Petons

Aquí podeu comentar la setena pel·lícula, tan la primera com la segona part.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Petons

Entrada Autor: ginny loovegod »

Vale, doncs llavors res^^ (* La erin desa les armes als calaixos mentre prega no haver-les de fer servir per la segona part XDD)

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Re: Petons

Entrada Autor: Gemms »

No diré coses per si de cas algú no l'ha vist, però personalment he de dir una cosa: de moment, amb aquesta primera part, puc dir que està molt bé, comparat amb la cinquena, per exemple, que van fer una cosa molt estranya amb l'argument. Trobo que en aquesta han canviat algunes coses (però és que és obvi que no poden fer un llibre fil per randa perquè per fer això haurien de fer una sèrie, i us ho diu una que estudia per a cinema), com deia, però, n'hi ha d'altres que són quasi idèntiques al llibre. En cap moment tens la sensació que t'has llegit un llibre diferent, si no que un cop acabada penses "ostres, calla, allò no ho han dit!" però en el moment que ho veies no ho trobos alarmant. Repeteixo, hi ha coses que sí, no diré quines, us n'adonareu vosaltres mateixos, però n'hi ha d'altres que s'han recuperat força bé i penso que no té perdua.
A més, una cosa que em preocupava molt era el final de la part, que no fessin un tall molt bèstia en mig d'una acció o algo així (ai heu vist la sèrie Herois, recordareu que tenien molt per costum fer això i dir TO BE CONTINUED i quedar-se tan amples), però han deixat acabar una escena sencera i no han tallat cap acció ni res. El que sí que et quedes "ala i ara què?" però és normal.
En la meva opinió: MOLT BONA FEINA! Em va encantar! :D
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Bloquejat