Videojoc HP7 (part1)

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Albus James Potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dl. set. 27, 2010 6:42 pm
Nom: Jordi
Rang: "Forcat"

Videojoc HP7 (part1)

Entrada Autor: Albus James Potter »

Com creieu que seera el nou joc d'hp?
a mi el 6 em va defraudar una mica, encara que lo del quidditch i els duels multiplayer estava força bé, pero lo de les pocions per mi va ser una gran cagada :avall
yo krek qe si sal kurran sera molt guai, el llibre i (demoment) el trailer son una pasada,
e llegit qe el joc sera molt mees adult k altres versions (per mi el millor es el tres per la gamecube)
En Tod Rodlel va caure a terra de forma banal i irrevocable, amb el cos inert i arronsat, les mans blanques i buides, la cara de serp inexpressiva i absent. En Voldemort era mort.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Videojoc HP7 (part1)

Entrada Autor: harry_james_potter »

Jo només tinc el 2, el 4 i el 5 (tot per ordinador) i el 4 és una merda! Tot està predissenyat, no pots sortir de l'esquema i és molt aburrit. El 2 està prou bé, però és de caire més infantil. I el 5 és el millor que tinc.
Espero que el HP7 part 1 estigui a l'alçada del llibre. Us imagineu? Poder liar-la al casament, embruixar a la tieta Muriel, pegar a la Dolors Plorós abans que la serp (SPOILER) en surti de dins, poder atacar a en Voldemort quan sobrevoles Londres i intentar salvar a en Murri,... Això últim és impossible, però les altres coses, imagineu-vos-ho!
A mi m'agradaria poder matar a algun Cavaller de la Mort quan el trio està a la Conselleria, o poder atacar als Malfoy i a la Bel·la a casa seva.

I a vosaltres què us agradaria poder fer?
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
hp_hedwig28
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: ds. maig 08, 2010 10:58 pm
Nom: Clàudia
Rang: jrrt
Ubicació: Barcelona, Vallès Oriental, (capital) Granollers, eso.

Re: Videojoc HP7 (part1)

Entrada Autor: hp_hedwig28 »

Aquest joc que dius vaig llegir en una web que el treien a la venta el mateix dia que s'estrenava la primera part de la setena peli, o sigui qu el 19 de novembre. Encara que no recordo si era per a l'ordinador o un altre aparell...
Imatge

Bloquejat