Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Arwen Black »

Jo també vinc a votar abans que canviï d'opinió i abans que se m'oblidi, que l'últim dia és demà xD

M'ha agradat molt que hi hagi hagut tanta participació, sou genials! I tots són molt macos, però s'ha de triar i s'ha de triar.

Així doncs, voto el següent:
Spoiler:
3 punts: Agatha Black
2 punts: Antares_Black
1 punt: marta_ginny

M'ha costat decidir-me perquè l'Antares dibuixa molt molt bé, però l'Agatha m'ha sorprès de la forma com ho ha enfocat, i m'ha semblat molt original, no sé. També ha tret el fons i ha modificat els tons, que ja s'ha de tenir nivell. Al dibuix de l'Antares, per contra, potser m'hi ha faltat una mica més de profunditat: una mica més de variació en el to, més clarobscurs, per dir-ho d'alguna manera. Però segueix sent maquíssim. I potser aquest és el teu estil i ja està. I el fons t'ha quedat bé. El dia que jo dibuixi la meva mascota kneazle oficial (perquè aquest cop n'he fet tres perquè sóc una indecisa xd) es faran amics amb el del teu dibuix xD.

Pel tercer lloc també he dubtat, però la pàgina en la que es va basar la marta m'ha semblat molt bona i ambiciosa: el kneazle es veu sencer i té una cara molt ben composada i es veu clar. Que te n'has sortit molt bé, vaja (i hi has afegit herba i tot).
Però de debò que m'encanta que hagueu participat tants i tant de bo ho torneu a fer, que practicant és com un va agafant confiança i agilitat :) :wingardiumleviosa: :abraça
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Antares_Black »

Els meus vots!! :o
Spoiler:

1r lloc (3 punts)
Agatha Black
L'he triat el primer perquè trobo que és el més original de tots. Cada kneazle té la seva personalitat. Podeu discutir-me l'habilitat del dibuix, però l'estil chibi és el seu fort i cadascú porta la feina al seu camp. Així que aquí puntuo la creativitat.

2n lloc (2 punts)
Arwen Black
Tres dibuixos en un, kneazles preciosos. M'agrada que cadascun tingui el seu tipus de pelatge, clapats, jaspejat o ratllat. Els trobo molt macos i també trobo el fons molt adequat: amb les paraules de la descripció (lletra a mà que es nota, punt positiu). El poso en segon lloc i no en primer per dos motius: perquè són molt gats (així com el primer són molt kneazles, molt creatius) i perquè en ser a ordinador es fa difícil de distingir què és propi i què no. Què surt del puny de la persona i què és creat o efectes dels gràfics de l'ordinador (però no vull dir que no es pugui fer o que estigui malament, eh!).

3r lloc (1 punt)
Cass Ross
Tercer lloc i no per això menys important. D'acord, no se li veu la cua i és un pla exclusiu del cap, però trobo molt treballat el pelatge. L'expressió també m'agrada. I a més està basat en un personatge propi, el kneazle Echo. Les orelles són les que toquen (grossos i com les d'una ratapinyada) i el fons concèntric sembla que t'obligui a mirar-li als ulls. M'ha agradat molt.
En els comentaris de cada fanart ja m'estendré més :mrgreen:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Agatha Black »

:o :o :o :o

M'han donat 3 punts dues persones? O.O Ho estic flipant molt...

Bé, aquí van els meus:
Spoiler:
3 punts: Arwen Black: Perquè no només són superrealistes sinó per tot el conjunt... s'ha currat tot un fons, el collage dels tres kneazles, que a més a més són tots ben diferents, ha posat efectes que donen sensació de màgia... és que em sembla un dibuix que està a un altre nivell :)

2 punts: Antares Black: També és molt realista i MOLT detallat. És que és molt bonic. Està en segon lloc i no en primer perquè comparant-los dons és un kneazle en comptes de tres, i perquè els fons aquesta vegada és més senzill (però ha quedat molt bé! ^^, m'agrada especialment que es veu un relleu, una ombra sota el dibuix, que és un bon detall!).

1 punt: Leo Tonks: Dels altres tres que quedaven trobo que és el més treballat perquè ha buscat dues maneres diferents de fer-los, un de cara, un de perfil, i justament el que ha fet de perfil em sembla súperaconseguit. És una posició original, però molt felina, i els detalls que el fan "kneazle" (les orelles i la cua) queden molt naturals i harmoniosos. Molt bé, Leo! :ok


Marta, el teu va de Blacks, el meu va d'Slys. (Que algú avisi un metge que no em dec trobar bé! XD)
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Cass Ross »

Els meus vots i uns breus comentaris (ja m'estendré quan comenti!):
Spoiler:
3 punts: Arwen Black -- En valoro el detallisme, l'originalitat i els colors.

2 punts: Agatha Black -- En valoro l'originalitat, especialment pel que fa al toc humorístic.

1 punt: Antares_Black -- En valoro el detallisme (aquest Kneazle té totes les característiques!).
Cass Ross l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 06, 2020 11:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Mercè Granger »

Sempre en el darrer moment... però vinc a votar! Tots són preciosos i m'ha costat molt decidir-me :heart:
Spoiler:
3 punts per a Arwen Black.
2 punts per a Agatha Black.
1 punts per a Antares Black.
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Leo Tonks
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 10
Membre des de: dj. març 26, 2020 3:38 pm

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Leo Tonks »

Bé, hora de votar. Estan tots molt bé, ho he de dir, per tant, ha sigut difícil triar i he canviat d'opinió diverses vegades. No m'allargaré gaire, aquí van els meus vots.
Spoiler:
Primer lloc: Arwen Black.
Segon lloc: Antares Black
Tercer lloc: Agatha Black

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Unapersona »

Pluja de gateeeeeeets! M'encanten tots molt, però aquí poso els meus tres preferits. Afegeixo també un petit comentari perquè no sé si comentaré les imatges.
Spoiler:
Primer lloc: Agatha Black. Són molt MONOS! Però molt! El format amb les diferents emocions és divertit i creatiu, i l'estil chibi és molt mono. "is-that-my-food" és el meu preferit, em sembla :lol2: I com que "cute" kneazle? Tots són cute!

Segon lloc: Antares Black. És molt majestuós, que és el que m'imagino d'un gat màgic. Com sempre amb l'Antares hi ha molta atenció als detalls i, si bé les potes són una mica massa petites, el resultat en general és bo.

Tercer lloc: Arwen Black. M'agrada molt veure diversos kneazles diferents, cadascun amb el seu pelatge (i la seva personalitat? en veig un de dormilega, un de curiós, i un de pensatiu). L'explicació del fons és un bon detall també.

Veig que avui això va de blakcs :roll:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Arwen Black »

S'allarga el període de votació una mica que hi ha algun usuari que se li ha passat i volia fer-ho! ^^
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: hermione potter »

Perdoneu et retard... Vaig veure els súper FanArts ahir i se'm va passar la votació.

Abans de res, sapigueu que em feu molta enveja amb aquests dibuixos taaan i taaan guais! De debò, no és broma. M'ha costat molt decidir i no he mirat res del que heu votat, encara xD

Doncs res, aquí us ho deixo:
Spoiler:
3 punts: Arwen
2 punts: Agatha
1 punt: Antares
Bona sort!!!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Arwen Black »

Bé doncs, el recompte final ha arribat... i la cosa queda així:
1r lloc: Arwen
2n lloc: Agatha
3r lloc: Antares

Ara posaré els punts! Moltes gràcies a tots per participar!!!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Arwen Black »

Nou concurs de dibuix!! :ballar:

Aquesta vegada, per refrescar-nos una mica l'estiu, anem amb el...

KELPIE

C.A.M. Classificació: XXXX

Aquest monstre aquàtic britànic i irlandès pot adoptar diverses formes, encara que sovint apareix en forma de cavall amb bogues per crinera. Després d'atreure algun incaut fins a la seva esquena, se submergirà directament cap al fons del riu o llac i devorarà el genet, deixant-ne les entranyes flotant a la superfície. El procediment correcte per superar un kelpie és llançar-li una brida per sobre el cap amb un Encanteri de Col·locació, que el farà tornar dòcil i gens perillós.

El kelpie més gran del món es troba al llac Ness, Escòcia. La forma que adopta preferentment és la d'una serp marina. Els observadors de la Confederació Internacional de Bruixots es van adonar que no estaven tractant amb una veritable serp quan van advertir que en aproximar-se un equip d'investigadors muggle es va transformar en una llúdria i, a continuació, quan van marxar, es va convertir de nou en una serp.



Posem de temps fins al 31 de juliol a les 23:59

A dibuixar! Però abans recordem les bases i regles: :reading:
Spoiler:
-Poseu en aquest tema el link al dibuix(os) amb el(s) que participeu
-Si us baseu molt en el dibuix d’algú altre, poseu-lo com a referent (és bo tenir referents però sempre s’ha de donar crèdit als autors originals d’una idea)
-Podeu usar qualsevol tècnica
-Podeu fer més d’un dibuix però es guanya només una vegada
- Els dibuixos tenen tots +10 Punts a la Copa Interresidències, més els premis:
1r Premi: +40 Punts
2n Premi: +30 punts
3r Premi: +20 Punts
-Es pengen a l’apartat de FanArt i es fa la votació aquí, indicant 1r, 2n i 3r lloc a poder ser en un spoiler (si no funcionen, doncs sense, no passa res). Es comença la votació quan es dóna per tancat el període de participació. Poden votar tots els usuaris de la web. Cadascú tindrà una suma total de punts que provindrà de tres punts quan t’assignin com a 1r, dos com a 2n i un com a 3r
-És obligatori participar si noteu símptomes d’inseguretat i penseu “bah el meu millor no el penjo”
Gràcies!
Si teniu algun dubte o m’he deixat d’aclarir alguna cosa, escriviu-ho per aquí sota. Us desitjo moltes ganes de dibuixar i molta creativitat! :painter:
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Arwen Black »

La meva participació!

L'atracció del kelpie: http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3815

Em va venir la inspiració quan mirava aquesta imatge: https://i.pinimg.com/originals/fc/fc/47 ... cddf1c.jpg
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: marta_ginny »

Participo amb aquest dibuix:

http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3818

Està fet amb llapis-aquarel·la i repassat amb punta fina! El concepte és semblant al de l'Atena, prometo que ho vaig pensar abans de veure el seu... i ja li vaig anar a comentar quan me'n vaig adonar, però sorry altre cop públicament per no haver-m'hi fixat abans >.<
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
frubbsulce
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. feb. 24, 2021 7:34 pm
Nom: Laura

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: frubbsulce »

Hola!
Aquest és el meu dibuix per al concurs!
Prenent el sol: https://www.harrypottercat.cat/galeria/ ... play_media

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Concurs de dibuix de Bèsties fantàstiques

Entrada Autor: Antares_Black »

Us deixo el meu kelpie, espero que us agradi! :celles:
Spoiler:
A veure, en el comentari del dibuix no m’ha deixat posar enllaços.
La imatge del fons:
Les il·lustracions em m’han servit de guia: 1, 2, 3
Pels ulls del cel, em vaig basar en ulls espantats d’anime, tipus això.
Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon