Quina de les pelis de Harry Potter us agrada més?

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quina de les pelis us agrada més?

Harry Potter i la pedra filosofal
1
20%
Harry Potter i la cambra secreta
1
20%
Harry Potter i el pres d'Azkaban
2
40%
Harry Potter i el calze de foc
0
No hi ha cap vot
Harry Potter i l'Orde del fènix
0
No hi ha cap vot
Harry Potter i el misteri del Príncep
0
No hi ha cap vot
Harry Potter i les relíquies de la Mort 1ª part
0
No hi ha cap vot
Harry Potter i les relíquies de la Mort 2ª part
1
20%
 
Vots totals: 5

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Com que és inevitable que tard o d'hora algú obrís un tema nou preguntant això he decidit reciclar el tema que ja teniem quan va sortir el calze, he canviat l'enquesta i així pot tornar a votar tothom de nou i evitem anar acumulant temes repetits :roll:

marta_18
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dg. des. 10, 2006 2:07 pm

Entrada Autor: marta_18 »

Aquest mateix dimecres vaig tenir l'oportunitat d'anar a veure la cinquena pel·lícula. La veritat és que m'ha agradat bastant, però la trobo una mica discontínua, vull dir que hi ha trossos que et salten d'una acció en una altra, i et descol·loca una mica, però en general ha estat molt bé. Crec que té molt mèrit resumir un llibre de gairebé 1000 pàgines en una pel·lícula. És cert que no hi podia sortir tot, però potser m'hauria agradat que l'escena del pensiu (explicada al llibre) estigués exposada amb una mica més de detall, però ja se sap, no es poden tocar tots els temes detalladament. Potser la que menys em va agradar va ser la quarta, perquè ho donen tot una mica massa condensat, una mica massa resumit.
En canvi, a la tercera el trio mostra molt més sentiment, penso que és una pel·lícula enfocada més cap al tema sentimental.
Tot i així, m'alegro molt que el trio no hagi canviat (vull dir que no hagi canviat d'actors) perquè trobo que fan un gran paper. Per exemple, en aquesta última pel·lícula, l'Hermione fa un gran paper ja que expressa més les emocions que abans, i les sap ajuntar amb les frases que diu.
No obstant això, la veritat és que tots ho fan molt bé, fan un gran paper tots.

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

A mi la que em va agradar mes va ser la tercera, i despres les altres en el seguent ordre:

1-Prisioner d'Azkavan
2-Ordre del fenix
3-Pedra filosofal
4-Calze de foc
5-Cambra secreta

Pero, sincerament, totes estan molt be.
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Eis!!!!!!

A mi em va agradar molt la tercera, perquè és quan tot ja comença a agafar un color més fosc, la quarta també em va agradar però no tan perquè no hi ha classes i per mi, lu bo de les pelis són les classes, per tant, de moment les millors són la Tercera i la CINQUENA, eis que esta molt bé i m'encanta com u fa la Umbridge, :clap: :clap:
Ehem, ehem :mrgreen:

Bravo!!

L'orde està molt bé, es tot més tenebrós i la tercera amb el LLopin i el Sirius mola molt 8)

Pos eso,
DEW!!!!!!!!!!!!!! :wink:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

A mi m'han agradat totes moltíssim... a l'enquesta hi hauria d'haver una opció de "M'han agradat igual totes"

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

a mi em va agradar mol la 3a, però l'hermione estava una mica massa pijeta i allò no semblava el món màgic, anaven molta estona amb roba de muggle :|

He votat per la 1a, era la més emocionant i on estaven més com al llibre (sobretot l'hermione)

la quarta em va agradar:
- pel cedric :oops:
- per la rita :P

i no em va agradar
- pel ball d'hivern :riure: :riure: :riure: :riure: :riure: :riure: quina cosa TAN chorra XD :animadora :animadora deu meu, i tots estaven encantats amb els vestits, vaia cutrada siusplau ^^

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Bufff...Díficil elecció...No m'agrada gens escollir perqué totes em semblen precioses, peró suposo que com no tinc altre una altre opció, decidiré. Y després de molt rumiar-m'ho he votat a la cinquena, encara que haig de deixar clar que está empatada amb la quarta com la meva peli de Potter favorita.

HP5 m'ha agradat moltísim perqué ha presentat la mayoria de personatges emblemàtics que faltava presentar en la saga i encara que el seu argument no és precisament crucial per a la saga, és molt bo. Però HP4 també em va encantar perqué la considero com mes vital per a la història, ja que el seu argument és molt més complex que el de qualsevol de les altres quatre pelis i el seu desenvolupament està bastant bé.

Suposo que quan vegi HP7 podré decidir-me per una sola...
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

sweet_emma
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dv. des. 07, 2007 10:48 am

Entrada Autor: sweet_emma »

la millor per mi es la quarta!
pero el sisé llibre emva encantar! tinc ganes de veure'n la pel·lícula! :)

Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

Eh, eh... on aneu?? Ningú ha votat la primera? O.o XD

La primera, sens dubtee! És la millor adaptada, és genial...^^
I a més, va ser a partir de veure la Pedra Filosofal que vaig començar a llegir els llibres... per tant, l'hi dec a aquesta pel·li.
La segona i la tercera, però, també estan molt bé. En canvi, la quarta i la cinquena... no m'han convençut gaire ^^'. Especialment la cinquena... no em va agradar gens -,-'
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

LunaLovegood92 ha escrit:Eh, eh... on aneu?? Ningú ha votat la primera? O.o XD

La primera, sens dubtee! És la millor adaptada, és genial...^^
I a més, va ser a partir de veure la Pedra Filosofal que vaig començar a llegir els llibres... per tant, l'hi dec a aquesta pel·li.
La segona i la tercera, però, també estan molt bé. En canvi, la quarta i la cinquena... no m'han convençut gaire ^^'. Especialment la cinquena... no em va agradar gens -,-'
Jo he votat per la 1a!!! (pero dec formar part del "ningú" XD)... Ho almenys vaig escriure que havia votat la primera :|

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re:

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

LunaLovegood92 ha escrit:Eh, eh... on aneu?? Ningú ha votat la primera? O.o XD

La primera, sens dubtee! És la millor adaptada, és genial...^^
I a més, va ser a partir de veure la Pedra Filosofal que vaig començar a llegir els llibres... per tant, l'hi dec a aquesta pel·li.
La segona i la tercera, però, també estan molt bé. En canvi, la quarta i la cinquena... no m'han convençut gaire ^^'. Especialment la cinquena... no em va agradar gens -,-'
:adora :adora :adora :adora :adora :adora

Hi estic d' acord. La primera és la més fidel al llibre (que potser és el més curt i fàcil d' adaptar, tot s' ha de dir), però realment va quedar molt bé. Potser el que jo hi hagués posat i que no hi apareix és la prova de les pocions de l' Snape i com es desfan realment del Norbert, incloent el càstig de la McGonagall, però fora d' això m' encanta.

A més els exteriors són molt macos, encara que potser al ser el primer cop que els veia em van impressionar més :eh:

Ah, i jo també vaig començar a llegir Harry Potter a partir de la primera pel·li :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Re: Quina de les cinc pelis de Harry Potter us agrada més?

Entrada Autor: jeanne »

Doncs jo he votat la 4t...trobo que es la que es mes fidel al llibre, dels llibres que m'agradenXD, el problema es que el 1r i el 2n llibre no m'agraden gaire...en el seu moment si, pero despres llegeixes els altres i esclar son millors(almenys per a mi :P )
El meu llibre preferit es el 3r, pero trobu que la pelicula esta molt mal adaptada...es deixen moltes explicacions important i escenes gracioses!i amb el 5e el mateix!es deixen molta cosa i a mes ho expliquen de una manera molt diferent(logicament perque si haguessis de ser fidels a un llibre de casi 1000 pagines!)
Pos aixo la que mes m'agrada es la 4t!el de les 3 proves esta molt be, el retorn den Voldemort tambe, no se es la millo per a mi XP

Avatar de l’usuari
Reusenca
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 162
Membre des de: dl. març 28, 2005 6:49 pm
Rang: *GaNxEtA*
Ubicació: Reus

Re: Quina de les cinc pelis de Harry Potter us agrada més?

Entrada Autor: Reusenca »

Doncs jo no en tinc cap de favorita de pel·lícula, a mi m'agraden totes, em podré queixar més o menys per si falten coses que surten als llibres i a les pel·lícules no, però és que no puc elegir entre cap, no en tinc cap que m'agradi més que una altra. Jo quan miro les pel·lícules gaudeixo com si no les haguès vist mai. És impossible, no puc elegir. :?
ImatgeImatgeImatgeImatge

Visitant

Re: Quina de les cinc pelis de Harry Potter us agrada més?

Entrada Autor: Visitant »

dns kom k aketa entrada es x les pelikules, jo hevotat a la Tercera, però sobretot perquè donen el salt de qualitat i passem de veure a un Harry que semblava el David Coperfield a veurel ja una mica més gran.
Sobretot em va agradar xk es lultima peli k n es mor ningu!!! I avia un monton desperansa! Amb dos dels millors amics den James i el padri den Harry... bufff kins rekors...

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Quina de les cinc pelis de Harry Potter us agrada més?

Entrada Autor: hpkarina »

Doncs a mi la que més més la quinta! (menys pel petó d'en Harry i Cho :cabrejat: ) està xulíssima! i la Umbridge està molt bé!
La tercera també m'ha agradat molt, descobreix qui és en Sirius, vola amb un hipògrif ^^, però es passen molta estona vestits de muggles no semblava que estigueren a Howarts....
I la primera també m'agrada molt perquè és la que més s'assembla al llire i la que intenta ser més fidel (bé, això crec jo...)
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Respon