Un mateix director

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Un mateix director

Entrada Autor: lapot »

jo crec que les pelicules es veuen molts diferent una a comperació de l'altre; si hagués un mateix director crec que la gent s'adaptaria més a la manera d'aquell director.

unes de les diferencies és que els llocs no estan al mateix lloc com per exemple la cabanya del hagrig, el bosc prohibit, el pi caraballa, el camp de quidditch....

que en penseu? cal un mateix director?¿
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

És com el canvi de traductor de la versió catalana, que ens ha deixat a tots desconcertats xD

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

potser si
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

:rage: M'estic cansant de veure tants missatges curts sense significat!! :rage:
Em penso posar borde, però vull entendre per què es fa això... voleu pujar de rang? Voleu fer perdre temps a la resta d'usuaris?
Ara per què el missatge és teu Iapot, però jo això ho dic per a tots els que es dediquen a escriure "estic d'acord", "ok", "Tens raó" en un sol missatge...
L'únic que feu és omplir el fòrum de missatges inútils... o és que no ho veieu? A cas doneu la vostra opinió sobre el tema ( una opinió sempre ha d'estar fonamentada, per a que sigui una opinió considerable )? No. Ens doneu nova informació o nous punts de vista? No.
Doncs personalment jo crec que per a dir això, és molt més fàcil pensar-ho, si no es té res més a dir.
Sento haver-me posat així de borde, però mira, me n'he fartat!
I repeteixo, Iapot, no t'ho prenguis com una cosa personal, va per a tots els usuaris! :wink:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

illuminati ha escrit::rage: M'estic cansant de veure tants missatges curts sense significat!! :rage:
Em penso posar borde, però vull entendre per què es fa això... voleu pujar de rang? Voleu fer perdre temps a la resta d'usuaris?
Ara per què el missatge és teu Iapot, però jo això ho dic per a tots els que es dediquen a escriure "estic d'acord", "ok", "Tens raó" en un sol missatge...
L'únic que feu és omplir el fòrum de missatges inútils... o és que no ho veieu? A cas doneu la vostra opinió sobre el tema ( una opinió sempre ha d'estar fonamentada, per a que sigui una opinió considerable )? No. Ens doneu nova informació o nous punts de vista? No.
Doncs personalment jo crec que per a dir això, és molt més fàcil pensar-ho, si no es té res més a dir.
Sento haver-me posat així de borde, però mira, me n'he fartat!
I repeteixo, Iapot, no t'ho prenguis com una cosa personal, va per a tots els usuaris! :wink:
Estic d'acord...



XDXD
És broma, a veure té molta raó, eh¿? estic farta de veure missatges, ja no dic curts, xq pots donar la teva opinió curta, però que contingui, no se...argument!!
Envieu (i això no és personal x ningú, ni res d'això, eh¿? ) molts missatges que us els podrieu estalviar, o al menys, currar una mica, no¿? xD
Vinga va, que donar bons comenbtaris al fòrum no és tant difícil!!
I junts, farem d'akest forum un lloc millor on viure...vull dir xerrar i debatir temes d'HP, recordo, HP o notícies importants, recordo IMPORTANTS!! (missatge subliminar.. =P)...
Doncs això,
Bon rotllo, pau i amor (que feia molt que no ho deia...xD) :mrgreen:

PD: Berta, el que has dit és la pura veritat, no has estat gens borde, dona! :wink:

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

digali la vritat : si k ha estat borde (es broma)

lo dels missatjes curts la vritat esque a mi mes igual no em molesten gaire que diguem..... pro buenu tampoc crec que serveixin de re, podria ser pitjor no¿¿ un missatje amb un simple: si; o amb un simple:no;... i si molesten pos... una mica mes llargs!!! una mica!!! no molt!!!

(jo no puc escriure mes llarg que axo (per se meu crec que es bastan llarguet) tampoc m´hi he esforçat gaire per feru llarg pro mexplicu igual amb pokes paraules no¿¿¿¿)

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:
illuminati ha escrit::rage: M'estic cansant de veure tants missatges curts sense significat!! :rage:
Em penso posar borde, però vull entendre per què es fa això... voleu pujar de rang? Voleu fer perdre temps a la resta d'usuaris?
Ara per què el missatge és teu Iapot, però jo això ho dic per a tots els que es dediquen a escriure "estic d'acord", "ok", "Tens raó" en un sol missatge...
L'únic que feu és omplir el fòrum de missatges inútils... o és que no ho veieu? A cas doneu la vostra opinió sobre el tema ( una opinió sempre ha d'estar fonamentada, per a que sigui una opinió considerable )? No. Ens doneu nova informació o nous punts de vista? No.
Doncs personalment jo crec que per a dir això, és molt més fàcil pensar-ho, si no es té res més a dir.
Sento haver-me posat així de borde, però mira, me n'he fartat!
I repeteixo, Iapot, no t'ho prenguis com una cosa personal, va per a tots els usuaris! :wink:
Estic d'acord...



XDXD
És broma, a veure té molta raó, eh¿? estic farta de veure missatges, ja no dic curts, xq pots donar la teva opinió curta, però que contingui, no se...argument!!
Envieu (i això no és personal x ningú, ni res d'això, eh¿? ) molts missatges que us els podrieu estalviar, o al menys, currar una mica, no¿? xD
Vinga va, que donar bons comenbtaris al fòrum no és tant difícil!!
I junts, farem d'akest forum un lloc millor on viure...vull dir xerrar i debatir temes d'HP, recordo, HP o notícies importants, recordo IMPORTANTS!! (missatge subliminar.. =P)...
Doncs això,
Bon rotllo, pau i amor (que feia molt que no ho deia...xD) :mrgreen:

PD: Berta, el que has dit és la pura veritat, no has estat gens borde, dona! :wink:
Si! Teniu raó, jo tmb me n'he cansat, vas per el forum i ja no trobes un bon tesxt, sino un simple "sí" i Ary, aqui potser només veus un "Potser sí" però en altres llocs, més d'un cop s'ha vst un "sí" a soles, es que ningú es digna a escriure missatges bé?!

Per cert Berta, no es diu iapot, sinó lapot, amb ela :riure:

Weno, espero que coes aixi no s'havgin d'anar dient per tot arreu, si s'esta en un fórum, el que NO es pot fer MAI es fer una conversa com si fos un Xat!! Tinc raó oi?? (Com algu posi un "sí" os juro k el missatge saltarà pels aires, ja sigui explotat per la Berta, la Luna, jo o qualsevol altre moderador, jo estaré completament d'acord amb aquesta desició!

PD: Luna, és veritat k fa temps k no sentim el teu
Bon rollo, pau i amor!
Weno, no se si ha quedat prou clar...

Si hi ha algun dubte ho dieu (i k no sigui una pregunta massa curta, defenseula, no sè si m'explico... :mrgreen:

Vinga, vagi béé!!!

PDD: Luna, ara fa temps k no et veig per el msn!! aveure si ens veiem!!

PDDD: La Berta sempre la veig! sempre parlem, oi? (millor ho dius en privat k no pas dir un "sí" aqui :riure: ) es bromaa!!!k tu aixo no ho fas bertaa!!!

Siauuu (recordant les savies paraules de la Ginny_Bell k no té modem en aquest intant :pray: )
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A veure oi que aqui tots podem donar la nostra opinio doncs si la gent es curta i no arriba per mes (com s'han llegit els llibres?) doncs que hi farem.

PEr cert amb molta pau i bon rollo aixo es un exemple de missatge casi borde molt suavitzat.

PD: Dubto que algu ho sigui de curt.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

roni ha escrit:
Si! Teniu raó, jo tmb me n'he cansat, vas per el forum i ja no trobes un bon tesxt, sino un simple "sí" i Ary, aqui potser només veus un "Potser sí" però en altres llocs, més d'un cop s'ha vst un "sí" a soles, es que ningú es digna a escriure missatges bé?!


PDD: Luna, ara fa temps k no et veig per el msn!! aveure si ens veiem!!

PDDD: La Berta sempre la veig! sempre parlem, oi? (millor ho dius en privat k no pas dir un "sí" aqui :riure: ) es bromaa!!!k tu aixo no ho fas bertaa!!!

Siauuu (recordant les savies paraules de la Ginny_Bell k no té modem en aquest intant :pray: )
Potser si... xD
Per a quan una alra macro¿? :mrgreen: A veure si la Tanya també hi pren part que la trobo a faltaaaaaar! :P
Tornant al tema, és evident que hi hauran diferències entre directors, cadascú té una manera diferent d'enfocar les pel·lícules...

PD: :chainsaw: Mort als missatges inútils!
PDD: Per a que ho sapigueu... m'encanta posar-me borde quan tinc un bon motiu... m'ho passo molt bé! :wink:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Laura Terré
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 152
Membre des de: ds. juny 18, 2005 10:22 am

Entrada Autor: Laura Terré »

no se, però a mi lu k no m'agrada es lu k has dit tu lapot: k per exemple canvin el lloc de la casa del Hgrid el bosc prohibit el camp...
no ho trobo bé.
lu k has dit del director no se a mi més igual :wink:
l
Imatge

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

a mi el canvi k canviin els directors mes igual pero el problema es k els llocs canvien (km ja eu dit).
el bosc proibit el van canviar a la tercera pelicula pero el director de la 4a peli va tornar a ferlo servir.
i la primera i la segona peli no feien molta gracia i eren mes semblant als llibre mentre k la 3a i la 4a es treuen la xispa don volen :mrgreen: .
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

weno a mi ja mesta b aket ultim directo, pro tamb el canviaran. es veritat lu del bosc, a la 1a feia po i a la 3 fa pena... pro k saclarin duna vegada!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

per a mi, lo pitjor del canvi de director és el pentinat del Malfoy. a les dues primeres pelicules el portava tot tirat cap enrere i a les altres cap endevant.que s'aclarin d'una vegada no???. el que m'agrada de l'actual director és que els guions a vegades son divertits (fan gràcia)...

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Neville Longbottom ha escrit:per a mi, lo pitjor del canvi de director és el pentinat del Malfoy. a les dues primeres pelicules el portava tot tirat cap enrere i a les altres cap endevant.
Creus que el més important del canvi d director és un pentinat?Va Albert.....Jo estic d'acord amb que no canviin el directot, m'hagués agradat més que el Crhis Columbus hagués dirgit totes les pel.licules. Almenys segur que la quarta hagués estat més llarga i hagués sortit el PET ( que coutre que sóc :P )i ......................
Laura Escorihuela i Chris Columbus for ever!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

No hi estic d'acord. Penso que les pel·lícules d'en Columbus eren molt infantils i buides de significat, (ara argumentareu que això és degut a que els personatges eren mes joves) però el que vull dir, és que la pel·li d'en Newell ha estat la que més s'ha acostat al meu ideal de pel·lícula d'Hp. D'acord que no surt el Dobby, d'acord que no surt en Gepp, però tot això, pensant-ho bé, tampoc era tant necessari... crec que ho han fet tant bé com han sabut, i han tret les coses que ells creien innecessàries per tal que un fan d'Hp pogués gaudir i a la vegada, q una persona, sense llegir els llibres, entengués el fil argumental...

Mit :wink:

PD: Neville, això del pentinat a mi també m'ha afectat molt! Com es pot permetre que canviin un pentinat amb tota la càrrega emocional que això comporta!!! ¬¬¬'

PDD: Sí, en són tres
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bloquejat