NOVA PEL·LÍCULA DEL MÓN MÀGIC!!

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

NOVA PEL·LÍCULA DEL MÓN MÀGIC!!

Entrada Autor: BelitBlack »

No sé si em recordareu, fa temps que no vinc a la pàgina, i no tinc gaire temps així que dubto que torni regularment. Però una notícia tan genial s'ha de cridar als quatre vents!

Finalment, després de que la Warner insistís molt, la Rowling ha decidit que les històries al món màgic de Harry Potter seguiran. Però no com ens esperàvem, la nova història serà una pel·lícula (que foramara part d'una sèrie). No un llibre amb adaptació, la Rowling ho escriurà com a guió directament, cosa que vol dir que serà una pel·lícula 100% canon, on totes les coses importants hi seran i hi seran com la Rowling vol que hi siguin!

I el més sorprenent: la història no serà una prequela, ni sequela, ni història paral·lela a la de Harry Potter, sinó que serà la joventut de l'avi d'en Lorcan i en Lysander. Si no em seguiu és que no esteu massa acostumats a la nova generació, però aquest parell de bessons són els fills de la Luna, que està casada amb... El fill d'en Newt Scamander! El que va escriure Bèsties fantàstiques i a on trobar-les!

I no només veurem una època pre-Voldy des dels ulls d'un gran escriptor que probablement viatjarà pel món buscant Bèsties màgiques i documentant-les en plan Darwin. Sinó que a més, es veu que la història començarà a Amèrica on hi haurà anat després de Hogwarts. Finalment veurem la comunitt màgica, i a més, veurem com és la màgia a Amèrica!

Creieu que tindran alguna andana amagada pel metro de New York? O potser els Americans van a l'escola amb avió? Una terminal secreta! O amb vaixell! I tenen també una Ronda d'Alla? Imagineu-vos-ho! Tot de personatges nous, ens un món pràcticament desconegut per nosaltes! Potser fins hi tot hi ha encanteris que no s'han ni inventat!

Font: http://insidemovies.ew.com/2013/09/12/j ... ic-beasts/
(google ho pot confirmar, i tumblr també. Sembla que molta gent li costa de creure, però no és cap rumor! Està confirmat per la nostre reina JK!)

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: NOVA PEL·LÍCULA DEL MÓN MÀGIC!!

Entrada Autor: Arwen Black »

Viscaaaaaaaaa nova pel·li!!

Espero que gravin ràpid!

:adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora J.K.

Jo m'aventuraré a dir que a Amèrica van a l'escola... amb teletransportació! Directament. Sense temps per a fer enemics al tren. XD
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

DamaGris1122
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dt. des. 03, 2013 7:14 pm

Re: NOVA PEL·LÍCULA DEL MÓN MÀGIC!!

Entrada Autor: DamaGris1122 »

uauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

k subidóooooooooo :atontat :atontat :atontat :atontat :atontat :atontat :atontat :atontat :atontat :atontat :atontat

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: NOVA PEL·LÍCULA DEL MÓN MÀGIC!!

Entrada Autor: hermione potter »

olee oleeeee guauuuu niva peliiiii
:ballar: :ballar: :ballar: :ballar: :ballar:
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: NOVA PEL·LÍCULA DEL MÓN MÀGIC!!

Entrada Autor: Antares_Black »

Bufa! 18 de novembre del 2016! No tinc espera! :-o
Però ja vaig dir què en penso al Periòdic Profètic ;) xD

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon