Morts al setè llibre. Molts o pocs? Qui penseu que morirà?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Jo vull un final catastrofic moltes morts vull plora molt ha de ser espectacular un final digne del altres llibres :tombstone: :tombstone: :tombstone: :tombstone: :tombstone:

Morira: Voldemort, snape, Bellatrix ( i k pateixi :evil: ), Xo xang (aixo ho espero no+ :lol: ) lucius malfoy, algun mes cavaller de la mort, 3 o 4 de l' ordre i algu molt proxim en Harry (hermione, ron, bessons o ginny)
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Jo és que en un llibre mai he plorat... :P


Mit :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Hagrid
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:54 pm

Entrada Autor: Hagrid »

Si jo estic decort amb tu en Harry pringa :cry: per que no se segeixi la historia
Els llibres i pelicules son una mina. :reading:

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Jo si a HP i a Rebeldes pobre Ponyboy kin trauma, fa temps k no mel llegeixo kuan acabi els examens i eragon potser i tornu ^^
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

>.<

Entrada Autor: shiro_17th »

kyah!!! rebeldes kin llibre (gracies a aket llibre no vai fer la falta d reveldes - rebeldes en 1 examen xD)
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
Eric
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dv. abr. 29, 2005 3:02 pm
Ubicació: Sant Quirze de Besora ( aprop de Vic)

Entrada Autor: Eric »

No se jo crec que morira prou gent entre ells: en harry o be en voldemort( o tots 2) alguns cavallers de la mort ( no se la bellatrix, en lucius...) alguns de l'orde ( la Thonks, algun Weasley...) i algun altre personatge dels importants.

No se son algunes propostes, pero es dificil endivinar el que passara, pot ser que la J.K. Rowling ens sorprengui amb alguna mort inesperada.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Rebeldes em va agradar molt! I quina pena... oh...

És evident que morirà bastanta gent, no? I gairebé segur és que Voldemort morirà, i en Harry... mmmm no ho sé pas.... em sabria greu, pobret.... els nens petits tindrien un trauma... Dels altre spersonatges no sé pas qui morirà... bufff l'Snape!!! (m'és igual si és bo o dolent, però que mori)
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Els nens petits ho podran suportar si van suportar la mort del nostre estimat Albus...

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

el Voldy..

Entrada Autor: Getta91 »

No moriran els dos! Només mor el Voldy pobret, que em fa pena i tot...jaja que a la quarta peli va fent uns saltirons més macos... si em cau bé i tot... :juggle: xD
No, però de veritat que està cantat des que sabem la profecia que el Harry acabarà amb el Voldy.

Editat: era molt cargola... xD
Getta91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 15, 2007 3:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
sonatavarius
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 151
Membre des de: dv. març 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: sonatavarius »

jo crec que morirà:
El harry, el ron l'hermione, el voldy, l'snape, la mcgonagall, el dumbledore (ah no! k akest ja està mort xD), l'arabella fig, el filch, la petunia, el vernon, el dudy, el murri, la molly i l'arthur weasley, la rowling, el daniel radcliffe, el llopin, el sirius (ui... perdo...), ma mare, la rita skeeter, el krum, el cedric (tp! estik de pega...), la meva cabra, el malifet, el porcupintí, el hagrid, jo, la emma watson, el neville, la fleur de la cour (de la sida, i s'endurà al bill tb) i el gripau del neville.

PD: el percy tb morirà, se'l menjarà la dolors umbridge en un atac de gana. I ella tb morirà de mal de panxa.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jajajajajajajajja! xD
Almenys no t'has carregat la Luna.... :wink:

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Ara és quan diu... Ah si! I la Lluna Bonamor!! (By Aralforn)

Mit :boohoo:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Lorine_24
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dg. des. 11, 2005 6:25 pm
Ubicació: c/Grimmauld place nº12

Entrada Autor: Lorine_24 »

Al setè llibre ja han de començar a morir tothom!!!!!! masacre colectiva..jeje es broma.
Jo crec que en primer lloc la Rowling ha encarrilat molt be els llibres..primer són una mica més infantils, on no mort ningú i tothom ès més o menys content (encara que jo sóc el Harry, i al primer curs em tinc que enfrontar a un tio que surt d'un turbant i no se si tornaria a l'escola) i en canvia a apartir del 3r ja és més adult i suposo que aixì acabarà com un trhiller que riu-te de Stephen King. A mi m'agradaria aixì, li doanria un toc mès fosc. A més suposo que tothom espera que al final hi hagi un super duel entre el Harry i el Voldemort...ai quines ganes tinc del final ja....
Han de morir tots el mortifags que ja esta bé, i no sé, dels del costat de la "llum" algun caurà però no crec que arribi a ser una epopeia grega o una pedaso de tragedia.
petonets

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

si q sou pesimistes...

Jo dic q es mor en Voldy, alomillor en Harry, el ministre, (per que dieu que s'a de morir un Weasley?) es morirá algu de la Ordre..

Jo vaig plura molt al 5é, i al 6é encara més...pro esq ami lo q em fa plorar es com se senten les persones.. quan es va morir el Sirius el harry estabe molt enfadat y li cridave al Dumbly...pubret ara s'a quedat sense el seu <<segon cerbell>>.

Sort que encara té l'Hermy, el Ron i la Ginny.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

més d'un segur, algun cavaller de la mort i algun wealey.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Bloquejat