A quina peli actuen més bé ,els actors?

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

A quina peli actuen més bé i tenen especte més convinçent,els actors?

1era
14
21%
2ona
10
15%
3era
25
37%
Queden + bé a les fotos de la 4
18
26%
No m'agraden gens els actors de la peli!!!
1
1%
 
Vots totals: 68

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

jo crec que la millor que actuen és la segona. a la primera peli és la primera que actuen, i per això perferixo la segona. i la 3a i la 4a no m'agrada com actua l'Hermíone, per tan prefereixo la 2a
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

doncs jo trobo
que actuen mes be
a la primera película, encara que
la quarta guanya de carrera amb els efectes especials

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Làlia ha escrit:doncs jo trobo
que actuen mes be
a la primera película, encara que
la quarta guanya de carrera amb els efectes especials
Que guanya en efectes especials!!! :o :o :o Sols la quarta ja va costar més de fer que tota la trilogia d'ESDA
I com més creixen els actors, més cregut s'ho tenen (menys en Rupert, és clar) però en Dani i l'Emma (sobretot l'Emma) a cada película ho fan pitjor, la película millor interpretada sens dubte (per mi) la primera, és que l'Hermione és clavada, però no fotem... així se'm veuen els cabells per darrera? :chainsaw:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

-sandra- ha escrit:I com més creixen els actors, més cregut s'ho tenen (menys en Rupert, és clar) però en Dani i l'Emma (sobretot l'Emma) a cada película ho fan pitjor, la película millor interpretada sens dubte (per mi) la primera, és que l'Hermione és clavada, però no fotem... així se'm veuen els cabells per darrera? :chainsaw:
Ja tenim assesina per la emma....¿? que et faria ilusio matarla....¿ pero si vols matarla espera a que acabi les pelis que sino tindrem a una hermi rancia i qui sap si ho faria pitjor (es pot fer pitjor?????) si vols mentrestan l´amenaçes.

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Ary ha escrit:
-sandra- ha escrit:I com més creixen els actors, més cregut s'ho tenen (menys en Rupert, és clar) però en Dani i l'Emma (sobretot l'Emma) a cada película ho fan pitjor, la película millor interpretada sens dubte (per mi) la primera, és que l'Hermione és clavada, però no fotem... així se'm veuen els cabells per darrera? :chainsaw:
Ja tenim assesina per la emma....¿? que et faria ilusio matarla....¿ pero si vols matarla espera a que acabi les pelis que sino tindrem a una hermi rancia i qui sap si ho faria pitjor (es pot fer pitjor?????) si vols mentrestan l´amenaçes.
Que em faria ilusió? és una de les metes de la meva vida 8) Emma, he nascut per acabar amb tu :chainsaw: :chainsaw:

PD: jo puc fer d'Hermione, m'hi presento voluntària, Rupert, carinyo, vaig a per tu :heart: :heart:

Però és que, cada cop ho fa pitjor, no sé, perquè no se la pot canviar, perquè sinó... :? no es podria fer la cirurgia estètica a una actriu BONA? Segur que no li importava... Tenir cara d'Emma, uix, quines coses de pensar :6] :6] Ni per tot l'or de Gringots!!!
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

jo trobo q a la 4a es on an actuat millor, pero cadavegada trobo mes repelent a la Emma i axo fa q comenci a odiar a la Hermione, am lo q magrada lermione dels llibres!!!!! En Rupoert magrada molt com actua o fa bastant b en totes les pelicules i en Dan... bé... la tercera pelicula per mi es on pitjor a actuat, nomes cal recordar quan se suposa q plora i el desmai al llac q sembla qdigui "va ara me d desmaiar, pero e d vigilar q no em clavi les pedres"
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: A quina peli actuen més bé ,els actors?

Entrada Autor: aurea »

No se... A mi m'agradaven a la primera sobretot suponc que seria per a novetat :mrgreen: no se pero la primera peli fou la que mes m'agrada SOBRETOT els cabbellss de l'Hermione... I en Ron amb eixa bona tan rara... I HArry... les llentilles verdes :lol: no ,de Harry,,, eixa careta d'angelet que tenia ... Ara ja te cara de''tio caxes'' a+ m'agradava + com actuaven a la primera peli... A la tercera i cuarta tot em pareixia un poc + superficial i aixo que els actors ja tenen mes experiencia... Sera q la bola se me'n va...
AURAA!!

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

A mi m'agradaven més a la primera o a la segona, em recordaven més als del llibre...
Qüestió d'opinions.
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
sedna
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: dt. març 07, 2006 6:27 pm
Ubicació: Cap Nort,Noruega.(Us heu quedat glaÇats!!!!!!!)
Contacta:

Entrada Autor: sedna »

La tercera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La meva puntuacio:

1-3 peli
2-4 peli
3-1 peli
4-2 peli
Ciaoooo!!!!!!!!!!!!!!!!! :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :) :) :)
P.D:Segiu amb el tema, esta interesant!!!!!!!!!!!!!!!!! :wink: :wink: :)

Avatar de l’usuari
els grans magatzams
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dc. març 08, 2006 10:21 pm
Ubicació: Amb l´exercit del dumbledore

Entrada Autor: els grans magatzams »

Missatge editat per l'usuari
els grans magatzams l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 21, 2011 2:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

els grans magatzams ha escrit:Jo crec que a la que actuen millot es a la 2ona.No se l´Hermione petrificada o fa molt be
No és que es faci la petrificada, es un ninot de algo.. de cera pot ser? nose pero no crec que sigui ella esque no fa la pinta, sincerament parlant.

La veritat es que jo no miro si actuen bé o malament, pero crec que la millor pel·li en la que actuen es la 4, dic jo.. tindran més experiència... Això si, hi ha que tenir en compte que molts cops són els doblatges on ho fan malament... per exemple el doblatge de Ron a la 2ona pel·lícula és pésim, pésim, i pésim, no ho aveu fixat que ho fa fatal?

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣:crash:
Imatge

Avatar de l’usuari
lAiA*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 10:14 pm
Ubicació: gironA*
Contacta:

Entrada Autor: lAiA* »

omee!! aquesta pregunta....em sembla que ho fan molt bé a totes les películes i no sabría quina triar la veritat!! ---

lAiA*
|вєcαυѕєтнιѕ؟|

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Home jo krek k a la primera putse si k s sta tornan borde po ella inerpreta l guio numes aixo no vol di k en la realitat sigui aixi!! :cry:
[..::lAiA::..]

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

jo sempre e pensat que en la segona perque :
1 tenien mes experiencia que en la 1a
2 la fama enkara no els abia pujat al cap
3 encara no estaven el la epoca de adolecents ni pubertat i tal...
a la tercera ja sels veia mes gran po nuxe...
apa siau
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Avatar de l’usuari
Iraneta de Malfoy
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dl. set. 11, 2006 8:48 pm
Ubicació: girOna* ____________________ [iraneta]

Entrada Autor: Iraneta de Malfoy »

He votat x la segona...
No hi havia tant "humor" amb alguns personatges que en teoria no n'haurien de tenir :/
•ıяєNα..!

Bloquejat