Moments curiosos o divertits de la vostra vida

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

ui, es pot dir k es ben b una serie de catastroficas desdichas amb tots els ets i uts!!! Pero jo soc més de una serie de CATASTROFICAS CAGADES k e fet al llarg de ma vida.

Pero les deixo de banda pq no tinc temps, i posare una petita anecdota del kruguer hotel.

Anava io amb la m,eva millor amiga, i estavem alla corren com esperitades cagades de por, pq ens perseguia un dakells actors (k sa de dir k ho fan be eeh!!!). I de cop sortim i jo: "AAAAI LA GORRA!!!" i es aixo k penses: i tornem? i ja ens veus a mi i a la meva amiga tornant entrar per la porta de sortida...Per tobarnos un mort dakells cara a cara!
vam fer uns crits.... pero al final va resultar ser un bon ome k em volia tornar la gorra, pero es k amb la disfressa....

Bé, un susto de cuidado!!!!
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Una nova andèctota:

Estava jo a la Plaça del meu compatriota Lluís companys, i allà a mñés de ser un parc, hi ha un trosset d'herba amb arbres, i Amb bastantes cagarades de Gos per allà, però com hi ha un munt d'arbres no es veuen. Doncs bé (que consti que tenia tres anys, no us fiqueu amb mi per culpa d'això eeh?? Getta, que sé que ho faràs!) i vaig començar a "escalar" els arbres, i com era d'esperar (amb lo gafe que soc) vaig tropessar amb una branca, i vaig caure al terra, amb la mala sort (per variar) de caure de cap a una cagaradfa immensa de gos!!! va ser un dels moments més horribles de la meva vida, em vaig haver de rentar la boca vint (les vaig contar) vegades abans d'assegurar-se (ma mare) de que no em quedava cap tros de merda en cap part del cap!

Massa :alien:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

massa_hpifriends.com ha escrit:Una nova andèctota:

Estava jo a la Plaça del meu compatriota Lluís companys, i allà a mñés de ser un parc, hi ha un trosset d'herba amb arbres, i Amb bastantes cagarades de Gos per allà, però com hi ha un munt d'arbres no es veuen. Doncs bé (que consti que tenia tres anys, no us fiqueu amb mi per culpa d'això eeh?? Getta, que sé que ho faràs!) i vaig començar a "escalar" els arbres, i com era d'esperar (amb lo gafe que soc) vaig tropessar amb una branca, i vaig caure al terra, amb la mala sort (per variar) de caure de cap a una cagaradfa immensa de gos!!! va ser un dels moments més horribles de la meva vida, em vaig haver de rentar la boca vint (les vaig contar) vegades abans d'assegurar-se (ma mare) de que no em quedava cap tros de merda en cap part del cap!

Massa :alien:
Jajaja! Que mono, el peque de peque! ^^ :riure:
Jo? riure de tu? Po si aso no ho faig mai... :P
A veure, per les coses que expliques.... 1) tio, tu de febrer a abril t'hauries de quedar a cassona... tot et passa sempre per aquestes èpoques! 2) Ets na mika Neville, no? :mrgreen:
Massa, carinyo, que sas que t'ho dic en broma! :wink:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

Massa tu portes la desgracia amb tu oi?
Weno aixo me va passar a mi:

Jo als 3 anyets m' havien regalant una minni d' aquelles que venen amb uns retoladors especial per pintar el vestides que porten pero si no pintes els vestidets costen mes de treure que... Weno i m' havien deixat amb l' avia perque els pares treballaven i em vaig posar a pintar els vestidets de la minni i com que tenia una inteligencia privilegiada no sem va acudir cap altre cosa que pintar-me tota la llengua. La meva avia em va tenir de posar fairi i fotrar-me 10 cops la llengua per que sem annanes el dibuixet que m' havia fet a la llengua

Es que soc un cas com un cavas

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

annècdotes cutres k no interessen a ningu

Estavem l'altre dia a gimnas i ens estavem canviant i una nena i jo ens treiem els pantalons (uoo k malament sona aixo...) a la vegada i una altra ens va tirar l terra a les dues i una altra va començar a cridar:
_ Uoooooo!! La Lali i la Vicky ponen ous!!
akella nena te unes sortides...


un cop, kuan era petita i anava en cotxet, em vaig deslligar, vaig posare dreta i me la vaig fotre de morros! ni un sol trau!! 8)

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

Pues eso, stavem Pau,Albert i jo(uns amics meus) pues passant-nos un disc, un freasby(no se com s'escriu).i wueno, stavem al costat de unes cases...ja us ho podeu imaginar...kuan li anava a passar a Pau, el disc va sortir massa cap a la dreta i....jajajaja, va ser tant bo...pues eso, veiem com es perd en un pati del costat,sentim un CLINK i despres un CLONK jajajjaa.El clink el va fer el disc al xocar contra una peça de ceràmica k stava penjada, el clonk el va fer la peça de ceramica al xocar contra el terre.....jajaja.va ser rollo peli de dibuixos.en fin, menos mal k els duenyus no staven a casa....aixos si, ns vem kedar sense frisby :cry:
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Ve, una altra... Jo vaig a musica i toco la flauta trevessera, i en un assaig duna audició, una amiga meva no parava de mirar la gent k passava mentres tocava... :roll: (tb toca la flauta) I jo, x variar, despres vaig anar a remarcarli aquella estranya mania k tenia... :twisted:
I va arribar laudicio i li tocava sortir en ella.... tot anava b fins k em va mirar i ens vam fotre a riure les dues :riure: (ella tocant, jo enmig del public... :oops: ) la pobra no va poder acabar la canço, i la gent ens mirava... :mrgreen:
Despres, em va tocar el rebre a mi, i tb m vaig posar a riure a mitja canço, pero com k no tocava sola no es va notar tant... :P

Quin desastre, vam fer un dels ridiculs mes espantosos de la meva vida... (k us juro k ni an...) :ballar:
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

Dons a mi em pasen coses que a les persones normal osigui les que no estan chalades com jo no li passa:

Jo faig teatre i cada any fem una obra i fa diria 3 anys vaig fer una obra on tenia de menjar galetes d' auquellesgaletes salades petitones perque la meva companya menjava molt rapid i no volia quedarmen sense i aixo en un tros i parlar , llavors em vaig posar masses galetes a la boca i em tocava dir la frase i vaig començar-la a dir amb la boca plena de galetes. Imagineuvos el panorama jo al centre del esenari enuaagant-me i intentan poder dir la frase i la noia que estava amb mi mirant-me alucinada i la gent del public rient pensant-se que feia conya. Al final em vaig poder tragar les galetes i dir la frase i em van felicitar perque tothom va creure que no m' havia enuegat de debo si no que era part de l' obra . I apartir de aixo no e tornat a menjar galetes dalt de l' esenari!!!

Anna :wink:

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

xDDDD bona conclusió, no menjar galetes a l'escenari....

Una altra parida:
Estavem jo, i tres amigues meves (una k toca la flauta com jo i dues k toquen el clarinet) i estavem esperant per sortir en un concert n una esglesia.... :boohoo: i mentre jo mirava a veure quanta gent venia, una em va donar una empenta i vaig caure am una altre al mig de l'escenari... :oops: :oops: :oops: VAIA PENA!!! la gent va callar de cop... xDDD

Visca les revoltes als escenaris!!!!

Patosades power!!!
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

Lia2 lo de les galetes en aquell moment no me va fer gens de gracia es te de tenir en compte que m' estava enuegant i que havia probat de dir el principi de la frase prop de 10 cops pero ara me parto quan o recordo i riuen fins i tot mes els demes de tatre quan mo recorden

Anna :wink:

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

Un dia estava jugant amb 2 nens i un nena de la meva classe a basquet, i just aquella setmana havia plogut de valen i les pistes estaven en basses.
Estavem jugant a un 21 i la pilota al rebotar a la canasta va ana pasant pel mig de la basa, jo vaig anar corrents a buscar-la i de tan que vaig voler correr vaig relliscar i em vaig mullar la part esquerra dels pantalons, el pel, i tot el jersei. Potser no fa gracia, encara que en aquell moment si i a part vaig fer el ridicul ( ja us ho podeu imaginar)
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

anni ha escrit:Lia2 lo de les galetes en aquell moment no me va fer gens de gracia es te de tenir en compte que m' estava enuegant i que havia probat de dir el principi de la frase prop de 10 cops pero ara me parto quan o recordo i riuen fins i tot mes els demes de tatre quan mo recorden

Anna :wink:
Sorry, no vulia ofendre a ningu... :oops: pero es que de tant en tant sem para... comprensible no? es que jo tinc tantes patosades als escenaris que ja no se ni per on començar... :oops:
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

no m' ofens k va!!!! si es k es una cagada de les meves com es una cagada com una altra l' unic k la vaig fotre jo

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

uale io me partit l cul llegin aixo!!! wnu tink 1 cosa a explicar k no sk fasi grasia xo s x fe algu.
kuan tenia 6 anys o axi vax na a banyarma a un riu am la meva cusina gran i els meus avis, i io purtava xancletes, pro kom k la meva cusina gran no en purtava io la vax vule imitar i me les vax treure encara que els meus avis em diguessin k no o fes k em cauria. Total k em trec les xanclas, cumensu a camina xl riu i em caic, i am una pedra mol afilada em vax fe 1 tall fondo a la cama.
sk soc patosa am ganes!! :oops: no fa grasia :oops: po sk no tink re millo a explica
:D

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Parlant de talls i caigudes...

Cuan tenia 8 anys, m'agradaaaave anar a cassar cancs, peixos, etc. Això que un dia hi ere jo sola cassant a les roques i portabe 2 cubos i una cosa d'aquestes per pescar.. bueno dic el nom en el unic idoma que sé, trueiro. Tot i que anave amb xancletes vaig relliscar i em baig fotre una caiguda impressionant, bueno em vaig aixecar i penava que no m'avie fet res, pro una nena petita em mirave amb mala cara i em vaig tornar a mirar... vaig veure una tallada gegant a la cuixa i que la sang m'arribave al tormell bueno ja em veieu ami agafant els cubos i vuidan-los en el mar agafant tot i correns a on hi ere la meva familia i una tieta meva em va fer primers auxilis i em ban portar a urgencies em van possar 6 punts!!!!!!!!!!! i notava cada cop que em clabaven amb l'agulla quella en forma de ganchooo :rage: :rage: :rage: :rage:
Total que no em vaig banyar en 1 setmana... pro tinc una cicatriu molt marcada perquè crec que no sem va curar bé del tot. :| :|

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣
Imatge

Respon