Emma Watson

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
eivha
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dt. jul. 25, 2006 8:50 pm

Entrada Autor: eivha »

A mi m'agrada com ho fa a la 1º, 2º com a molt, però a la tercera és penós, sobretot quan s'abraça al Ron i tot això, ara que com deien abans lu de "así me queda el pelo por detrás?" també. Però també es culpa dels directors i guionistes (a aquests els hi tinc una tirria...).

Se suposa que ara ha de començar 1º de Batxillerat, ¿no?

La veritat és que com a noia es molt pija i amb molt mal gust... Ella mateixa volia dir que no volia encasillar-se, però ho està fent...

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Viktor Krum ha escrit:jeje, a k si que és mona?¿? a mi no em faria res tenir-la com a novia...
Jomast ha escrit:afaga tiket ! XDD
Tinc el 40.152 i van pel 40.149 aviat em tocarà xDDD

Pobra Emma... Ni puto cas al que diuen! hi ha molt d'envejós/a per la web :wink: :riure:
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

jo tmb pensu que moltes noie sla insulteu pk teniu enveja...
jo putser li tinc un amika pk es rika, i surt a hp...etc... per tmpoc la insultu eps?!! :o
ella es tal com es, i a mes no tria ella el seu paper(ni la roba!!!) i si li agrada el rosa que passa?? a mi magrada el taronja i el lila. Ara modiareu a mi?
jo pensuq ue ho fa molt be, i k fa b el paper d'hermy. :wink: (depen de quan)



PD: pero potser si que desde la 3era peli es bastant xula... a la 1era i la 2ona era molt mona i ho feia genial!!
Granger_sellés l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 28, 2006 11:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

ai, l'emma...

Entrada Autor: Lena »

Per mi que l'Emma Watson ja va de sex-simbol... A la 1era ho feia bé, d'Hermiones, però per mi que ara la fama li ha pujat al cap... Es deu sentir molt wapa o algu aixi...

Avatar de l’usuari
hermionegranger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 55
Membre des de: dl. maig 16, 2005 8:52 pm

e

Entrada Autor: hermionegranger »

jo penso que tots vosaltres teu namiketa envejosos amb l'emma...(perdoneu si us ofenc) :roll: pero es q a mi tenint la pasta q te ella també sem pujarien els fums.... a qui no¿? sobre q es una pija....donks jo tmbé u seria mes que ara si tingues + pasta...(ara u sok a mitges) i sobre kom actua...una anecdota es q els seus companys li diuen : "one take watson" por su gran facilidad para grabar las escenas en una sola toma.


benu deeeew!
mirar ventdelpla!!!!!

moflings
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 11:48 pm
Ubicació: al sofa k si esta de coña

Entrada Autor: moflings »

mireu, kom k molts us pregunteu l'edat dels actors, e trobat aixo a internet:
(fico el nom del personatge xk aixi to fica alla)
harry: 1989 :oops: massa gran
hermione:1990 :mrgreen: la peke
ron:1988 :mrgreen: vieeeeeeeeejoooooo
draco:1987 :o k ...k...k graaaaaaaaaaaaan
ginny:1991wenu akesta encara la clava
xo:1987 8)

ara jo crec k es porten molts añs de diferencia kuan molts d'aquests van al mateix curs... contant que en tom felton l'añ que ve fa els 20 i la emma en fa 17....

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

A la primera peli va ser genial, estupenda...Però la cosa ha anat degenerant, l'altre dia vaig anar a casa una amiga i tenia un poster que donàven amb la bravo d'el trio així fent-se els pijus tots cregudets allà...pfff...penós.
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Entrada Autor: nana_11 »

el cambi q a fet l'emma es brutal!

Imatge

nose si ja havieu comentat el canvi... :wink:
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Jo he de reconeixer que quan vaig veure la primera pel·licula vaig pensar,mira,més o menys (sobretot d'aspecte) l'han caracteritzat bastant bé,i amb la segona peli també.
Però quan la vaig veure a la tercera,amb el jersey rosa i el cinturó de colorins vaig dir...que?? 8O 8O
I bueno,ara que la veig en totes aquestes fotografies de les pelis i anuncis...A més a més,a la quarta (sobretot) actua fatal,però fatal eh! super exagerada...No ho sé,per mi fa bastanta comèdia
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Entrada Autor: nana_11 »

esq la veritat, a la primera vaig pensar: an trobat a la noia adequada!
pero = q tu, a la tercera vaig flipar! 8O 8O
nose, representa q a d ser una nena empollona, no pijeta, etc! fatal, fatal...
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

ishii
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 8:42 pm

Re: Emma Watson

Entrada Autor: ishii »

Però no us etivoqueu esteu veient una pel·licula que cada cop se'n van més del guió del llibre. L'Emma fa el que pot!!! I no crec que tot sigui culpa seva que estigui tan pija i tan mirame pero no me toques... nosé què en penseu vosaltres jo el que faig és mirar les pel·lícules independentment dels llibres, perquè sino llavors sí que comencen les queixes cap a tothom!!! Salut!!!
ishii

lurdees
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 20
Membre des de: dl. maig 12, 2008 5:33 pm
Nom: luurdes

Re: Emma Watson

Entrada Autor: lurdees »

Crec que la ishii té tota la raó del món.
A més, moltes teniu enveja i es ''relativament'' normal.
Però ella no té cap culpa del vestuari que li posen ni del guió que ha de dir.
Però esque els guionistas... :evil: :evil:
els mataria! però es que l'altra dia, vaig fer amb una amiga una sessió de totes les pelis de harry potter iens vam sorpendre de la cuantitat de coses que canvian respecte el llibre, en la pelicula.
I no era només això. També en el vestuari que porten la Parvati, el Neville ...
Nousé cada dia les pelis m'agrades menys.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Emma Watson

Entrada Autor: HpConan »

Nautralment, hi ha dos factors:
Els guionistes, que estan creant una Hermione tonteta, i ella mateixa, que a mida que avancen les pel·lícules sobreactua més, sobretot les celles... :? :boig2:

Sobre això de les revistes... Crec que ben bé no se'ls pot culpar. Primer, peruqè és la seva feina, i segon, pels contractes i burrades així...
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

ishii
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 8:42 pm

Re: Emma Watson

Entrada Autor: ishii »

que els hi passa a les seves celles?! 8O jajaja si, però tot i així encara que ella volgués fer el seu paper i se n'anés molt del tema que tenien previst els guionistes, aquests la canviarien com ells els hi semblaria adequat. No sé, es clar que ella fa el seu paper, però no sobrepassa perque sino els guionistes director, etc ho canviarien a l'acte.
ishii

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Emma Watson

Entrada Autor: HpConan »

Només posant al Youtube "Emma Watson eyebrows" ja m'ha sortit més d'un vídeo sobre les celles onejants (XD) de l'Emma:

http://www.youtube.com/watch?v=nQJ4ClngaoA

I un altre, amb moltes escenes repetides de l'anterior: http://www.youtube.com/watch?v=QL3p9AQPcVk&NR=1


De pas, també s'aprecia la sobreactuació XD Aquestes respiracions i girs "teatrals". Crec que aquesta noia ho faria molt bé en teatre, però en pel·lícules exagera massa, pel paper que fa.


Aquesta és una de les escenes més sobreactuadetes de la noia:
http://www.youtube.com/watch?v=gN-ZHpcybdM

Després està la de l'orde del Fènix, en el discurs de l'Umbridge, quan diu amb cara de telenovela de TVE1 que la Conselleria controla ara l'escola.. :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat