Portades d'altres països

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Roger J. Potter »

BeTu ha escrit:(...) la contraportada, quin resum és aquest!? Perquè no han posat el que tenien planejat (que he posat a l'altre missatge), l'índex, pitjor perquè no n'hi ha, i a sobre tarden 7 mesos en traduir-lo!!!!

Empúries m'està decebent molt...

Perdó per canviar de tema :oops:
El que diu a la contraportada es el mateix que en anglès i en això s'han mantingut fidels sempre. Una contraportada cutre xD

La portada fatal... en harry desenquadrat, la lletra de reliquies de la Mort esta canviada, la q diu Empuries tb... no té index dels capitols... sincerament una edició molt dolenta. Els d'Empuries s'haurien de fer mirar que han fet amb aquests 7 mesos que han tingut per traduir i editar el llibre per acabar treien al mercat una edició tan pèssima
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Lena »

Roger J. Potter ha escrit:La portada fatal... en harry desenquadrat, la lletra de reliquies de la Mort esta canviada, la q diu Empuries tb... no té index dels capitols... sincerament una edició molt dolenta. Els d'Empuries s'haurien de fer mirar que han fet amb aquests 7 mesos que han tingut per traduir i editar el llibre per acabar treien al mercat una edició tan pèssima
Això de l'índex de capítols sí que és una tocada de.... ***** nassos xD

oi que als altres llibres n'hi havia¿? (de la mateixa col.lecció, clar)

Inilibi16
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: ds. març 31, 2007 8:17 pm
Ubicació: D'avant del meu ordinador!!! jeje!!!

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Inilibi16 »

Jo tink una pregunta quina diferencia hi ha entre els de aduls i els de infantils?
Harry Potter es la millor historia en molts anys!!!

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: JoTGi »

Inilibi16 ha escrit:Jo tink una pregunta quina diferencia hi ha entre els de aduls i els de infantils?
Les portades.

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Joaquim_Link »

Per fi he trobat la primera edició en català de Harry Potter i la pedra filosofal!!!!!!!!!! :twisted:

L'edició que m'havia regalat ma mare per al meu 12è aniversari l'octubre de 1999 era una de les primeres edicions en rústica (tapa tova) però ja amb en Harry i el Hogwarts Express a la portada. La vaig perdre i no fou fa uns mesos que me la vaig comprar per Internet (una mica posterior però encara rústica i, per tant, amb la mateixa portada que la que m'havia regalat ma mare).

Però és que fa uns dies vaig trobar per Internet la primera edició en català del març de 1999 (que es va presentar amb la Rowling a Barcelona davant de només tres periodistes) amb aquella mena de Dumbledore a la portada!!! Només se'n van imprimir 2.500 i se'n van vendre poc més de 500. Però me la vaig poder comprar molt ben conservada i encara amb el punt de llibre només per 5€ (!!!).

Feia tant que ho desitjava, tant de bo algun dia aconsegueixi que me la signi a Rowling!!! :)

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Cass Ross »

Jo del primer fins al tercer tinc les versions velles. De la resta no. El primer te el hogwarts express i el harry i es de novembre del 99
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Bloquejat