Ja s'ha acabat

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Getta91 ha escrit:
Costa ha escrit:També crec que vaig tenir un spoiler abans inclús de que el llibre sortís... diguem-ne... un acudit premonitori? A lo Trelawney? xDDDDDD
Se sabre el telón y se ve a un Harry pequeñito y a Voldemort que le rebota un hechizo... título de la película: Horcrux por error... xDD



Juro solemnement que no sabia el que em deia en aquells moments... estava parlant amb la Costa, és normal que digui bestieses! xD
Doncs em sembla que m'ho vas dir per la tarda... això m'ho arribes a dir a la nit i deriva d'una manera... nono, això va ser a la tarda. (una tarda molt dolenta... però una tarda xDDDD)

PErò igualment em vas dir spoilers catxo capulla, sort que vaig fer un reset i se'm van oblidar la meitat... xDDDDDDDDD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Jo quan me'l vaig acabar me'n vaig enrecordar de quan vaig començar el 1r... és que em sembla que el 7è m'ha recordat el 1r en alguna cosa... quina cosa tan rara, perquè hi ha molta diferència :roll:

Però ja està acabat i ben acabat aquesta sèrie, no com el piratas del caribe, que quan els actors ja repapiegin encara faran pelis... 8)

Em va fer molta pena acabar-lo! :cry: que emocionant :cry: em vaig posar així... :roll:

és que era molt petita quan el vaig començar a llegir!! (me'n recordo que a la 1a, a la 2na i a la 3a no vaig passar del capítol 1 XD)

Avatar de l’usuari
HAS
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: ds. set. 22, 2007 8:38 pm
Ubicació: veient el mon des d'un llibre

Entrada Autor: HAS »

jo quan el vaig acavar em vaig mirar el llibre com si li preguntes al llibre que si s'havia acavat, m'ho he passat tant ba llegint els llibres que, ara els trobare una mica a faltar que no continuin
El senyor i la senyora Dursley, del carrer Privet número quatre, estaven molt orgullosos de poder dir que eren gent perfectament normal, gràcies a Déu.

Avatar de l’usuari
george_(fred)
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dt. set. 04, 2007 1:08 pm

Re: Ja s'ha acabat

Entrada Autor: george_(fred) »

És increible, pensar que has estat tans anys llegint Harry Potter que esperaves que sortís el pròxim llibre i sobretot el 7è i que ara faries lo que fos per no sentir-te així...
Jo he crescut amb Harry Potter i la majoria d'aquí suposo que també i ara què?
Vaig recordar quan havia començat a llegir el 1r el vaig comprar per sant jordi quan tenia 7 anys amb els meus pares, a un parell d'amics meus també els hi van comprar i mica en mica fins que la meitat de la classe va tenir com a mínim el 1r clar que molts ho van deixar després.
Mica en mica van anar sortint els altres i jo fent teories que mai es van complir.
I el 7è amb la mateixa amiga amb qui el vaig començar, com si fos una tradició.
Quan el vaig acabar no m'ho creia, no em mentalitzava de que ja estava, tenia l'esperança de passar pàgina i continuar llegint però no, al cap de moltes hores de reflexió i de no sabar que fer em vaig adonar que s'havia acabat per sempre (per sempre?) sí, per sempre.
I ara és com si faltés alguna part de mi, com si m'haguéssin pres un horricreu.

Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Re: Ja s'ha acabat

Entrada Autor: vareta_magica »

Imaginem per un moment que la JK Rowling decideix continuar les aventures d'en Harry, us agradaria que continués amb nous llibres, o ja esteu conformes en què ho hagi deixat amb el setè llibre?

Si us agradés, com us agradaria o imagineu com continuaria la vida d'en Harry?
Harry Potter forever!

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Ja s'ha acabat

Entrada Autor: Judith* »

vareta_magica ha escrit:Imaginem per un moment que la JK Rowling decideix continuar les aventures d'en Harry, us agradaria que continués amb nous llibres, o ja esteu conformes en què ho hagi deixat amb el setè llibre?

Si us agradés, com us agradaria o imagineu com continuaria la vida d'en Harry?
A mi m'agrada tal com està, no vull que en faci cap més, de llibre, ni que segueixi la història. Segurament ho acabaria aburrint, i si la caga, malament. Ja no seria el que és. Perquè tot s'acaba, no?
єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Ja s'ha acabat

Entrada Autor: Costa »

vareta_magica ha escrit:Imaginem per un moment que la JK Rowling decideix continuar les aventures d'en Harry, us agradaria que continués amb nous llibres, o ja esteu conformes en què ho hagi deixat amb el setè llibre?

Si us agradés, com us agradaria o imagineu com continuaria la vida d'en Harry?
A mi el que m'agradaria és un llibre dels Rondadors, em fa il·lusió, i sinó el que pot fer és reeditar el setè amb un final alternatiu... (final alternatiu=que el Harry la palmi) però com no farà amb els set llibres ja hi ha més que suficient... tot i que espero que mai vagi malament de pasta...
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Ja s'ha acabat

Entrada Autor: Lena »

Costa ha escrit:
vareta_magica ha escrit:Imaginem per un moment que la JK Rowling decideix continuar les aventures d'en Harry, us agradaria que continués amb nous llibres, o ja esteu conformes en què ho hagi deixat amb el setè llibre?

Si us agradés, com us agradaria o imagineu com continuaria la vida d'en Harry?
A mi el que m'agradaria és un llibre dels Rondadors, em fa il·lusió, i sinó el que pot fer és reeditar el setè amb un final alternatiu... (final alternatiu=que el Harry la palmi) però com no farà amb els set llibres ja hi ha més que suficient... tot i que espero que mai vagi malament de pasta...
m'agrada això del final alternatiu :mrgreen:

Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Re: Ja s'ha acabat

Entrada Autor: vareta_magica »

Com us imagineu com era la corona de Ravenclaw?
Harry Potter forever!

Avatar de l’usuari
BlackGinny
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 4:32 pm

Re: Ja s'ha acabat

Entrada Autor: BlackGinny »

vareta_magica ha escrit:Imaginem per un moment que la JK Rowling decideix continuar les aventures d'en Harry, us agradaria que continués amb nous llibres, o ja esteu conformes en què ho hagi deixat amb el setè llibre?

Si us agradés, com us agradaria o imagineu com continuaria la vida d'en Harry?
És clar, a mi sí que m' agradaria que continués amb els llibres de Harry Potter!
M' agradaria que fés llibres sobre l'època dels pares del Harry i companyia a Hogwarts, etc.
No sé, però això de que s' hagin acabat m'ha deixat T.T, i, encara que hagi de sortir l' enciclpèdia, ja res serà el mateix... :(
I ara la J.K Rowling està dient moltes coses en entrevistes sobre les vides d' altrs personatges després del 7è que no hi queden explicades! No ho podria haver dit al llibre? Però si ho diu deu voler dir que ja no té intenció de fer més novel.les pròpiament dites (enciclopèdia HP apart) :think:, no ho s, se'm fa extrany que ja no n'hi hagi més, de llibresde HP :(

Bloquejat