a mi tambe magradaria molt i fa anys que hi penso pro no se si es lu k vull fer de debo axi k ho dexem per una altre vida (potser)Laura Terré ha escrit:mencanta sepre he volgut ser dobladora xo diuen k es molt dificil entrar si no tens cap conegut o algu x l'estil
Marc Riera de debó k el teu tiet es doblador i dobla la veu del tiet Vernon? k xulu no?
Què us sembla el doblatge al català de HP?
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Uff... un dels meus somnis és ser doblador...!!!
Vaig parlar amb un noi que feia les mescles al doblatge i em va dir que si de debò m'interessava que podria ser possible.
Em deia que millor comencés demanant als estudis que em deixessin assistir a gravacions, tan sols per mirar... i familiaritzar-me...
Ara amb els estudis i tal no ho faré, però potser d'aquí a uns anys... Qui sap!
presentaré el meu currículum d'obres teatrals! XD
Vaig parlar amb un noi que feia les mescles al doblatge i em va dir que si de debò m'interessava que podria ser possible.
Em deia que millor comencés demanant als estudis que em deixessin assistir a gravacions, tan sols per mirar... i familiaritzar-me...
Ara amb els estudis i tal no ho faré, però potser d'aquí a uns anys... Qui sap!
presentaré el meu currículum d'obres teatrals! XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- Malfoy69
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 18
- Membre des de: dv. des. 02, 2005 6:29 pm
- Ubicació: L'Ametlla del Vallès
- Contacta:
RE: Estic en contra:police:
Estic en contra d'això, a mi no m'agradat mai una películ·la desdoblada en català. Perque es molt dolentissima:
1-Cambien els noms dels personatges (Mauch no, sino Coruch).
2- Les veus son molt dolentes en català, en camvi en castellà es veu mes real.
MaLfOy69
Re: RE: Estic en contra:police:
perdo pro jo he trobat molt millor fet el doblatje en catala i prefereixo mauch a crouch xk en el llibre en catala es aixi si te las llegit en castella vesla a veure en castella i els noms seran iguals a com els has llegit.Malfoy69 ha escrit: Estic en contra d'això, a mi no m'agradat mai una películ·la desdoblada en català. Perque es molt dolentissima:
Dolentes en català?
Castellà real?
Si tu parles en la realitat amb la desgana del doblatge d'Hp4, què trist.
Perquè la quarta està doblada com si.. "Pf... ¿otra más? Pa'l saco...".
^^
Castellà real?
Si tu parles en la realitat amb la desgana del doblatge d'Hp4, què trist.
Perquè la quarta està doblada com si.. "Pf... ¿otra más? Pa'l saco...".
^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
- massa_hpifriends.com
- Treballador/a de la conselleria
- Entrades: 391
- Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
- Ubicació: Mansió-X
- Contacta:
Re: Doble, doble, treball i problema, foc, cremadura i bombo
x recuperar una mica el fil de les pelis...
laltre dia vaig veure HP2 a tv3 i era la 1a vegada k veia una en catala i em va agradar molt! sobretot amb Gilbert Decorts, etc. els noms k surten als llibres po a les pelis son els anglesos i tal...ara, una cosa k no em va agradar geeens i k feia mal sentir-ho va ser un hermíone del pal resaltant la e del final...ka trist...he vist per altres converses k aixo ho tenen totes...no s'en adonen k sona fatal!?!?!
k us sembla?
laltre dia vaig veure HP2 a tv3 i era la 1a vegada k veia una en catala i em va agradar molt! sobretot amb Gilbert Decorts, etc. els noms k surten als llibres po a les pelis son els anglesos i tal...ara, una cosa k no em va agradar geeens i k feia mal sentir-ho va ser un hermíone del pal resaltant la e del final...ka trist...he vist per altres converses k aixo ho tenen totes...no s'en adonen k sona fatal!?!?!
k us sembla?
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!
Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD
Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD