Draco Dormiens Nunquam Titillandus

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

què hi algun altre mètode? :wink:

er broma per ll'examen de física de bloc vaig estudiar com un desesperat durat 2 sermanes i no el vaig aprovar, però em va quesdar aprovat el trimestre. :roll:

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Hola! Bé estic d'acord amb volsaltres en què a quart d'ESO ja s'ha d'estudiar més i en què no serveix ja el mètode del "dia abans".
Però també penso que tot i que segur que quan feia ESO em semblava difícil em queixava sense raó; i ara veig que no tenia res amb què comparar. No cal ser inteligent per passar l'ESO, qui suspén ESO no ho fa perquè no pot aprovar. Ho fa perquè no vol aprovar.

Jomast, estic d'acord amb tú en això de la física: és una assignatura horrible. A 4t d'ESo poster tenia una mitjana de 9'86 i ara tot i que estudio una infinitat més només he tret un quatre de nota final als dos primers trimestres. És desesperant i un bon exemple, però suposo que jo tinc un problema amb l'assignatura... vés a saber!
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

ElCinquè

Sí.

Entrada Autor: ElCinquè »

<b>Yarrick_</b>, estic TOTALMENT amb tu. Qui no aprova l'ESO és perquè no es vol. Jo no el trovo difícil..... Aprende és un joc! I la física m'encanta!! I, llavors, perquè no agafo ciències?? Doncs perquè els númeos no em van (malgrat que NO EM VAGIN MALAMENT -aquí ha vingut la maleïda discusió.........................-). Agafaré lletres.

I tot el tema de draco dormiens nunauam titillandus l'he variat jo, hehe.

Una cosa... us heu adonat que a <i>Bèsties</i> no posa "Draco Dormiens Nunquam Titillandus", sinó que posa "draco dormiens nunauam titillandus" (al final del pròleg del Dumbledore)?? Estaria bé igualment?? Jo no ho sé... com encara no he fet llatí... :rage: :wall: !!!

Mm... què dieu??

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Doncs no, cinquè, no és correcte... és un error mecanogràfic. XDD

Doncs parlant d'això d'estudiar el dia abans... a m i em va servir fins al segon de batxillerat... XDD L'única diferència era les hores que pasava estudiant el fia abans, però no tenia temps de mirar-m'ho abans.

I ara a la uni tenim una setmana blanca que ens passem en blanc (xD), i puc fer-me un esquema la setmana anterior de tots els exàmens, que m'estudio el dia abans.

I sí que hi ha hagut òsties amb això de l'estudi i les notes!!!! XDDD
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

el `problema venia de presumir...no de notes xDDD

Ske aki tots tenim semblances amb els altres !!!! Vull dir... n'hi ha molts dinteligents ( jo crec k la gran majoria som inteligents...m'hi incloc encara k no foti brot x desgràcia)....el problema es vacilar...

Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

Yarrick_ ha escrit: qui suspén ESO no ho fa perquè no pot aprovar. Ho fa perquè no vol aprovar.
totalment d'acord. a mi no em va gens malament, però no me servix això d'estudiar el dia anterior, ja m'agradaria... xD
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
accra
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. jul. 18, 2003 7:00 am

Entrada Autor: accra »

Acabo de llegir tots els missatges i em sento en la obligació "moral" :wink: :wink: de defensar les ciències! Visca la Física!! que es genial!! (Ejem... només tenia ganes de deixar constància que algú del forum li agraden les ciències físiques...) Bueno, els de lletres (lease Voldy sobretot...), perdoneu la meva paranoia "física". :lol: :lol:
Llegiu les meves ff:" Una Nova Profecia" i "Sergent Krauss", i deixeu un comentari, sisplau.

Membre honorària de LDSS (Lliga per la Defensa del Severus Snape)

Avatar de l’usuari
Rilwen
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. abr. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: ¿? social i econòmica ben alta... geogràfica ja l'he dit, rec q era Barcelona, no se si sabeu on és

Re: Sí.

Entrada Autor: Rilwen »

ElCinquè ha escrit:<b> Una cosa... us heu adonat que a <i>Bèsties</i> no posa "Draco Dormiens Nunquam Titillandus", sinó que posa "draco dormiens nunauam titillandus" (al final del pròleg del Dumbledore)?? Estaria bé igualment?? Jo no ho sé... com encara no he fet llatí... :rage: :wall: !!!

Mm... què dieu??
Bueno, jo dic que la Q està just a sobre de la A i q l tio q ho va escriure era una miqueta curt... (i els q ho van revisar tb, cal dir)

I tema estudis... weno, jo si no fos músic m'hagués anat a mates o a economia... (lo meu son els números purs i durs). Dit això m retiro, pq fa un moment m'acabo d'adonar q estava redactant el meu historial de l'assignatura de mates des dels meus besavis fins a l'any passat, q les vaig deixar x fer batx musical... i he decidit borrarho pq jo m ******* n algú q fés el mateix i pq no hus deu importar una merda...

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

A mi mates i física no em desgrada... b, física només nem fet akest any... i suposo k a batxillerat deu ser més dificil... :( pro a mi m'agraden més les lletres.. sobretot història ( especialment la clàssica) literatura i història de l'art la geografia.. no m'agrada gaire... el k odio s la tecno.... el tecnologic no l'agafaria... segurament faré lletres
si l millor metode s l d'estudiar al dia abans, al bus i al mateix dia abans d fer l'exàmen... b d moment ma funcionat
jo tpc m considero gaire intel·ligent

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Mireu si us funciona el mètode de l'autobus o el metro.... jo no us veig tan curtets... hi ha gent k ni amb 2 setmanes d'estudiar a la eso aprovava ( ho dic en serio) i alguns estan fent batx :?:? esperem k no es posin a cap carrera necessaria per la humanitat pk sino estem perduts....

Avatar de l’usuari
ireth
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 7:00 am

Entrada Autor: ireth »

jo estic fen 4t d'eso i no he fet servir cap mètode que no sigui el d'estudiar el dia abans...i trec exel·lents (exepte en tecnologia i física, que son un cas a part...)

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Moraleja: Què ens ensenya l'eso??

K l'esforç per estudiar no serveix de res!!! I així em van les coses .... '¬¬

ara donem-li les culpes al sistema :roll:

Avatar de l’usuari
Rilwen
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. abr. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: ¿? social i econòmica ben alta... geogràfica ja l'he dit, rec q era Barcelona, no se si sabeu on és

Entrada Autor: Rilwen »

Kuanta raó, Calis, molt ben dit... bé, la veritat s q jo ara en concret m'ho estic currant una miqueta (nava a dir molt, però això s lo q dic als pares, només) pq no vull q m quedi cap i haber d repetir 2 assignatures (q es lo pitjor)... no se, nava a dir més coses però ja no se m'acudeix res d res...

Bloquejat