Petita enquesta!

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Lof
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 27
Membre des de: ds. jul. 20, 2019 1:56 am
Rang: Orde de Marlí de primera clase
Ubicació: In your mind, right now.

Petita enquesta!

Entrada Autor: Lof »

Bona nit a tots i a totes!

L'altre dia pensava en que devia pensar la gent sobre certs temes dels llibres de HP i al final em vaig animar a crear unes quantes preguntes a tall d'enquesta. Suposu que sóc així de friky? No ho se, sempre m'ha agradat saber les opinions d'altre gent sobre certs temes, comparar-les, discutir, plantejar diversos arguments and so on. Aquestes són les preguntes que vaig pensar i considero prou dignes d'interés:


Quin llibre t’agrada més? Per quina raó?
Quin llibre t’agrada menys? Per quina raó?
Quantes vegades t’has llegit cada llibre? (aproximadament).
Canviaries algunes coses dels llibres? En cas afirmatiu, quines i per a quin motiu?
T’has llegit els llibres en diferents edats? Si la resposta és si, la teva valoració o conclusió d’aquests ha cambiat amb el pas del temps? Per què?
Durant el primer llibre, qui sospitaves que volia endur-se la perda filosofal?
Durant el segon llibre, qui creies que era l’autor dels atacs?
Durant el quart llibre, t’havies arribat a plantejar l’opció que el fals Professor Murri (Barty Mauch fill), fos una altre prsona, infiltrada? Qui pensaves que havia introduit el nom del Harry dins del Calze? Vas sospitar del Karkeroff?
Durant el cinquè llibre, quan en Harry té una visió del Voldemort torturant el Sírius a la Conselleria, vas pensar o fins i tot saber en algun moment que era una visió falsa?
Quina et pensaves que era la missió del Draco Malfoy al sisé llibre
A qui pensaves que era fidel l’Snape abans d’arribar al final del setè llibre, al Dumbledore o al Voldemort?
Al començar l’ùltim llibre, tenies més o menys clar des del començament com acabaria l’història?
Quin sentiment et provoquen els tres Dursley durant l’evolució dels set llibres?
Quina opinió et mereix el Draco Malfoy?
Creus que amb el desenvolupament tecnòlogic actual, en que ens podem comunicar fàcilment mitjançant eienes com les xarxes socials, Whatsap, mòbils d’ultima generació, etc, uns llibres en que el correu s’envia mitjançant mussols serien ben acceptats pel públic o vistos amb bons ulls?
Trobes que els llibres serien igual de populars avui 2019 que en el seu moment?
Vas trobar a faltar mai un vuitè llibre amb el Harry cursant l’ùltim any a Hogwarts i fent els MAG?
Recomenaries els llibres a qualsevol sense pensart-ho?
Quin és el teu personatge preferit i el que menys t’agrada? Per quina raó?
Si haguessis de puntuar el conjunt dels set llibres de l’1 al 10, quina seria la teva puntuació?
T’agrada el Quidditch i els fragments que en parlen, no t’agrada, o t’és indiferent?



Bé, ja sé que tothom està molt ocupat amb la feina, els estudis o qualsevol altre tipus d'activitat. O que simplement pot fer mandra contestar res (tinc coses millors per fer, Lof!).

Però bé, si algú s'anima, matem dos perdals d'un tret, que diuen. Per una banda satisfeu la curiositat d'altres usuaris :mrgreen: i per l'altre let's make the forum a bit alive! I si és amb discussions llargues profundes i interessants, doncs millor que millor! Total són uns minuts del teu temps (a menys que siguis com jo i escriguis la bíblia, llavors podriem passar a 1+ hores).


Però bé, la qüestió és participar. Si un dia d'aquests teniu ganes de compartir el vostre punt de vista sobre quatre coses dels llibres de HP, benvingut sigui! Per donar un petit incentiu, em comprometo a no respondre jo mateix les preguntes fins que com a mínim una persona (no em refereixo estrictament a tu, @UnaPersona, sinó a un individu qualsevol :mrgreen: ), ho faci abans! (Oi que no sona a excusa per no haver de contestar inmediatament? :riure:). No calen respostes llargues si no es vol, però estaria bé aclarir les raons del si o el no, encara que breument, o elaborar mínimament les respostes.


Per acabar, dir que sóc totalment concient que podrieu no recordar res en absolut de les sensacions o pensaments que vau tenir en llegir els llibres per primer cop. Bé, intenteu recordar o si més no deduir que seria el que pensaveu. Si és mission imposible, doncs no problem.


Total, que deixo d'enrotllarme i aqui ho deixo. Espero haver creat el post al lloc adequat,


Regards.
It was as if Snape had started handing out sweets.

Respon