Sò en 3D
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Marta Potter Weasley
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 249
- Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
- Nom: Marta
- Rang: Futura dona del Daniel Faraday
- Ubicació: Al cau!
Sò en 3D
Hola, no sé si haureu sentit a parlar del sò en 3D, però ho poso per qui no ho hagi sentit, que és brutal!
Us poso un enllaç aquí, però us heu de posar els auriculars, eh?
Ja voreu que és molt guai!
Apa, escolteu-ho fins el final, amb els auriculars, i si tanqueu els ulls i us imagineu que és de veritat millor!
http://www.maikelnai.es/2007/06/10/holo ... ido-en-3d/
Què us ha semblat?
Us poso un enllaç aquí, però us heu de posar els auriculars, eh?
Ja voreu que és molt guai!
Apa, escolteu-ho fins el final, amb els auriculars, i si tanqueu els ulls i us imagineu que és de veritat millor!
http://www.maikelnai.es/2007/06/10/holo ... ido-en-3d/
Què us ha semblat?
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood
Nova fic en solitari: Escarabats
Petons de:
Marta Potter Weasley
Petons de:
Marta Potter Weasley
- anna_lovegood
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 92
- Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
- Nom: Anna
- Ubicació: Ducsdemel
Re: Sò en 3D
Es genial!
Quan et posa la bossa el cap que sents el soroll es fantastic, està molt ben fet
S'ho ha currat un montón la persona que ho hagi fet...
Quan et posa la bossa el cap que sents el soroll es fantastic, està molt ben fet
S'ho ha currat un montón la persona que ho hagi fet...
- Porcupintí-na
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 288
- Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
- Nom: Maria
- Ubicació: Mussoleria
Fa molt trauma! oiixxx quan et parla de sobte a l'orella...! brrr quina enguniaaa
xdd
xdd
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."
QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."
QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!
- anna_lovegood
- Alumne/a de 3r
jo m'estressava quan et "tallava" el cabell, perque senties les tisores i semblava que anés a tallar-me les orelles
quina angoixa u.u , però mola molt, perque senta els passos com si s'allunyessin i tal...
està molt ben fet
quina angoixa u.u , però mola molt, perque senta els passos com si s'allunyessin i tal...
està molt ben fet
- ginny_weasley_potter
- G.N.O.M
- Entrades: 193
- Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
- Nom: Maria
- Rang: cosina llunyana den Ronald
- Ubicació: A Pigfarts
uahh bonissim! sembla tan real tot... i quan et xiuxiueja a l-orella tela! sabeu si n-hi ha mes de videos d-aquest tipo??
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.
- Clara_Weasley
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 40
- Membre des de: dv. oct. 30, 2009 3:39 pm
- Nom: Clara
- Rang: Vaga oficial de casa meva
- Ubicació: Bromes dels Bruixots Bessons
FLIPA! Com mola, en serio. Quan sentia la bossa jo anava movent els braços pel meu costat (Sí, dit així queda una mica imbècil...) i quan et parla a l'orella... Ahh! Quin trauma
És genial!!!! Per favor, quina sensació més estranya, quan agafa la màquna per rapar i te l'acosta a la orella dreta... bufff.. se m'ha posat la pell de gallina, quina impresió!
M'encanta!! ^^
M'encanta!! ^^
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más
- Marta Potter Weasley
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 249
- Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
- Nom: Marta
- Rang: Futura dona del Daniel Faraday
- Ubicació: Al cau!
Si, jo ho vaig buscar i n'he escoltat uns quants més, però el millor és aquest que he penjat. Si voleu sentir-ne més al youtube n'hi ha uns quants.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood
Petons de:
Marta Potter Weasley
Petons de:
Marta Potter Weasley
- anna_lovegood
- Alumne/a de 3r
O doncs, buscaré els del Youtube, avera que tal...Marta Potter Weasley ha escrit:Si, jo ho vaig buscar i n'he escoltat uns quants més, però el millor és aquest que he penjat. Si voleu sentir-ne més al youtube n'hi ha uns quants.
fa una mica d'angunia...però m'agraden( mira que soc rara...)
- Arwen Black
- Treballador/a de la conselleria
- Entrades: 365
- Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
- Rang: Dels que tenen mapes per cicat
- Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure
Guaaaau!! Estic molt impressionada... Si em veiéssiu la cara que estic fent ara... m'he quedat amb la boca oberta! xdxd
Mai havia sentit a parlar del so en 3D i em sembla un tema superinteressant, i buscaré més vídeos, és clar. M'agrada que facin coses d'aquest tipus i preparemnos tots per quan surti una pel·lícula de terror amb aquest so!
Podia imaginarme gent al meu costat perfectament! El xiuxiueix, la bossa les tisores, la máquina de rapar, la guitarra, l'home mentre caminava... M'ha agradat moltíssim.
Mai havia sentit a parlar del so en 3D i em sembla un tema superinteressant, i buscaré més vídeos, és clar. M'agrada que facin coses d'aquest tipus i preparemnos tots per quan surti una pel·lícula de terror amb aquest so!
Podia imaginarme gent al meu costat perfectament! El xiuxiueix, la bossa les tisores, la máquina de rapar, la guitarra, l'home mentre caminava... M'ha agradat moltíssim.
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid
- Gemms
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 147
- Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
- Nom: Gemma
- Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD
Brutal!! Jo crec que el més impressionant és quan et posa la bossa "sobre el cap"! Flipava! A més, ho tenia una mica fort perquè no sentia el tio parlant i de sobte em fot allò al damunt i em vaig espantar molt! XD
Us imagineu un so d'aquest tipus en un joc de Harry Potter per la playstation amb un bon home cinema d'aquells de "sonido embolbente" XD ??¿? Buah, seria impressionant!!
Us imagineu un so d'aquest tipus en un joc de Harry Potter per la playstation amb un bon home cinema d'aquells de "sonido embolbente" XD ??¿? Buah, seria impressionant!!
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.