petits "errors"

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

petits "errors"

Entrada Autor: Getta91 »

estic rellegint-me tots els llibres de la saga HP i me n'he adonat que al primer el Hagrid li diu al Harry que coneixia molt bé els seus pares, que eren molt bons bruixots i tal i que els dos havien sigut cap de monitors a Hogwarts. Bé, arribes al cinquè llibre i a la seu de l'orde del fènix el Llopin i el Murri estan parlant i el Murri li demana al Llopin per què el Dumbledore no ha triat el Potter de delegat? La resposta del Llopin és que no ho sabia i tal i llavors va explicar que el seu pare tampoc ho havia sigut, ho havia sigut ell (Llopin) per donar influència al Sirius i el James.

Wenu aquest és un error així que he trobat, a part dels ortogràfics que n'hi han alguns jo em refereixo a errors com aquest, a veure si en sabeu més i els poseu aquí.

I ja posats, representa que el Dudley i la Tieta Petúnia són rossos i a les pelis són de cabell ben negre :wall: pro b de le spelis ja se n'ha parlat prou, simplement fan una adaptació...
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

jjojojo, el problema d'escriure una saga i que a sobre tingui tan d'èxit és que els fans no perdonen res, pobre Rowling, si no fos famosa la gent no s'adonaria d'aquests petit errors...però clar...aix pobre dona...
Rowling jo estic amb tu!! jo et perdono!!

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Pos jo no et perdono!!! A mi em va fer molt de mal, quan al primer llibre, no me'n recordo quan, crec que quan la tieta Petúnia explica la història, que diu que la Lily transformava tasses de te en ratolins a l'estiu. Des de quan poden fer màgia els menors d'edat quan no estàn a Hogwats? I menys davant demuggles, com els seus pares i sa germana! :cabrejat: Això és imperdonable!! :P

Per cert, jo de tu aniria amb compte amb el teu avatar, aquí els fans de l'emma no són ben rebudes :P formem un complot per acabar amb ella muahaha :riure:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Intenta-li buscar alguna explicació lògica sandra, així la Rowling queda millor i sembla que no s'equivoqui :wink:

Jo també ho vaig pensar això de la Lily i les tasses de café...i com que la Petúnia no diu l'edat en que ho feia podem suposar que ja tenia els 17 anys i per tan ja li era permès fer màgia fora de l'escola. I això de la prohibició de fer-ho davant de muggles no crec que els familars dels bruixots es tinguin en compte...se suposa que ja coneixen els secrets del món màgic :wink:

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

sandra com la lies...pfff :juggle: jajajjaja justament a la web de la rowling vaig llegir (fa temps...) no sé què d'això dels ratolins, em sembla recordar que deia que la petúnia havia estat exagerant a causa de la seva ràbia coninguda durant tants anys...a vegades les persones exagerem una cosa fins a arribar-nos-la a creure... :juggle: :juggle: (i diràs..."em sembla una explicació per quedar bé quan s'ha equivocat"...) doncs no!! jajajajjajajaja :mrgreen:
clar que no...la rowling si s'equivoca ho fa expressament per donar-nos tema de conversa :roll:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Us equivoqueu els errors formen part d'un pla de la Rowling amb la seva editorial. El pla consisteix en que uns 2 anys despres de la fi de la saga, l'autora traura una nova versio amb les correccions d'aquests errors i per assegurar ventes canviara algunes coses o n'afegira.

Aqui jo fent broma i copiant.

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

jajajaja ho veieu!!! si ho diu el Final és veritat... :roll: tot està calculat (això reforça la meva teoria de "ho fa expressament") juas juas sandra has perdut 8)

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

llewellyn ha escrit: sandra has perdut 8)
Si us heu jugat diners o qualsevol cosa, tu llewelin em deus la meitat, eh!

Avatar de l’usuari
llewellyn
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: dv. juny 17, 2005 1:29 pm
Ubicació: prop de bcn

Entrada Autor: llewellyn »

jajajajajja vas bé cirerer...no tranquil, només l'orgull (las sandra encara no ho sap, però ens hi jugàvem l'orgull) ajjaja i ja l'ha perdut...ui com està degenerant el tems...va nem a dir algun error...mmm...
bueno ho deixo en mans d'un altre...We :heart: Rowling...no?

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

kla k la perdono! es la millor! xd

Entrada Autor: Getta91 »

home, kla k perdono la rowling! és la millor! xD visca la JK i Hp! l'únic que comentava doncs això...potser si que és veritat que ho fan per després corregir errors...tot podria ser...
respecte a l'avarat de l'emma watson...wnu a mi ni magrada ni em desagrada. simplement tinc una carpeta a l'ordinador plena de fotos de harry potter i cada un temps em canvio la foto, ara tocava la de la watson...xd l'he canviat per una de hp i el calze de foc. :ballar:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Això de la Lily sí que ho va dir la Rowling. ^^ A la web ho explica. ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

-sandra- ha escrit:Pos jo no et perdono!!! A mi em va fer molt de mal, quan al primer llibre, no me'n recordo quan, crec que quan la tieta Petúnia explica la història, que diu que la Lily transformava tasses de te en ratolins a l'estiu. Des de quan poden fer màgia els menors d'edat quan no estàn a Hogwats? I menys davant demuggles, com els seus pares i sa germana! :cabrejat: Això és imperdonable!! :P
aixó i tambe quan el Ron diu ke kuan era ptit el fred li va transformar el seu os d peluix en una aranya i per xo te por ( de les aranyes no del fred :P , perdo!). si el Ron era petitet en tenem kel Fred tmb perk tmpc es mol mes gran k'ell no? dons no em lliga :?. Error d Rowling :o ! Pero tampoc inperdonable, no li farem cap maleici :roll: (no+ deixo passar akesta vegada eh Rowling? :twisted: )

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Això que dius no és cap error de la Rowling...però m'espero al febrer a explicar-t'ho :wink:

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Padfoot ha escrit:Això que dius no és cap error de la Rowling...però m'espero al febrer a explicar-t'ho :wink:
No havia caigut amb això d'en Fred... Així que al sisè s'explica... Mecachins, ara m'he quedat amb l'angustia, això no s'insinua :cabrejat: ara ja no podré dormir :wink:
llewellyn ha escrit:jajajaja ho veieu!!! si ho diu el Final és veritat... tot està calculat (això reforça la meva teoria de "ho fa expressament") juas juas sandra has perdut
No busquis excuses, es va equivocar i punt :P I m'heu ferit l'orgull entre tots, ja no em mireu a la cara :police: dolents :cry: i la Laia la pitjor :P :P
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Padfoot ha escrit:Això que dius no és cap error de la Rowling...però m'espero al febrer a explicar-t'ho :wink:
Ara m'he perdut.... m'he llegit el sisè llibre i ara no sé d'on baixa això que dieu. Si algú fos tan amable d'enviar-me un mp explicant-m'ho.... :roll: Gràcies! :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bloquejat