Errors de xavier Pàmies vers a la Laura Escorihuela en Hp5.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- charlotte evans
- M.A.G
- Entrades: 312
- Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
- Ubicació: Vila de Gràcia
- moony
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 246
- Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
- Ubicació: barna
- Contacta:
no entenc gaire be el q vols dir... però escolta q jo et vai enviar un mp ja fa dies sobre això del pàmies i no m'has dit re encara. No l'has rebut? o es q tu tb stats de vacances?Jomast ha escrit:Depres de 26 pàgines no hauria de quedar sentenciat el tema?
Això moony és una altre tema, si ho faig després us marxaran els marcats dels últims missatges i es un pal mirar els nous misatges pq ja no saps que has llegit i què no. Abans passava , recordeu?
Guenu diguem algu haviat ok?
Charlotte evans, no tentenc gaire a tu tampoc, q vols dir?
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)
- moony
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 246
- Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
- Ubicació: barna
- Contacta:
jod !!! Però pq no mel pots dir! Tampoc el vull per amençarlo de mort (encara q no t'ho creguis ). Jat vai di q si vols tenvio lemail a tu primer i despres li passes. Sk ho dic en seriu lu de dirli q vingui i crear un forum de dubtes i opinions o ... algu!!! Jo q se... el q no vull es un "errors de xavier pamies versus lauraescorihula 2"
I qui es q no tautoritza? ell? la teva consciencia? el codi penal? la gestapo? Empuries? Pq no li insisteixes q es pasi per aqui com va fer la laura? Don has tret el seu mail?
Es igual, no stic boja i no tenfadis, testimu molt pero aixio de les traduccions em posa de mal humor
millor contestem per mp ok?
moony
I qui es q no tautoritza? ell? la teva consciencia? el codi penal? la gestapo? Empuries? Pq no li insisteixes q es pasi per aqui com va fer la laura? Don has tret el seu mail?
Es igual, no stic boja i no tenfadis, testimu molt pero aixio de les traduccions em posa de mal humor
moony
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
Aixo no ho has ficat en el tema de la teva ff?moony ha escrit:jod !!! Però pq no mel pots dir! Tampoc el vull per amençarlo de mort (encara q no t'ho creguis ). Jat vai di q si vols tenvio lemail a tu primer i despres li passes. Sk ho dic en seriu lu de dirli q vingui i crear un forum de dubtes i opinions o ... algu!!! Jo q se... el q no vull es un "errors de xavier pamies versus lauraescorihula 2"
moony
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Contacta:
- Weasley(L)Hermione
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 68
- Membre des de: dv. ago. 12, 2005 9:36 am
- Ubicació: Univers, via làctea, sistema solar, terra, europa, paísos catalans, alt penedès
avere, jo trobo q la traducció d'en Pamies està molt millor degut a que crec que els noms no s'haurien de traduir de l'angles, i com a minim en Pàmies no es tan descarat. I el gripau d'en Neville, en anglès es diu Trevor!!!!, penso q els noms s'haurien de deixar tal com els posa J K Rowlin, ja qe es com si canviessin el nom de Potter a Terrisser. jo crec que els noms haurine d'estar amb angles, i en comptes de Gemma Gemec hauria d'esser Moaning Myrtle.
Pot ser que tingui alguns errors de traducció, pero molts els a corretgit
Pot ser que tingui alguns errors de traducció, pero molts els a corretgit
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
- lidiapicapiedra
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 82
- Membre des de: ds. maig 28, 2005 12:48 am
- Ubicació: Minorisa
- Weasley(L)Hermione
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 68
- Membre des de: dv. ago. 12, 2005 9:36 am
- Ubicació: Univers, via làctea, sistema solar, terra, europa, paísos catalans, alt penedès
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Contacta: