Jomast ha escrit:
Has de declarar el Firefox com a navegador per defecte.
Vas a Eines->Opcions i principal cliques el botó "comprova ara!" i li dius que si, i l'explorer no molestarà mai més.
PD: Jo he he provat i no funciona, veig que els de microsoft s'han passat de llestos com sempre i ja no deixen canviar el navegador per defecte del MSN
Doncs jo sí que he trobat com fer-ho!!!
[publicitat gratuïta]
Només has d'anar a
http://www.stuffplug.com/ i descarregar-te el programeta. Per defecte no ve en castellà, ni en català (tot i que a la pàgina inicial digui que sí... ú_ù), però al fòrum podreu trobar la traducció al castellà.
Una vegada descarregat i instal·lat, us apareixerà un botonet nou al MSN. Aneu a opcions i activeu l'opció "Open all URLs in your default browser", i punt.
Aquest programa, a més, us permetrà "robar" els avatars i icones dels vostres contactes, així com canviar el vostre nick per mostrar:
Si el vostre Nick és, per exemple:
Pepito Grillo/Capità Mosey/ Home, sweet home.../Harry Potter and the Deathly hallows! Que bèstia! I com enganxa!
(és el meu d'ara xD), podreu mantenir el vostre nick, però a les converses podreu posar un nom més curt, per exemple, Marc. D'aquesta manera, podreu posar el que olgueu al vostre nick, però a les converses sortirà tot molt més curt.
I si feu servir el MSN 8.5 o Plus!, podreu fer moltes més coses!
[/publicitat gratuïta]