Reptilià

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Reptilià

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Rellegint el segon llibre m'ha vingut un dubte al cap... quan en el club de duel el Harry parla reptilià els altres senten que parla amb una veu estranya i la Gema també explcia que va sentir parlar algú amb llengua estrangera (crec que era ella) llavors quan el harry sent el Basilisc que diu allò que tñe ganes de matar, la gent que té al voltant no hauria de sentir unes veus, bé que no pot entendre el que es diu però sentir sí que s'hauria de poder...

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Home, doncs ara que ho dius si, haurien de sentir el reptilià...u_u
Clar que potser les serps tenen el sentit de l'oïda més desenvolupat i senten els sons més forts, llavors el Harry o sentiria però els altres no...Però això vol dir que té millor l'oïda, o que només se li desenvolupa quan sent el reptilià...
No se...O potser és que la Rowling no sabia com efr que en Harry sentís el basilisc i els altres no, o no va buscar ni excusa ni res....u_u

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Home, s cert q hi ha diversos errors d'akest tipus en tots els llibres de HP. Crec, xo, q es molt dificil que tot estigui perfectament sincronitzat, ja q, no se, som humans i tots ns podem equivocar. Lo q importa d debò es q seguieixi escrivint bé, encara k sovint veiem "detalls" inexactes.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

no es kap error lu k passa esk les serps parlen molt fluix i si suposu k al harry se li desenvolupa l'orella amb aquest tema.
ningu normal no sent una serp que hia passejant per dintre la seva paret, vaja, crec jo.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

L k pasa s k l persona k sent l Gemma n l lavavo s fora d ls canonades i l basilisc s dins no s cap error no+ s k ls alumnes prlen pls pasadisos i si senten un xiuxiueix(o kom sescrigui) s pensen k son canonades o sigui k no su imaginen k sta prlan. I jo tmb mestik rellegin l 2n llibre.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Doncs jo també estic d'acord amb la Clara_Forcat. És un dels errors que tinc apuntats en no-sé-quin paper...
Els alumnes haurien de sentir un sssssssss, com a mínim. :S
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Pero si jo estigues a hogwarts no em preucuparia sentir un sssssssss, ja que el basilisc va per tuberies i la gent podria pensar que al lababo de dalt algu a tirat de la cadena i que el ssssssssssssssss era el soroll de l'aigua...
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo sempre m'ho he pres com que el reptilià es la llengua que parlen les "persones" (en Harry, en Voldemort...) i que per això la resta de gent sent el xiuxiueix aquest... En canvi els animals (el basilisk inclòs) no "parlen" el reptilià, simplement fan el so que els hi toqui fer com a animals que són, i per això la gent no sent res d'estrany. Però si tu ets dels que si que parles reptilià pots sentir aquest soroll que fan els animals i saps interpretar-lo...i la resta de gent no sent res de res...

Bé no se si m'he explicat massa bé...jo diferencio entre reptilià (la gent sent xiuxiueix) i "llenguatge" dels animals (la gent no sent res) :P

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Jo si que te entes padfoot, i suposu que tens rao... pero igualment algu tenien que sentir no? almenys un zszsszszszsszs....
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

okok sí però la Gema el que sent que parla amb una llengua estrangera és el basilisc no? Ella sent com parla reptilià...

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Però la Gemma a qui sent parlar en aquest idioma a qui és? I quan?

És que no me'n recordo...u_u
Si a qui sent és a una persona, i les persones quan parlen reptilià si que les senten, com al club de duel...Potser ese sent només a les eprsones aprlant reptilià i a les serps només el sss perquè ho fan més fluix....
O és un error de la Rowling... :roll:

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

També podria ser que l'altra gent no senti al basilisc perquè nomes el pugui sentir una persona relacionada o que hi te molt a veure amb l'hereu. Avera l'hereu era el Voldemort i en harry te poders d'el Voldemort, llavors el pot sentir! O no se, XD ja me liat.
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

No ho sé em sembla que sent unes veus estranyes abans de morir perpo pot ser sent en Tod que estava per allà... llavors si que podria ser que els humans només poguessin sentir els humans que parlen reptilià i no les serps

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

la gemma gemec el que sent abans de morir sen a en tod rodlel (voldemort) que va guiant a la serp el que ella nomes te temps a veure els ulls del basilisc. vaja crec jo
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

a okok si és així tot arreglat... en harry té unes orelles superdoteades i ja està

Bloquejat