En quina "màquina per a jocs" jugues?
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- neus_snitch
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 570
- Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
- Nom: Mònica (de veritat!)
- Rang: Mauleta valenciana
- Ubicació: Cagant al vol
- Contacta:
- neus_snitch
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 570
- Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
- Nom: Mònica (de veritat!)
- Rang: Mauleta valenciana
- Ubicació: Cagant al vol
- Contacta:
Ei! Val, així ens aclarim millor... xD
A mi personalment m'encanta. Els jocs diria que no són tan cars com els de la Game Boy Color en sus tiempos mozos i t'entretens molt, a part que hi ha molta més varietat, ja no només són els de plataformes... A més hi ha un artefacte anomenat R4, una targeta de la mida dels jocs, on pots posar música, imatges i jocs que et descarregues. L'R4 ja ve amb 19 o 20 jocs incorporats, i quan li la compraren a ma germana, també li donaren un llapis -un dispositiu d'emmagatzemar, com un mp3 però que no reprodueix, només guarda coses, d'aproximadament 1 gb-, un disc d'instal·lació, una funda per a dos jocs... Xè, que per a ser il·legal, està molt complet
Te la recomane, és una consola tant per a majors com per a infants.
Per cert, per quin preu l'has trobat? Ací valen uns 150 €.
A mi personalment m'encanta. Els jocs diria que no són tan cars com els de la Game Boy Color en sus tiempos mozos i t'entretens molt, a part que hi ha molta més varietat, ja no només són els de plataformes... A més hi ha un artefacte anomenat R4, una targeta de la mida dels jocs, on pots posar música, imatges i jocs que et descarregues. L'R4 ja ve amb 19 o 20 jocs incorporats, i quan li la compraren a ma germana, també li donaren un llapis -un dispositiu d'emmagatzemar, com un mp3 però que no reprodueix, només guarda coses, d'aproximadament 1 gb-, un disc d'instal·lació, una funda per a dos jocs... Xè, que per a ser il·legal, està molt complet
Te la recomane, és una consola tant per a majors com per a infants.
Per cert, per quin preu l'has trobat? Ací valen uns 150 €.
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
A no ser que m'equivoqui amb la DS pots jugar a tots els jocs de la SP (si et refereixes a la Game Boy Advance SP) la qual cosa ja la fa millor.hedwig30 ha escrit:nana_11 va dir si està bé la DS, jo penso que sí, vaja, a mi m'agrada més que la SP.
P.D: perdoneu el meu comentari els fans de la SP.
A casa tinc una Play 2 i una Game Cube, les dues consoles m'agraden molt, tot i que jugo més a la Play 2 perquè és per la que tinc més jocs.
Aurea, el Final Fantasy X és un gran joc "Esta es tu historia" i sobretot "Los amigos perdidos... los sueños desvanecidos... no los olvidéis". En quan em passi el Metal Gear Solid 3 potser m'el tornaré a passar.
oles! pos al final em vaig acabar comprant la PSP jajaja
esq x 30 eurillus mes no em vaig poder resistir. I una amiga mva te molts jocs, aixi q ja anire a gorronejar xDD
apa, q vagi bb!
ciaooo
esq x 30 eurillus mes no em vaig poder resistir. I una amiga mva te molts jocs, aixi q ja anire a gorronejar xDD
apa, q vagi bb!
ciaooo
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||
Catalunya unida, Catalunya revolucionària!
Oi!
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||
Catalunya unida, Catalunya revolucionària!
Oi!