noms estranys

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

pel que tinc entes, si vols canviar-te d'ordre els cogoms o ajuntar-los han d'estar dacord tots els germans. aixo es el que em va dir una perque quan sigues gran es volia canviar d'ordre els cognoms però sa germana havia destar-hi dacord. (el llavors no quadra es lu dakesta noia, massa)

a mi els noms d'estat d'ànim doncs no m'agraden gaire i sobre els noms que porten Mª al davant doncs no se. una amiga meva es diu Mª carlota però ningu li diu i fins l'any passat no em vaig enterar (tink 13 anys i la vaig coneixer als 2-3 :P ). com a màxim els dies següents al que ens vam enterar algú li va dir per fer-se el graciós però ja esta.

el meu pare crec que té més d'un nom però crec que ni ell mateix sap quins són :mrgreen:
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

massa_hpifriends.com ha escrit:N'he trobat un nou!!!!!!
És la "traducció" dde Oriol: (redoble de tambors)...ttrrrrrr....
-Oropendulo!

:
orupendulo?jo també em dic oriol i m'agradaria saber on has trobat aquest nom(bé ja m'ho diràs pel msn)
orupendulo....em venen esgarrifances
Imatge

Imatge

Segre
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 107
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 1:02 pm
Ubicació: Lleida ( sota el pont )

Entrada Autor: Segre »

ronsantanna ha escrit:
massa_hpifriends.com ha escrit:N'he trobat un nou!!!!!!
És la "traducció" dde Oriol: (redoble de tambors)...ttrrrrrr....
-Oropendulo!

:
orupendulo?jo també em dic oriol i m'agradaria saber on has trobat aquest nom(bé ja m'ho diràs pel msn)
orupendulo....em venen esgarrifances
en realitat oropendulo és la traducció del nom de l'ocell Oriol :mrgreen:
els noms no es poden traduir un cop possats, a no ser que et canviis el nom al registre, amb això vull dir que si ara a algú li agafes la venada de dir-te oropendulo amb l'excusa de que oropendulo = oriol serie fals :riure: a part, crec que no hi ha traducció de oriol al castellà, crec que és un d'aquells noms que surt d'un cognom, i els cognoms no es poden traduir, només els traduien els franquistes
Prukogui, Prukogui, Prukogui

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

jo en se un altre, és un senyor que es diu Joan Soifeo. això és veritat, jo conec a aquest home i la veritat, no és que sigui massa guapo 8O
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

doncs a mi em volien posar Violant o Amargarda... Amargarda! Amargada...Buff...Sort que em dic Elena! :lol:

aixo... Doncs mira,per dir alguna bajanada per omplir 4 linies,em dic Ferrero,com els ferrero rocher! :ballar: :lol: 8) :riure:
Ala,4 linies.
Imatge

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

el protagonista d'un llibre Buenaventura
i tamb un nen d'informatica Francesc Macia, aixo només de nom
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Remei
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: dt. ago. 02, 2005 4:23 pm
Ubicació: El meu mini mon

Entrada Autor: Remei »

Escarlata, Idelaida, Esustakia, Berendila, MºJesus Bernat Mateu i Rodolfa, son els noms de amics més frikis k tinc.
- M'equivoco quan dic que vas neixer en ple hivern?- va dir en aquell to mistic
- Be, vaig neixer al Juliol.

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

no cal anar més lluny per trobar un nom raro. AVISO: si creieu (moderadors) que aquest missatge no és apropiat borreu-lo de seguida, perque hi ha que li agrada la monarquia i wuenu....
doncs el que deia, segur que tots haureu sentit a dir: Felipe Juan Froilán de todos los Santos
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Neville Longbottom ha escrit:no cal anar més lluny per trobar un nom raro. AVISO: si creieu (moderadors) que aquest missatge no és apropiat borreu-lo de seguida, perque hi ha que li agrada la monarquia i wuenu....
doncs el que deia, segur que tots haureu sentit a dir: Felipe Juan Froilán de todos los Santos
Ui gairebé toes les persones que formen part de la corona tenen com amínim dos noms sempre no?i despres es diuen de todos los santos no?perquè la leonor també es diu de todos los santos. I la pregunta és com els hi cap el nom en el DNI?
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Noms originals? La mare d'una companya meua es deia Patrocinio! ( Es deia, pq s'ha canviat el nom).
Ma mare, María Mercedes, ma germana, Iris María, mon pare, Jose Leandro i la millor, jo:Mónica! jajaja
No se qui abans ha dit com a nom raro Purissima...Ací a València, almenys on jo visc es de lo + normal, pq la Purissima es la Patrona del poble... La resta de la familia son prou normals :Jose, Josefa i.. ah! Remigio Daniel!! quin nom de telenovela!
La meua amiga Silvia i jo, l'altre dia estavem pensant noms per a quan tinguerem un fill, i vam decidir : Santiago David Pablo! El primer, per Cañizares, el segon per Villa, i el tercer per Aimar. A que som originals? :wink: I el millor dels noms es quan son normals i sel's fan deformacions...posem per cas Vicent. Un nom normal, no? Pues ací a la majoria dels homes que es diuen així els acaben anomenant Visantet, Visantico...Ai, lo q fan els pobles menuts...
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

una cosa, els noms no han de ser de persones, no?
ho dic pq el meu clarinet, es diu Salva Toni Nevadet :oops:
L' mp3 es diu Harry, l'ordinador, Sirius i el mvl... Amparito Roca!
Vale, ja se q no es molt normal posarli noms als trastos, però... jo soc així. Justament abans de posar auest missatge, estava pentinant una nina de fallera... :lol:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
lavander
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dv. març 03, 2006 7:39 pm
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: lavander »

Poca broma k a me germana li volien pusar Ubdulia ( no n'estic segura d si s'escriu així ), el meu pare li volia pusar pk la seva besavia es deia així (osugui la meva revesavia). pobre me germana si li arriben a posar aket nom, no m'agrada gens. el k li van posar finalment no es k sigui molt corrent tmpoc, es diu Idoia.

Avatar de l’usuari
Flippy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 62
Membre des de: dg. feb. 01, 2004 7:00 am
Ubicació: Gurb
Contacta:

Entrada Autor: Flippy »

Fa poc faig fer un treball sobre Los Ángeles i vaig veure que abans es deia:
-El pueblo de nuestra señora la reina de los angeles de porciuncula :riure:
A mi m'agrada mirar el santoral de l'agenda:
-Atanasi(noi)
-Benigne(noi)
-Bonaventura(NOI!)
-Epifania(noia)
-Estanislau(noi)
-Ildefons(noi)
-Hermenegild(noi)
-Leocàdia(noia)
-Prisca(noia)
El meu professor de frances es diu Balbi...

PD:Si algu es diu aixi, perdoneu-me.

Avatar de l’usuari
Nimfadora Tonks
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Nimfadora Tonks »

dons un tiet besavi meu es deia Sagimon i una tieta besavia meva Corona :lol:
a la meva mare li volien posar escolastica (o almenys axo es el q vaig entendre) i goreti (a la meva escola hi ha una professora q es diu axi i q te el nas blau, jeje)
Hermanagild i Hermanagilda tmb son noms ben curiosos (i graciosos jaja :riure: ) Luz divina es un nom tmb... q pobreta a qi li posesin...
wenu d moment no se me n'acudeixen mes... wenu no se si el trobareu raro pro abans (a l'epoca dels meus avis i besavis) hi havia moltes Josefes (almenys a la meva familia ((masculi d josep))) tots aqets noms els he trobat pq a l'scola la professora d catala vol q fem un arbre geneologic fins als besavis... segur q es per cotillejar... :evil:
:mrgreen:

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Luz Divina!! Al meu poble hi ha una dona que es diu així !! (No patiu, no em cau gens be). A l'institut, hi ha un Atilano. i un que li diuen Feco, q no recorde d quin nom venia, ja li preguntaré a una companya, xq es un nom q realment mereix estar ací! A ma uela li diuen Josefa, pero tothom li diu Filomeneta. Xq? A saber. Ah! Tb conec un que es diu Abraham Idelfonso (obviament, li diem tots Abraham). Al meu poble tb viu alguna Eduvigis, però ja te els seus anys... :greetings: I tinc un company q es diu Domingo, i al pobre li fem mes bromes amb el nom... A anglés, li diem Sunday, a Valencià, Diumenge, i com de 2n cognom es diu Frígols, acabem per dir-li Frijolito...
Els meus profes tenen noms normals, bé, la de caste es diu Matilde, el de Valencià, Eliseu...I la de Francés Teresa Solera, i va un xiquet de la classe i quan diu el cognom solta: Ahi va! Com els polos! :)
I va pillar un cabreig, la tia...
Imatge

Imatge

Respon