Primera "preestrena" de la peli

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Moro ara o espero a veure la peli? Mare meva... la Carla i jo en un cine (potser al final també vindrà algú més... no sé) i veient el bodrio de peli que se m'està muntant al cap? Compadeixo al Bages Centre... no serà el mateix després de rebre la visita de les rajadores...
- En James té el cabell ros/marronós, no fosc com en Harry (oleee oleee sort que en Harry era clavat al seu pare xD)
Un altre observació: la Rowling fa que tots estiguin cecs i tingui problemes de vista... sempre s'ha dit que el Harry era clavat al James... però és que a més... sempre sortia d'exemple el cabell!!! Que el tenien igual!!!!!! Rowling! Com has pogut deixar que facin això a la teva obra? (DP: Costa... respira... tranquil·la...) Em donarà un atac! Ais... El Sirius és un cardo borriquero... el James ros/castany... ara ens falta la Lily! Apostes! Serà pel-roja ella? O també tindrà un color diferent al que se suposa que té! Envieu "Pelroja Si" o "Pelroja No" al 7726 i després entreu a http://www.cutxilandia.com i doneu la vostra opinió!

Au revoir!
Sempre ACLEE!!!

Imatge

ruth
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 9:18 am
Ubicació: Al departament de misteris

Entrada Autor: ruth »

No aguanto més. Que s'han cregut, que en harry no te fans, que som una colla d'ignorants que encara ens mamem els dits......

Ahir en un cine vaig veure el trailler de la 5a peli. Potser per la foscor no en vaig donar conte de pels del James, pero que la Lily no surti no m'ho acabo de creure.

A més, a més donen més importancia al Neville que al Dobby. Us enrecordeu que al Calze qui dona al Harry la branquialga es en Dobby no en Neville. A la 5a pasa el mateix, es en Neville qui troba sala.

Més pifies:

A la 4a no es menciona per res la Winky, o sigui que ara no poden dir que el Dobby troba la sala.

Creieu que l'atac del sr. Weasley serà com a de ser, o sigui un somni del Harry o simplement pasa.

Cada cop em desil·luciona més veure la 5a peli.

Com han pogut oblidar-se lo del mirall???????????

Suposo que el Vesprals sortiran i estaran ben lograts o tampoc els veurem?

Tornant al principi...... El trailler no està malament.


Reflexionem que podem esperar dels guionistes en un futur quan fagin la 6a peli.

PD: Creieu que realment s'han llegit el llibre?

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Hum...

Sembla que cada pel·li posa les coses més complicades als qui hagin de fer la següent, oi? (De moment ningú ha explicat al Harry del cinema que el seu pare era un animàgic i es transformava en l'animal que se li apareix quan s'enfronta als demèntors... Ni li han dit de qui era el Mapa De Magatotis original! Ais...)
ruth ha escrit:A més, a més donen més importancia al Neville que al Dobby. Us enrecordeu que al Calze qui dona al Harry la branquialga es en Dobby no en Neville. A la 5a pasa el mateix, es en Neville qui troba sala.
Això que dius és interessant... Potser vol dir que entre el Dobby i en Neville, la Rowling els va aconsellar donar més protagonisme a en Neville? Vaja, potser els guionistes veien que havien de suprimir escenes d'un i altre personatge i l'autora els va dir que donessin força al Neville perquè ha de tenir un rol important a l'últim llibre... Ehummm...

O potser no vol dir res i simplement als guionistes se'ls ha anat la flapa.
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Padfoot ha escrit:Lupin did not come to the rescue with the rest of The Advance Guard.
Ehm... això què vol dir exactament?
Com que no hi anirà? (És que entenc que no anirà a rescatar en Harry i els altres quan van a "rescatar" en Sirius)
Potser no és això i ho entenc malament (probablement) perquè en Llopin hi ha d'anar, per favor! L'escena no hi ha res a fer, se n'ha anat... hi ha de ser! >.<
I en Harry al despatx d'en Dumbledore també!
Què és això de que la mort del Sirius potser no s'entendrà? Eh, eh, què m'estan fent amb el final del millor dels llibres de la sagaaa!? :cry:
En comptes de plorar per la mort, ploraré de la pena que em farà la peli...

Per què en Murri ha de donar uns copets? Per no gastar un trosset de paper?
La pregunta que em té intrigadíssima... si no hi ha exàmens, en Harry tindrà un sisè sentit desenvolupat que li permetrà veure que en Sirius corre perill?
Si senten tots la profecia, és que ningú pren mal lluitant contra tota una trupe de Cavallers de la Mort? O si es trenca davant de tots i només la sent en Harry, vol dir que necessitem sonotones per la resta?
Si canvien la part que diu la Meri de la profecia, la profecia de la peli no inclou la segona possibilitat de que hauria pogut ser en Neville?
En Neville i en Harry es fan best friends perquè sí i t'ho explico tot?
La Xo no plora... s'ha de petar¿
Si la Lily no surt, en Harry s'endurà la mateixa imatge dels records que es va endur (el pare idiota i la mare que es comporta)?
Si en Harry veu tot això en la ment de l'Snape, és que de cop és super bo en això de l'oclumència?
Si la Luna no comenta res a en Harry, és que realment l'arc no té importància? És que no s'explicarà res del què s'estudia allà? De la mort? Dels fantasmes?
Si en Sirius no li dóna el mirall, en Harry se'l compra a la secció super fashion del corte inglés?
Els Cavallers de la Mort s'empresonen sols?
Si no surt el retrat de la mare d'en Sirius, la casa no és el mateix... i en Kreacher, el treiem també? Si de cas és un ocellet, que li diu a en Harry que en Sirius corre perill... o potser tampoc hi ha xemeneia! :o
Si la Ginny no té la importància del llibre, a la sisena hi haurà un morreo porque el director lo vale?
Si no hi ha escena Sant Mungo, no hi ha pares d'en Neville, no hi ha professor Decors, i tampoc hi ha l'home que mor per culpa de la planta del diable. NO?
Si en Mundungus no existeix de moment, de qui és culpa que ataquin en Harry? (Ah, no... que no surt cap atac de demèntors...) A qui li fotran la bronca? Qui avisarà els de l'Orde del Fènix que els nois estan fent una agrupació secreta?
- Sirius has a lot more screen time.
Només faltaria que no ho haguéssiu fet! :evil:
- Harry acts as a leader, with Ron and Hermione more like sidekicks than in other films.
Més encara?

Si no hi ha porta tancada, en Dumbledore explicarà que hi ha una porta tancada plena d'amor, el poder que en Harry posseeix?
Les estàtues no protegeixen en Harry. Es morirà ja, o l'amor que té dins seu li rebotarà a tot tota la vida?

Em canso... la veritat és que no sé si anar a veure la peli, cridar al cine i que tota Manresa em senti frustrada, o quedar-me a casa... ho sbia... m'esguerren el llibre! :(
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Getta91 ha escrit:
Padfoot ha escrit:Lupin did not come to the rescue with the rest of The Advance Guard.
Ehm... això què vol dir exactament?
Com que no hi anirà? (És que entenc que no anirà a rescatar en Harry i els altres quan van a "rescatar" en Sirius)
Quan parlen de "l'Advance Guard" es refereix als que van a buscar en Harry a casa els Dursley, no els hi devia arribar el pressupost per pagar 2 minuts més de gravació a en Llopin i no sortirà en aquesta escena xD O potser l'actor té vertigen i li feia por volar amb l'escombra :lol: :lol:

I pel que fa la Lily, sembla que si que sortirà, l'únic és que no defensarà l'Snape...s'ha tornat una noia cruel de cop xD

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Padfoot ha escrit:Quan parlen de "l'Advance Guard" es refereix als que van a buscar en Harry a casa els Dursley, no els hi devia arribar el pressupost per pagar 2 minuts més de gravació a en Llopin i no sortirà en aquesta escena xD O potser l'actor té vertigen i li feia por volar amb l'escombra :lol: :lol:

I pel que fa la Lily, sembla que si que sortirà, l'únic és que no defensarà l'Snape...s'ha tornat una noia cruel de cop xD
O sigui que sortirà sense fer res, la Lily... gran paper...

Però també hi ha d'anar en Llopin, a buscar en Harry!
Jo sóc en Harry i se'm presenten allà uns bolats del cap que no sé qui són i jo no me'n vaig amb ells... i com s'asseguren que és ell, si qui el coneix és en Remus? Ah, potser en Murri és confiat, a les pelis... no me'n recordava >.<
SEMPRE ACLEE!

ruth
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 9:18 am
Ubicació: Al departament de misteris

Entrada Autor: ruth »

I jo que creia que serien fidels per una p...... vegada a la vida.

Veurem un Harry que més que un adolescent de 15 anys sera un super heroi tipus superman amb super poders per veure el futur o es que te molt desarrollat el sue "ull interior".
Per l'amor de Déu, es un nen"!!!!!!!!!! i a de ser normal, no ser el millor en tot. En oclumencia a de ser dolent, l'Snape a de ser cruel i dr-li que es un negat; no pot ser que vegi al seu pare perque obra la ment de un bruixot com l'Snape.
Si aixó passa que podrem esperar a partir d'ara que el "super-harry" s'enfronti al Voldemort com si res!!!!!!! :o :o 8O 8O :o

Que la profecia la senti el harry o tota la colla, mira te una mica de pase; pero que la lluita amb els cavallers de la mort es passi per alt... no se que dir-vos no em quadra.

Caviant una mica de tema;

Com s'ho faran per fer-nos veure que en harry veu l'atac del sr. weasley a través dels ulls de la serp, o tampòc es veurà?????????? :idea:

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

Hi ha molts errors i tal pero la meva indignació mes gran son els rondadors. xD

james ros...sirius lleig...llopin ves a saber...

En serio m'ha indignat molt ù.ú i tb k deixin al harry de mega crac i no lluiti ningu mes. Deixen els altres com a uns pringats covards.por favor, k son de griffi!!!
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

mmmmmmmmmm algu em pot dir de quin llibre es la peli , no nomes es pq lestan canvian tan q ja no se ni quin es ,que es proposen rescriurehp5, entenc q al ser tan llarg sigui dificil de fer cabre pero daqui a començar a canviarlo hi ha un bon tros eeeeee!!!!!!!!!.
a mes ques aixo sera que no hi ha actos de cabell fosc (james) o q estiguin be(sirius) no se com la rowling o ha permes tot aixo
i es cert els q facin les altres pelis tambe auran dinventar per culpa daquesta, com es q ningu els diu res????
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Bloquejat