Ja teniu Harry potter i el Calze de Foc en DVD???

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

luna Lovegood ha escrit:(jajaj em va fer molta grasia l'escena, xk al principi es veu el harry passejant pel l'entrada principal, on una parella s'estan menjant la boca :heart: XDD)
.

Menjant la boca és poc. XD Es veu com grinyola tot el carro, a l'estil Titanic total :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Com be ha dit en HpConan, l'evolucio del DVD es el HD-DVD, pero tambe hi ha un altre candidat ha substituir el DVD, es tracta del Blue-ray, que conta amb el suport de Sony; els jocs de la Play Station 3 sortiran amb aquest format.

Aixi doncs quin soport us fa mes gracia?

Avatar de l’usuari
Citing
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dg. març 12, 2006 7:14 pm
Ubicació: Quan sapiga on soc serà un miracle

Entrada Autor: Citing »

Doncs jo me'l vaig comprar de seguida que va sortit. Tinc l'edició de coleccionista (jajaja com no) i surt doncs escenes eliminades tal i com han dit abans, com es va rodar la prova de les sirenes, la del dragó i el laberint. A més surt com es va fer el ball, com han portat a terme la peli, conèixer els 4 campions, una entrevista amb els protagonistes.... (no m'enrecordo de més) i be les escenes estan traduides pero tot l' altre està subtitutlat al catalá o castellà (depenen de l'idioma que agafis).
També hi ha jocs!! tens que superar les 3 proves del campionat!!
A més també hi ha extres que pots gaudir a l'ordinador.
Crec que això es tot però lo cert és que em vaig trobar que deiem que valia la peli 21 euros amb algo i jo la vaig comprar per 19,90 euros 8O
Jajajaja la veritat és que he disfrustat molt veient els extres.
És cert que surten nou formats de DVD que diuen que serán millor però jo d'això no entenc gaire :roll:

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

On visc jo no hi ere cap de les pel·licules... le tinguda que demanar avui en el videoclub i me la porten el dimecres :P En les altres tendes deien que encara no hi ere a la ventaaa!! jajaja
Imatge

Avatar de l’usuari
Hagrid
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:54 pm

Entrada Autor: Hagrid »

Citing ha escrit:A més també hi ha extres que pots gaudir a l'ordinador.
:

A mi aixo dels extres en el dvd-rom MAI em funciona... :rage: :rage:
No ho entenc, a algu mes li passa??

Quan inserto el dvd a l'ordinador, surt un misatge que et diu que t'has d'instal.lar un programa per veure'l, pero si ho fas t'esborra el reproductor de windows media i tots els videos, etc, te'ls reprodueix amb aquest nou programa. I a més, només accepta dvd's originals... ni avi, ni res :police:

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Ami també em passe això... es una PM ! Ami em diu que tinq que instalar nosequé dels bits i noseque de l'imatge... buha... ploru :cabrejat: :cabrejat: :cabrejat:
Imatge

Bloquejat