és obsessió pura i dura. Cert!

Però sempre he pensat que en algun moment sí que devia ser capaç d'enamorar-se o, si més no, de sentir-se atreta per algú (a la seva manera...). El pas del temps, els anys a Azkaban i d'altres tràngols l'han fet enfollir.
Sempre havia pensat això, jo, sobre la Bellatrix (el nom de la qual he vist tafanejant el diccionari llatí-català a classe que vol dir "guerrera", s'adiu o no s'adiu?) però mai ho hauria sabut justificar prou bé; i vosaltres ho heu fet! Merci ;)
A mi em fa gràcia pensar que, en realitat, la Bella va tenir molt a veure en la seva mort...
Antares, noia, em podries explicar més bé la frase? Es que potser tinc la Batalla de Hogwarts tant rovellada que no me'n recordo prou... :oops:

FÀRAMIIIIIIR! FÀRAMIR A HOGWAAAAAAAAAARTS!
A mi també m'encanta aquest personatge <3! Ei, podriem muntar un club de fans, no? Hahahaha ;) Però lo que sí és que, Antares, noia, pobre de tu que li facis alguna cosa —si t'agrada soposo que no en seràs capaç—; que et buscaré i acabaré amb tu ;)
A vegades estic molt boja :D

Petons!

Cassie Ross

PSD. He pujat un nou capítol de AA70!
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola Cassie,

Avui va d'estrelles! :lol:
Tot el que us poso és de memòria, però estic convençuda que no m'equivoco:

El que comentes de la Bellatrix: És ben cert que en llatí significa guerrera, (encara que també es fa servir per dona bel·licosa). [i, sí, trobo que se li adiu, si més no una mica].
Tanmateix, aquest és el significat precís del nom del personatge en si, i has de fixar-te també en el fet que Bellatrix és una estrella.
Tots els membres de la família Black (tret de la Narcisa ―el nom de la qual fa referència a Narcís de la mitologia― i potser algun altre) són noms d'estrelles o de constel·lacions. Fes memòria: Bellatrix, Règulus, Sírius (estrelles); Andròmeda (galàxia) o Cassiopea (constel·lació), etc.

Bellatrix, en particular, forma part d'Orió (el caçador); prova d'imaginar-la. Són quadre estrelles, que fan més o menys un quadrat [Betelgeuse ―que brilla rogenca o ataronjada―, Rigel i Bellatrix ―blaves totes dues― (de la quarta, no en recordo el nom :oops: ], al mig de les quals hi ha tres estrelles més o menys rectes que formen el cinturó d'Orió, el cinturó del caçador (o també se'ls diu Les tres Maries).
Després n'hi ha unes altres que en representen el fusell, però jo no arribo a tant xD

Doncs Sírius (el nostre estimat Sírius ―que vol dir canícula, els dies més calorosos de l'estiu―) també és una estrella blava i grossa que brilla molt sota Orió. I Regulus (el germà d'en Sírius) ―que en llatí vol dir príncep o petit rei etc.― és l'alfa de Lleó.
I així!!


Espero que la classe d'Astronomia no s'hagi fet pesada :riure: Que no se m'enfadi l'Aurora Sinistra xD

_________________________

No sé què és el que no has entès quan dic que la Bella va tenir molt a veure en la mort del seu marit. Ell no mor pas a la batalla de Hogwarts; em penso que quan coneixem la Bellatrix, ella ja és vídua. És un matrimoni de conveniència imposat per la seva família: ell és un pura sang.
Quan dic que ella hi va tenir a veure, vull dir que alguna cosa devia fer per tal que la deixés en pau més aviat... Però és una cosa meva, no sé si va ser així. :think:
______________________________________________

Tema Fàramir: A mi en Fàramir m'encanta i vaig amb peus de plom cada cop que escric el seu nom. No pateixis, que el tractaré amb molta cura :) I no, no li passarà res de mal: ben al contrari :)
_____________________________________

Em penso que això és tot :wink:

Antares

PD: Si en tens l'ocasió, mira de trobar les estrelles que he dit al cel. Pot imaginar-te, per exemple, en Sírius volant lliurement amb el Bec Brau. El cel és molt més bonic quan el comences a conèixer. :ok
Ah! Ja deveu saber per què vaig escollir el cognom Black! :) :calla
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola de nou!
Lo de la Bellatrix i la resta de la familia Black, ja sé que la majoria són estrelles, constel·lacions o altres coses del cel (un tema que em fascina ;) no en sóc una ignorant hahaha). Només havia comentat lo de la Bellatrix com una curiositat que volia compartir, no amb res més ;) M'encanta que els Black tinguin noms de constel·lacions (per exemple Scorpius —perquè es veigui que la influència arriba als Malfoy i a la tercera generació). Vaig comentar això del teu "nom" perquè era una estrella que coneixia ;) Bueno, el repasillo que ens has fet a la família Black és molt i molt interessant hahaah :) Me'l guardo hahaha
No s'ha fet aburrida la classe d'astronomia ;)
Sobre lo de la Bella: no havia entès que et referies al marit —hum tinc la sensació que se m'està espatllant la comprenció lectora hahah— sino que al propi Voldemort, per això no ho acabava d'entendre ;) Moltes gràcies per l'aclariment.
Ho has jurat solemnament, eh? Lo del Faramir. Ara has de complir la promesa hahah ;)
Petons!
Cassie Ross

PSD: Vaig a verue el comentari que m'has deixat a AA70 (si es que l'has deixat ;) ).
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Antares_Black »

Així doncs, ja en som dues, d'interessades en l'Astronomia! :ballar:

Dona, si ja ho sabies, segurament s'haurà fet pesat...
Els noms dels Malfoy també són molt interessants. Fixa-t'hi, tots són diables:
Per començar, Malfoy vol dir malfactor
I, després, la cadena de pares a fills: Lucius (Llucifer); Draco (Drac, que s'interpreta tradicionalment com Diable, atès que en romanès és la mateixa paraula dracul i a la Bíblia sempre aparexen com sinònims [no hi estic d'acors en absolut, en aquesta correspendència]; Scorpius (l'escorpí també es relaciona amb el drac. El zodíac també) i Abraxas (el pare d'en Lucius; és un déu-dimoni de la mitologia egípcia. I es veu que també el déu del Bé i del Mal per una secta, crec que del segle segon)

Imagina't!

I saps de què em vaig assabentar, farà uns mesos? Que hi havia la teoria que la JKR havia establert una correlació oculta entre la Lily, la Petúnia i la Narcisa a través dels seus noms: tots tres són noms de flors. Ella va dir que entenia que la diferència del nom Narcisa vers els de la resta de la família Black podria fer pensar que es tractava d'alguna cosa, d'algun símbol. Però va aclarir que la Narcisa ( o Cissy, tal com diu la Bella :lol2: ) era un nom que tenia pensat des de molt al principi i que després li va fer llàstima canviar-lo. Un nom té molta personalitat. Jo l'hi veig molt encertat :clap:

És un tema súper ampli, aquest des noms! A mi m'encanta la JKR, d'entre d'altres coses, perquè amb ella tot té un rerefons.


Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Cass Ross »

[Out topic: t'he respost el comentari —hi han coses que m'has deixat sense comentar (Bruno, carta, diari...)— i no rebo cap MP teu. M'estic estrassant una miqueta amb tantes comunicacions que tenim obertes tu i jo hahaha :lol2: ]

Ostres, de debò: això de la família Malfoy sí que no ho tenia controlat (excepte l'origen del cognom). !! Tens tota la raó, la Rowling no escull els noms perquè sí... i a la meva fanfic a vegades jo tampoc ho he fet ^^ (ho deixo anar per aquí...). Relacionava més el nom de la Narcissa amb el mite de Narcís, no amb la planta en sí; i si mai ho he fet, no ho hauria relacionat amb les germanes Evans. Ai! El Pottervers és un món massa extens! :D Un dia m'hi perdré per no tornar-hi hhahaa.

Petons!

Cassie Ross
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Antares_Black »

No sé què a què et refereixes quan dius que t'he deixat coses sense comentar. :nose

Això de la Narcissa (sí, crec que el nom original l'escriuen amb dues esses :think: , però bé): Sí que es deu al mite de Narcís (però, de tota manera, pensa que és justament pel mite que la flor es diu així). De fet, jo tampoc no les havia relacionat pas.

El cas és que hi ha un munt de teories que fan els fans. També en sé d'una (amb la qual, no hi estic pas d'acord) que sospita que l'Snape és un animàgic :liar: . Es basa en la repetida insistència de comparar-lo amb una rata-pinyada en les descripcions :eh: . Jo no ho veig així. Se'l compara amb aquest animal perquè sempre va vestit de negre i és nocturn i misteriós. Ell destaca per oclumància, i no pas (o, si més no, no se'n fa ressò) en transfiguració.

Això és tot. De seguida pujo el quart capítol de la ff! :mrgreen:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola a tots

Sento no haver pogut penjar el capítol 5 dijous.
Tinc setmana d'exàmens i no he pugut pujar-lo.
Espero que aquesta setmana ja estigui per vosaltres i pengi i us llegeixi!!

Fins aviat

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola Antares!
No passa res, jo també tinc la setmana ocupadíssima, per això he decidit pujar cada dos setmanes. Ja pujaràs i t'actualitzaràs de tot quan puguis :D
Petons,
Cassie
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Antares_Black »

Salut! :ok

Acabo de penjar el cinquè capítol del la fic :ballar:

Aquests dies pujaré cada un indeterminat temps
Espero que no passi dels quinze dies, però no us puc assegurar quan serà. :boig:

Preneu-vos-ho com una sorpresa :D :lol2:


Antares

PD: No abandoneu el fòrum, que, a la que pugui, responc de seguida :lol:
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola a tots!

Em disposo a llegir les vostres fics (que ja se m'acumulen :wink: ), ara que tinc un momentet!
Com que he estat d'exàmens, he estat absent.
I suposo que continuaré un temps més "desapareguda": espero continuar llegint, però no pujaré un sisè capítol fins d'aquí uns dies.

Antares

PD: No vull que m'oblideu! :cry:
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!
Oblidar-te! Ha, Antares! No, no ho creguis... Encara que qui sap, potser si deixes de comentar, potser si no ens respons els comentaris, potser si desapareixes massa... Ja saps, la memòria humana és curta hahaha.
Bé, jo també estaré uns dies desapareguda —com he dit al meu post— perquè se m'ha fugat tota la trama que tenia escrita i l'he d'anar recuperant amb pinces... ¬¬ Per una vegada que faig endreça de les coses a l'ordinador i això és el que em passa...
Petons!
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Antares_Black »

Salut per tothom!! :ballar:

El capítol sisè ja està penjat! Per fi! :pray:

:boig2: Si teniu el més mínim dubte, pregunta, teoria o suggeriment... :mrgreen: AQUÍ ACULLO DE TOT hahaha

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: El Senyor dels Horricreus

Entrada Autor: Antares_Black »

Responc el comentari de Cassie Ross:
Dolenta! Com pots tallar justament ara, que haviem de saber de quina residència és l'Eothen... Mira, jo ja m'ho intuïa que ens faries una mala jugada així però tampoc calia tallar amb aquesta frase tant justa de " Tanmateix, no calia que el noi digués ni pensés res més: el Barret ja ho tenia clar..." Doncs jo no, no ho tinc gens ni mica clar, encar que em decanto per les residències de Gryffindor (per tot allò de la vareta) i Slytherin.
hahahaha :lol2: Aquesta és la idea: Us passareu tot l'estiu sense saber a quina residència anirà! muahahaha! Encara que no em podeu negar que us he anat deixant moltes pistes. Segur que ja us ho esperareu...
Gryffindor és comprensible. Però Slytherin per què? Per eliminació? I per què no Hufflepuff o Ravenclaw? Ravenclaw no, pels pensament de l'Éothen? Potser només és el que ell es pensa.
Per cert, sabíeu que l'Emma Dobbs aniria a Ravenclaw?
Més endavant ja veureu que ho és plenament. :mrgreen:

No m'estanya que a l'Eothen no li acabi d'agradar la professora McGonagall, tal com la pintes tu a mi tampoc no m'acaba d'agradar.


Vull que quedi clar: Així és com la veu l'Éothen. A veure, penseu que és una dona tibada, molt recta i estricta. Per un nen d'onze anys, sempre fa impressió (recordeu que va dir en Harry el "primer" cop que la va veure? Que era millor no buscar-li les pessigolles). Alhora que és una dona inspiradora i molt intel·ligent (porta massa sang Ravenclaw a les venes xD), a mi m'encanta. També és molt afectuosa, encara que li costi de demostrar. Si esteu atents, veureu algunes ocultes mostres d'afecte :wink:
A la fic 3rd Generation, la McGonagall també tindrà força paper :ballar:

M'ha agradat molt allò que l'Emma li fregava el braç per reconfortar-lo, no m'estranya! Jo ja m'havia oblidat que el noi no anava amb l'uniforme escolar.
És molt intel·ligent i intuïtiva. Ho has notat, oi? :wink: A més, com podeu anticipar-vos, seran molt amics.

Quan estava la McGonagall i ell al despatx (de la profesora, oi?), m'ha sorprès que la Minerva digués que anirien amb un Portarreu i el que tragués fos un Reculatemps (d'on l'ha tret? Perquè la Conselleria controla molt estrictament el seu ús), i he pensat que t'havies confos (cosa una mica il·lògica) però he trobat molt assenyat el que has fet. Molt ben muntat :)
Bona observació! Sí, cal un permís (no, no m'he confòs). La McGonagall ha escrit/escriurà (no us revelo res :mrgreen: ) una carta al conseller d'Afers Màgics. Per què t'ha sorprès que hi anessin amb portarreu?

M'ha fet gràcia aquesta frase de quan la Minerva i l'alumne estaven a "Madame Malkin: Túniques per a Totes les Ocasions" que diu "No semblava que Madame Malkin i la professora McGonagall fossin gaire amigues, però es toleraven." smiley
En realitat no ho he llegit enlloc, però m'agrada analitzar els personatges i em fa molt l'efecte que així és com interactuarien aquestes dues. Com ho veieu?

Aquest fragment és molt i molt interessant: (...)
Em va encantar de posar-lo, és el meu tros preferit :riure:
No sí ho heu llegit, però sóc molt afeccionada a la varetologia, des de sempre (tant la de HP com la popular)
De fet, a la fic de la 3rd Generation xD serà un dels temes redundants.

Són massa coses juntes i t'obren moltes i moltes preguntes: qui és el supervivent? Per què té aquesta reacció la professora McGonagall? Per què l'Ollivader li diu això que és especialment bona per transfiguracií i li dirigueix aquesta mirada a la professora? A més, com és que a l'Eothen li sona, això de la vareta del supervivent?
Anem a pams:
La vareta del supervivent!
No m'ho invento pas. És així com es diu la vareta de fusta d'avet, per les seves qualitats varetològiques, no tant com a fusta. Especialment al senyor Ollivander (dins de HP) li agrada anomenar-la així.
Semblava que la professora McGonagall tenia un sobresalt. El pit li havia fet un bot. Aquelles paraules li sonaven.
Em pensava que quedava prou clar. La vareta de la professora McGonagall és d'avet.

Són massa coses juntes i t'obren moltes i moltes preguntes: qui és el supervivent?
Així és com es coneix.
Per què té aquesta reacció la professora McGonagall?
Dona, té la vareta de la mateixa fusta que ella. Les paraules li sonen de quan ella tenia onze anys (La Rowling va explicar que la conservava, no l'havia hagut de canviar mai)
Per què l'Ollivader li diu això que és especialment bona per transfiguració i li dirigueix aquesta mirada a la professora?


Forma part de les característiques de la fusta. Tanmateix, això no vol dir que ella sigui bona en transiguració només per la vareta. Hi ajuda molt, però el talent, l'esforç i la passió formen part d'ella.
A més, com és que a l'Eothen li sona, això de la vareta del supervivent?
Això ho dic...?

Per cert: No se'n parla en el capítol, però el nucli de la vareta (l'anima, centre... o com n'hi vulguis dir, té molt noms) és ploma de fènix i té importància, juntament amb la totalitat que representa el conjunt de la resta de característiques (com la rigidesa o la longitud). Ah! I els intents del senyor Ollivander no són tampoc passables...

El que li diu l'Ollivader al Eothen em fa pensar que potser el noi anirà a parar a la residència de Gryffindor...
Molt probable; bona inducció :ok

Em penso que he revelat moltes coses... :think: En fi, vull que també penseu una mica. Hi haurà altres referències a les varetes... I SIGNIFICATIVES. Però, és clar, tot això ja és la part oculta dels personatges: serà essencial no tant en la història en si, sinó en les causes profundes i fondants de l'interior dels personatges. Una mica com la forma del patronus.

Aquest capítol m'ha encantat i si tu dius que el segúent és millor, no sé què esperar-me!
M'alegro moltíssim que t'hagi agradat. Tinc la sensació que la cosa millora, i això és bo :ballar:

Petons! :peto:

Antares

PD: Queden qüestions obertes. Em podeu molestar més si voleu :mrgreen:
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon