Punts de llibre

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Punts de llibre

Entrada Autor: BeTu »

En realitat l'excusa d'aquest tema era per regalar 7 punts de llibre que he fet jo mateix, en una tarda aburrida. Però com que fer una cosa així es bastant inútil, aprofito i lo màxim que se'm acudeix és que digueu quins punts de llibre feu servir, com són, scannageu-los si cal, si simplement doblegueu la punta de la pàgina o creeu algun vosaltres mateixos com he fet jo -.-' Jo què sé, punts de llibre en general, ja ho diu el títol, feu el que vulgueu xD

Us deixo lo que he fet, la idea seria si us agrada imprimir-los tal qual, la grandària és de 6,3x16,5 cm. Si cal tancar o borrar el tema ho entendré xD :lol:

(click)
Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge

També els tinc en castellà, per si algú ho prefereix :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Punts de llibre

Entrada Autor: Roger J. Potter »

ooh mare meva... punts de llibre!!!! :celles: Jo en faig col·lecció!!!!

A l'hora de llegir acostumo a fer-ne servir pocs per axo... o es el mateix punt de la blioteca o es una etiqueta que tinc d'una samarreta que es força gran. A vegades també utilitzo les targes del tren o un simple tros de paper... Doblegar un llibre!!! Aixo mai, quin mal xD

Jo també he fet alguns punts de llibres, però no de Harry Potter... alguns els vaig fer per a regalar als amics i estan personalitzats :P http://quisset.deviantart.com/gallery/# ... ker-Series
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Bloquejat