Radcliffe a tota la saga
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
io tmb pensava k aixo de despenxarte n u triaves tu
malegru k sera el mateix personatje xk aixo de canviar n magrada gaire, ia stik acostumada a veure akest fent dactor i canviar....
malegru k sera el mateix personatje xk aixo de canviar n magrada gaire, ia stik acostumada a veure akest fent dactor i canviar....
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor
- Uriel Michaels
- M.A.G
- Entrades: 308
- Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
- Ubicació: Hogwarts
- hermionegranger
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 55
- Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm
buff..!! sort que no el canvien ... perque ha més de ser GUAPISSIM... o fa molt be i jo ja me acostumat a ell... ¡buenu sok la tipica fan BOJA per en daniel radcliffe ! pero res de VERGONYA!!! al contrari a mi ya m'agrada ser aixi ...XD!!!!
un petó a tots!!!! i gracies per la noticia!!!
un petó a tots!!!! i gracies per la noticia!!!
mirar ventdelpla!!!!!
- Lary fricky potter
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 149
- Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
- Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala
ui ui ui
ui ui ui ui ui no no no no!!
no poden canviar l'actor que fa de Potter, seria un DELICTE
A mi ja m'agrada, a mi m'encanta el Danny i bé, no es llex el nen, esta BuoniSSim i GuaPiSsIIsIm
ui uiui, jo no sobreviuria sense veure'l fen de Harry, ja estic acostumada i supondria un gran canvi en la història del cinema, jejejejejejejeeejejejejejejejejjeejje
PLIS QUE NO EL CANVN
no poden canviar l'actor que fa de Potter, seria un DELICTE
A mi ja m'agrada, a mi m'encanta el Danny i bé, no es llex el nen, esta BuoniSSim i GuaPiSsIIsIm
ui uiui, jo no sobreviuria sense veure'l fen de Harry, ja estic acostumada i supondria un gran canvi en la història del cinema, jejejejejejejeeejejejejejejejejjeejje
PLIS QUE NO EL CANVN
- Larongyea
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 252
- Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
- Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD
Weeeee!! Molt bé. I es com ha de ser. Si fan la 1a, la 2a, la 3a i la 4a peli jo crec que ja està suficient compromès a continuar. Que penseu vosaltres, que si cambiessin l'actor de Harry Potter perdria espectadors? A mi no m'agradaria tant el paper de Harry Potter pero ho seguiria veient perquè m'agraden els altres actors i sobretot la trama.
MOLT B! Si creixerem amb el Harry Potter, el veurem ja grabant la 7a pel.licula quan estigui casat i tingui algun fillet, XD.
PD: Espero que almenys en Ron i l'Hermione també segueixin
MOLT B! Si creixerem amb el Harry Potter, el veurem ja grabant la 7a pel.licula quan estigui casat i tingui algun fillet, XD.
PD: Espero que almenys en Ron i l'Hermione també segueixin
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!
- Apropinquet
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 220
- Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
- Rang: INCOtxina :D
- Ubicació: Neverland
Q bé q el Daniel es quedi!!!
a part d ser quapissim i estar mlt bo, si canviessin l'actor x a mi ja no seria el harry potter... seria el "substitut". ara que en Danniel ha encarnat la imatge del harry no el podrien treure!!! com molt bé ha dit la Lary fricky potter seria un Delicte!!!
apa siau no us muriu d'espera!!! divertim-nos mestrestant!
a part d ser quapissim i estar mlt bo, si canviessin l'actor x a mi ja no seria el harry potter... seria el "substitut". ara que en Danniel ha encarnat la imatge del harry no el podrien treure!!! com molt bé ha dit la Lary fricky potter seria un Delicte!!!
apa siau no us muriu d'espera!!! divertim-nos mestrestant!
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!