xd jo kuan vax llegir axo del kiss em vax espantar!!
em pensava k lavia atracat, pk estava molt mox i al llibre no explika k pasa sota la fulla de vesc.
si no u arriba dir l'hermione, em pensava k lavien atracat xd(kina imaginacio deu meu! )
Peculiaritat rodatge HP5
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- Granger_sellés
- G.N.O.M
- Entrades: 199
- Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
- Ubicació: a la coberta del Titanic
- Contacta:
- neus_snitch
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 570
- Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
- Nom: Mònica (de veritat!)
- Rang: Mauleta valenciana
- Ubicació: Cagant al vol
- Contacta:
No, no, a mi no m'interessava precisament veure'l...green girl-pensa en verd ha escrit:Bé... a qui li interessa tant veure un simple petó entre en Harry i la Xo? perquè a veure, jo prefereixo altres trossos que un simple petó, ni que hagués de durar mitja peli! 30 escenes? aquest noi voleu dir que en sap gaire? hehehe!
Però bé, a Hollywood és més interessant un petó que un partit de quidditch, què hi farem!
Jo em quede amb que els dos són uns aprofitats.
"Es genial trabajar con Daniel..."
Dona, aixina jo també treballava! [/quote]
Això del petò estan fent kom si fos l'escena més important de la pel·licula i en realitat al llibre ho diu però no li dona gaire importància i pel que diu després el harry va ser bastant patètik. Però necessiten donar emoció a la kosa i segur que a la película faran que akesta escena duri més de 10 minuts...
- Roger J. Potter
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 585
- Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
- Nom: Quisso
- Rang: Agenda Oficial
- Ubicació: Darrera teu
Estic totalment d'acord amb tu kumi. Per a mi és molt més important i espectacular tota la lluita al Departament de Misteris i fins i tot la gran lluita entre Voldemort i Dumbledore.
En el llibre, millor dit, ni apareix l'escena en que es fan el petó. ho sabem perque en Harry ho diu, o millor dit ho insinua, després a en Ron i l'Hermione. I a més, és molt patètic. xD
En el llibre, millor dit, ni apareix l'escena en que es fan el petó. ho sabem perque en Harry ho diu, o millor dit ho insinua, després a en Ron i l'Hermione. I a més, és molt patètic. xD